11. BÖLÜM: İFADE

78 13 6
                                    

muck:)

oy vermeyi unutmayın...

~~~~

"Peki neden Ozan hakkında öyle söyledin?" Diye sordum. Meriç derin bir nefes verdi, motora bindiğimizden beri susmayıp sorular sormuştum.

Ozan'la neden kavga ettiniz?

Sevdiğin kız kimdi?

Neden bana söylemiyorsun?

Ozan neden yalancı?

Ona neden artık güvenmiyorsun?

Bana da mı güvenmiyorsun?

"Ahsen, güzelim vallahi çenene yazık saçma sapan sorular sorup durma." Dedi.

Göz devirdim. "Of tamam anladım ben, çek sağa inip kendim gidicem ben."

"Otobanda mı bırakıcam?"

Kaskına vurdum. "Başka yerde olsa bırakıcaksın yani? Meriç ya!"

"Sus, sus!"

El mecbur susmalıydık kızlar. Bende etrafı izlemeye karar verdim, köftecide bir saat oturmuştuk, şimdi ise nereye gidiyoruz bilmiyordum. Ufaktan tırsıyor da sayılırdım.

"Peki, son bir soru sormam gerekiyor."

Ofladı ama negatif bir cevap vermedi. Bende hayır dememesini, sorabilirsin olarak anladığımdan hemen sorumu sordum. "Nereye gidiyoruz?"

"Önce bir kaç şey almamız gerekiyor, sonra okula dönmeliyiz."

Kafam daha da karışmıştı, teşekkürler. "Ne alacağız ki?"

"Görürsün."

Al işte, artık daha soru da soramazdık. Bizi öldürme düşüncesi yoksa bile oluşurdu.

Birkaç dakika daha süren yolculuğun ardından mağazaların bulunduğu caddeye geldik. Motorun önünde durduğu mağazaya baktım. Beni neden Beşiktaş forması almaya getirmişti ki?

"Hadi gelmiyor musun?"

Motordan inmiş, beni bekliyordu. Kaskı çıkartıp motorun üzerine koydum. İnip yanına geldiğimde kendimi daha fazla tutmam mümkün değildi.

"Neden geldik ki buraya?"

"Forma almam gerekiyor, vaktim varken geldim işte."

Kollarımı göğsümde birleştirdim. "E ben ne alaka şu an ama?"

Omuz silkti. "Sende eşlik etmek durumundasın."

Beraber mağazaya girdik. Meriç adamla konuşurken bende bakınıyordum. Takım tutmazdım ama babam ve Asrın'dan geçen bir Beşiktaşlılık var gibiydi.

Hem siyah ve beyaz yan yana güzeldi.

"Beğendin mi?"

Meriç yanıma geldiğinde önümdeki formaya baktım. Kafamı salladım. "Evet ama formaya ihtiyacım yok benim."

"Yeni sezon formasını almaya geldim. Bak sende beğenecek misin?"

Yok Artık Çüş Daha Neler?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin