Első fejezet harmadik része

47 8 1
                                    

- Ez bűn. - Harry a mellkasára tette a kezét - Nem lehetünk barátok, ha nem nézted meg a Notting Hillt.

Niall újabbat kortyolt a söréből - Elég unalmasan hangzik.

Barbara  már egy ideje elment, azzal mentegetőzött, hogy hosszú volt a hete, és  másnap reggelre korai műszakot vállalt. Most valószínűleg Harry és Louis oldalán állt volna.

- Ez  korunk egyik legepikusabb szerelmi története. - érvelt Louis. Megrázta a fejét Niall, nem lehet, hogy évek óta barátok voltak, és Louis nem  tudott erről.

- Én sem láttam még. - Zayn már Harry ágyához lépett, és kényelmesen leült arra a plédre, amit Harry a paplanja fölé tett - Nem tudom, mi olyan jó a szerelmes történetekben.

- Biztonságosak. - válaszolta egyszerre Harry és Louis.

Harry  rápislogott, Louis pedig fizikailag a nyelvébe harapott. Együtt  fedezték fel a romantikus vígjátékok iránti szeretetüket, oly sok  éjszakát töltöttek együtt buta filmek nézésével, vihogtak és csókokkal terelték el egymás figyelmét, amelyekből heves csókolózás lett.

Louis  azon kapta magát, hogy Harry ajkát bámulja, és gyorsan elfordította a tekintetét, vállat vonva - A nagy elmék hasonlóan gondolkodnak.

- Mi lenne, ha most megnéznénk? - kérdezte Harry - Ahogy odakint zuhog az eső, valószínűleg úgysem megyünk ki.

- Azt akarod, hogy most nézzem meg a Notting Hillt? - fintorgott Niall.

- Nem akarok kimenni. - Zayn már az ágy lábához lépett, helyet csinálva nekik - Egy filmnézés sokkal jobban hangzik.

- Akkor  azt hiszem, nincs más választásom. - Niall felsóhajtott - Azért adok egy figyelmeztetést. Valószínűleg el fogok aludni.

- Nem ez lenne az első alkalom, hogy nem érsz vissza a saját lakásodba. - Harry kacsintott, miközben felállt a székéről, és a mosogatóhoz vitte az  üres tányérjaikat.

Niall kuncogott - Nem jöttem rá, miért, de a te ágyad sokkal kényelmesebb, mint az enyém.

- Kímélj  meg minket a részletektől. - motyogta Louis, és próbált lazán viselkedni. Már a gondolattól, hogy Harry mással osztja meg az ágyát, tombolt benne a féltékenység. Meg kellett tanulnia uralkodni rajta. Tudta, hogy Niall olyan hetero, amilyen csak lehet, így még csak oka sem  volt féltékenykedni.

- Féltékeny vagy? - Niall a szemöldökét vonogatva kérdezte.

Louis rávillantott, de aztán eszébe jutott, hogy nem tart igényt Harryre, és megköszörülte a torkát - Csak örülök, hogy nem foglalod el többé az ágyamat.

- Mintha valaha is beengedtél volna az ágyadba. - Niall felhorkant, és elfoglalta a helyet Zayn mellett, a lábát a lába alá húzva.

Harry az éjjeliszekrényre tette a laptopját, és megnyitotta a Netflixet - Máskülönben én lennék féltékeny.

Louis megrázta a fejét, amikor Harry rákacsintott. Visszaharapott egy vigyort, és ismét megköszörülte a torkát, hogy ne mutassa, mit tettek vele ezek a szavak. Harry figyelmének középpontjában lenni mindig is a  legkellemesebb érzés volt. Harry egy társasági pillangó volt, teljes figyelmét az embereknek szentelte, amikor beszélt velük. Az, hogy valaki  nemcsak ezt a figyelmet, hanem a szeretetét is megkapta, a leghízelgőbb és legelégedettebb érzés volt, amit Louis valaha is ismert.

- Nem lepődöm meg, hogy ezt hallom. - Niall kicsit megfordult, és felnézett - Az a fal minden alkalommal egyre nagyobb lesz, amikor idejövök.

Louis követte a tekintetét, és a Harry ágya feletti fotófalat bámulta,  amelyről az este nagy részében igyekezett tudomást sem venni.

For As Long As I Can Remember (It's Been December) - L.S. Magyar fordításWhere stories live. Discover now