7. Beszélhetnénk?

40 3 0
                                    

              *Charles szemszöge*
Mivel unatkoztam míg Max készül,tiktokoztam és fel dobott egy videót arról hogy Max mennyire rosszul érezte és érzi magát az apja miatt. Sose volt rá büszke. Pedig a fia,egy kibaszott csoda.

-Max, beszélhetnénk?

-Persze. Baj van? Ült le mellém.

-Te,te...te most hogy vagy? Kérdeztem miközben le hajtott fejjel kifújtam magamból mindent és rá néztem. Mintha azt a kis fiút láttam volna.

-Hát,én megvagyok. Miért?

-Mert láttam egy videót, rólad és az apádról és szinte majdnem elsírtam magam.

-Charlie. Fogta meg a vállam.
-Miattam semmiképp se aggódj,ameddig a közeledbe vagyok hidd el nem leszek rossz kedvű.

-De akkor is,akkora egy csoda vagy és mégse becsül meg téged.

-Tudom,tudom. Állt fel.
-Nézz rám. Gyönyörű szemeid vannak, mondták már? Húzta fel a fejem az államnál fogva.

-Helyette is,büszke vagyok rád,Max. Gondolom ezt nem sokszor hallottad, büszke vagyok, büszke vagyok, büszke vagyok, büszke vagyok rád. Hihetetlen amit elértél. Csoda vagy.

-Te még annál nagyobb. El indult felém de meg állt.
-Nem akarom azt ami volt,nem akarok rosszat neked. Majd ha te akarod,akkor. Na induljunk gyere.

Vissza úton a gépen én aludtam, aztán Max is de ő a másik oldalt. Amikor fel keltem el kellett mennem mosdóba. De bassza meg nem szeretnék vissza menni oda egyedül. A wcbe meg nem hívom be mellém Maxet, elég fura lenne. Plusz alszik is. El kell mennem egyedül.

                 *Max szemszöge*
Amikor fel keltem Charlie eltűnt. Egyből fel álltam és keresni akartam. Épp a wc felé tartott amikor majdnem össze esett és a falat fogta.

-Hé,hé,hé. Mi a baj? Ülj le. Mutattam a székre.

-Csak vashiány. Vashiányom is van, juhéj.

-Miért nem hívtál magaddal? Mármint nem a wc-be,ez furán hangzott. Miért nem szóltál? Nem akarom hogy egyedül legyél.

-Csak olyan mélyen aludtál.

-Te meg beszélsz álmodban.

-Igen, még mindig.

-Most azt mondtad álmodban hogy:Max,a kóla melyik melyik? Nem értettem ezért vissza kérdeztem. Elmondtad ugyanezt. Nem válaszoltam. Erre azt mondtad:akkor a kurva anyád. Szó szerint ezt. És annyira nagyon próbáltam vissza tartani a röhögésem hogy már egy paradicsom volt a fejem.

-Neked mindig vörös a pofid. Fogta meg az állam és oldalra fordította a fejem.

-És egyébként ilyenkor mi történik? Mármint a vashiányra gondolok.

-Eszméletlenül fáj a hasam, és meg kell kapaszkodnom hogy ne essek el mert nagyon megszédülök.

-Hát poci, kérlek ne okozz több fájdalmat Charlienak. Simogatta meg a hasam.

-Jobban örülnél ha póló nélkül lennék,mi?

-Lehet. Majd mire egyáltalán nem vártam fel húzta a pólóm és meg puszilta a hasam majd fel állt.
-Gyere,wc-re indultál. Itt leszek kint.

-Oké. Nagyon sokkba vagyok. Ilyen alig volt velem. Még mindig nagyon aggódom Max miatt. Az apja egy igazi fasz. Szeretnék erről még beszélni Maxxel.

-Megvagyok. Jöttem ki majd Maxre néztem aki az ajtó előtt állt.

-Okés. Baj van? Szomorúnak tűnsz.

-Nem,nincs. Csak sokat gondolkodtam valamin.

-Oké. Vissza megyünk aludni? Még van 2 óra leszállásig.

-Igen.

Igaz Max aludt de én csak néztem a telefonomat és olvastam hogy Maxet többször is meg ütötte Jos és félt haza menni miután második lett. Ez borzalmas lehetett.

legjobb barátod. (lestappen ff)Where stories live. Discover now