- Komolyan - mondta Zayn, miközben beléptek a kocsmába - Miért kellett veled jönnöm?
- Mert szereted a jó zenét. - Harry körülnézett, próbált egy ismerős arcot találni - Elhoztam volna Barbst, de ő nem ért rá.
- És azért nem mehetsz egyedül, mert...?
Harry a homlokát ráncolva fordult Zayn felé - Szükségem van erkölcsi támogatásra. Egy szárnysegédre.
Zayn felvonta a szemöldökét - Tényleg azt várod, hogy meggyőzzek valaki mást arról, hogy nagyszerű fogás vagy?
- Csak tégy úgy, mintha kedvelnél engem. - Harry leült egy asztalhoz - Az már bőven segítség lenne.
Nem válaszolva, Zayn a bárpulthoz ment, hogy hozzon maguknak italokat. Harry kihasználta az időt, hogy alaposabban szemügyre vegye a kocsmában lévő embereket. Látta a berendezést a kis színpadon, egy pincért, aki az asztalokat tisztogatta a poharaktól és a tányéroktól, de Niallt sehol sem látta.
Ahogy Louist sem.
Zayn elé tette a korsót, Harry pedig köszönetképp bólintott, miközben még mindig körbe járt a tekintete - Nincs is itt. - mondta Zayn.
Harry megvonta a vállát - Valószínűleg valami hátsó szobában készül fel.
- Nem Niallre gondoltam.
- Ez az egész a te ötleted volt, csak hogy emlékeztesselek. - Harry az ajtón tartotta a szemét.
- Az én ötletem az volt, hogy te menj, nem pedig az, hogy engem is rángass magaddal. - Zayn belerúgott Harry sípcsontjába az asztal alatt - Még csak rám se nézel.
- Mi van? Ez nem egy randi. - érvelt Harry.
Zayn felhorkant - Ha az lenne, nem fizetném az italodat.
- Már megbocsáss, Zee, de ha ez egy randi lenne...
- Harry!
Harry megfordította a fejét, és látta, hogy Niall közeledik, Louis pedig közvetlenül mögötte van.
- Annyira örülök, hogy el tudtál jönni. - mondta Niall, és odahajolt, hogy megölelje Harryt. Utána Zayn felé nyújtotta a kezét - És még egy barátot is hoztál. Szia, Niall vagyok.
- Zayn. - válaszolta, és kezet rázott Niallel - Örülök, hogy megismerhetlek.
Louis követte Niallt, és szintén kezet nyújtott Zaynnek - Louis.
Louis zaklatottnak tűnt, gondolta Harry, és rajta tartotta a szemét, miközben a három férfi beszélgetett. Ráébredt, hogy valószínűleg hiba volt Zaynt elhozni, mert a világon minden egyes ember zavarba jött, amikor találkozott Zaynnel, és beleszeretett a helyes arcába, még ha csak egy kicsit is.
- Ez remekül sikerült - mondta Niall - Most már Louisnak is van társasága. Én most felmegyek a színpadra. Jó szórakozást!
Harry végignézte, ahogy Niall távozik, mielőtt újra Louisra koncentrált volna. Az asztal mellett állt, és úgy nézett mintha keresett volna még valakit. Vagy talán mintha el akart volna szökni. Harry nem tudta megmondani.
- Gyere, Louis. - mondta, arrébb csúszott a padon, és a maga melletti szabad helyre mutatott - Ülj le.
- Én most... - Louis a pultra mutatott - Csak előbb iszom valamit.
Harry továbbra is Louis távolodó alakján tartotta a tekintetét, és észrevette, hogy nagyon szép hátsója van. Bő melegítőnadrágot viselt, de ez semmit sem tett azért, hogy elrejtse a feneke szép formáját. A pólója összecsúszott a csípője körül, megmutatva karcsú derekát. Harry nem igazán figyelt rá, amikor legutóbb találkoztak, de be kellett látnia, hogy a felismerés csak még vonzóbbá tette Louist számára.
BINABASA MO ANG
For As Long As I Can Remember (It's Been December) - L.S. Magyar fordítás
FanfictionMiután felépül egy súlyos balesetből, amelynek következtében Harrynek három év kiesik az emlékezetéből, Londonba költözik, hogy sztárszakácsként újrakezdje az életét. Nem is sejti, hogy amikor első látásra beleszeret Louisba, nem az volt az első tal...