öncelikle merhaba diyelim, öyle çat diye başlamayalım.
watty kapalı olsa bile vpn ile giriş yapan yüzlerce kişi var burda, elbette bir tanesi de benim. o yüzden yayınlamak istedim.
yks senemdeyim. umarım arayı açmadan hızlı hızlı yayınlayabilirim. finali aklıma yazmadan yayınlamayı düşünmüyorum zaten. muah.
başlama tarihi bırakıp, başlayabilirsiniz...
UYARILAR;
- rica ediyorum karakterlere, bana, okuyucularıma yönelik bir hakarette bulunmayın.
- mizah içeriklidir. argo, küfür bulunur. gülün geçin yani.
- spoiler, reklam içerikli yorumlar silinecektir. kimsenin okuma zevkini kesmeyiniz.
- bol bol da yorum yapınızzz.
KEYİFLİ OKUMALAR
️✨️LAHMACUNDORA✨️
~~~~~~~~~~
"Evet kızım, hissediyorum. Hissediyorum." Avucumun içine bakan kadının bir anda sesini yükseltmesiyle kaşlarımı çattım.
Gamze ise yandan omzumu dürttü. "Bak Ahsen, gördün mü? Hissediyormuş, hissediyormuş!"
Göz devirdim. "Teyze Allasen, ne hissediyorsun bize de söylesene."
"Susun bakayım! Geldiğinizden beri çeneniz durmadı ki anlasam." Bizi azarladığında hepimiz sustuk, zaten Ecrin köşeden sadece izliyordu. Genelde konuşan Gamze'ydi.
"Of, ne anlayacak ki?" Diye Ecrin'e doğru fısıldasa da, hepimiz duymuştuk. Falcı kadın ise bir şey demeden gözlerini yumdu. Avucum elinde duruyordu ve bir şeylere bas bas bağırıyordu. Neye bağırdığı ise muammaydı.
"Cinlerle iletişime geçecekmiş Gamze, ondan bahsediyor."
Ecrin'in dediğine Gamze gözlerini kocaman açtı. "Cinler mi?"
Olduğu yere büzülüp, kadın konuşana kadar bir daha da konuşmadı. Fakat ben artık burada böylece oturmaktan çok sıkılmıştım. Bizden önce girenler hemencecik çıkıyordu, bizde mi sorun vardı anlamıyordum.
"Abla, artık konuşacak mısın? Sabah kadar bekleyelim mi?"
Kadın gözlerini açıp bana baktı, daha sonra ise derin bir nefes verdi. "Senin kısmetin açık kızım. Hayatında birisi var mı?"
Kafamı iki yana salladım. "Yok abla."
"Hoşlandığın birisi var mı, ya da senden hoşlanan birisi?"
Dudak büzdüm. "Bilmiyorum abla. Ben kimseden hoşlanmıyorum."
Yalancı bir öksürükle boğazını temizledi. "İsminde a,e,i,o,u harfleri olan bir çocuk senden hoşlanıyor. Kısa zaman içerisinde sana bir teklif gelecek, ya da bir yerden mesaj alacaksın. Onu geri çevirme."
"Yani alfabedeki tüm sesli harfler mi?"
Kadın bozuntuya vermeden elime bakmaya devam etti. Hayır, orada ne görüyordu ki?
"Bu kadar."
Ecrin afallayıp kadına baktı. "O kadar saattir hissediyorum, hissediyorum diyorsun bunlar mıydı sadece?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yok Artık Çüş Daha Neler?
Ficção Adolescente"İsminde a,e,i,o,u harfleri olan bir çocuk senden hoşlanıyor. Kısa zaman içerisinde sana bir teklif gelecek, ya da bir yerden mesaj alacaksın. Onu geri çevirme." Gözlerimi devirdim. "Yani alfabedeki tüm sesli harfler mi?" ─ 💌 Genç Kurgu | Lise | P...