*Max szemszöge*
-Danny, biztos hogy meg akarod hívni azt a csoportot? Mi nem ismerjük őket meg furák szerintem. Kérdezte Max Dannytől.-Nyugi jó arcok, bár a másik felét én se nagyon ismerem.
-Hányan vannak?
-Hát haveromék ketten, és ők is hoznak még két embert szóval négyen.
-Nekem oké ha jó arcok. Nevetett Lando.
-Hát persze. Nevetett Max
-Szerintem nem jó ötlet. Mondta Kev.
-Ugyan már,nagy buli jó buli.
-Ezt támogatom. Mondta Charles.
Oda jött hozzám Max.
-Neked semmilyen buli nem lesz, én se iszok,hogy tudjak figyelni rád. Suttogta.
-Szállj le, rólam.
-Charlie, veszélyes amit csinálsz.
-Az hogy élek? És boldog próbálok boldog lenni kevés sikerrel? Hát bocsánat. Mondtam majd arrébb mentem Pierrehez. Ő csak rám nézett és ráztam a fejét, hogy nem így értette.
-Na de srácok, meghívtam akkor Jaydonéket 10 perc és itt lesznek. Addig alapozzunk.
-Charlie ugye te nem iszol? Kérdezte Lando.
-Charlie,te azt mondtad neki hogy Charlie? Jött oda Max és Landora mutogatott.
-Csiga vér szerelmesek,csak annyit kérdeztem iszik-e.
-Nincs itt szerelem, és igen iszok. Nem vagyok kisgyerek,tudok vigyázni magamra.
-Charlie, én se iszok. Csak legyél el velem,lesz alkohol mentes sör. Iszogatunk, és még akár aludhatsz is.
-Hogy hívják őket? Kérdeztem Dannytől.
-Jaydon,Vincent,Ayub,Nils
-Arab csávó az Ayub?
-Én arab? Nem nem. Indiai vagyok barátom.
-Hát te Ayub? Kérdezte Danny.
-Hát én itt voltam a közelben.
-Na,akkor srácok. Ő itt Ayub. Jófej, indiai srác.
-Szia Ayub.
-A többiek mikor jönnek?
-Vincenték? Hát,egy olyan 4 perc.
-Addig is,hol vannak a sörök meg minden?
-Ott.
A csávó mint egy vadállat, úgy nyitotta ki a hűtőt. Jó arcnak tűnik de elég vadul viselkedik. Szerintem nem lesz vele az este baj.
-Na sziasztok,a nagy forma 1-esek személyesen.
Mivel mi illedelmesek voltunk nem mint ők oda mentünk egyesével köszönni nekik.
-Hello,Charles.
-A nő faló? Aki egyben m-
-Nem, félre ismersz.
-Jól van, hát én Jaydon vagyok, ő Nils, ő meg Vincent.
Félre álltam és megnéztem hogy vajon mindenkinek így beszól-e.
-Sziasztok,Max vagyok.
-Oh,az előző múzsája?
-Mivan?
Honnan a francból tudja ez a seggfej Jaydon hogy az egyik számom neki szól. Istenem. Amikor felém fordultak mind egyből elfordultam a pulthoz,mintha nem is hallottam volna.
VOCÊ ESTÁ LENDO
legjobb barátod. (lestappen ff)
Fanficfigyelem! ez egy boyxboy love sztori. nincs benne valóság. A történetben a szereplők viselkedése és tulajdonsága nem tükrözik a valóságot,kitalálció. Charles Leclerc és Max Verstappen kitalált szerelme. Max titokban szerelmes. Sosem mondja el Max ch...