Reggel amikor fel keltem én félig ültem. A kanapén feküdtünk és filmet néztünk Maxel majd el aludtam. Reggel pedig az ölemben volt a feje és úgy aludt.
Már 2 órája csak őt néztem, néha a haját simogattam. Majd egyszer csak felnézett rám.
-Jó reggelt Charlie.
-Neked is. Mosolyogtam rá.
-Jobb? A szád.
-Igen,aha.
-Mit mondtál apámnak?
Kérdezte Max. Én fel idéztem neki mindent. Aranyos volt,ahogy ölemben feküdt. Jó volt vele beszélni végre erről. Jó volt a hangulat.
-Nem értem, miért mondják,hogy olyan vagyok mint az apám.
-Hé,te nem vagy az apád. Nem vagy kudarc. Nem vagy seggfej. Nem vagy szarházi. Te tehetséges vagy. Fogtam meg a kezét amikor fel állt volna.
-Értem, főnök. Amúgy nagyon aranyos vagy így. Nevetett,majd elindult felém.
-Most jobb,ha mész. Néztem el mielőtt megcsókolt volna.
-Ohm,valamit-valamit elrontottam? Rosszat mondtam?
-Nem,Max fogd fel hogy köztünk soha nem lehet több mint barátság. Gondolj bele mi lenne ha kiderülne hogy együtt vagyunk. Vagy az hogy kavartunk. Max ez nem,nem megy nekem. Csak, össze vagy zavarodva Kelly ügyben. Ott van Penelope is. Ő a családod.
-De-de.
-Én meg tettem mindent,a te érdekben. De nem leszek neked több mint egy barát, most kérlek menj. Álltam fel,bele karoltam és az ajtóhoz vittem.
-Charlie,ne már. Állt kint az ajtó előtt.
-Sajnálom Max... Csuktam be az ajtót előtte.
*Eltelt 4 hónap*
-Leo? Éhes vagy kicsim? Jól el kúrtam Maxel. Meg ez az egész 2023-as év is egy szar volt. Szilveszteri buli ma lenne de azt mondtam nem megyek. Pár perc és éjfél, becsukodok okés életem?
Mostanában nem hallottam Max felől. Rám se néz, én se rá. Kérdezték tőlünk hogy össze vesztünk-e. Mondtuk hogy nem,Pierrenek elmeséltem mindent. Hiányzik is meg nem is. Alexa még szilveszter estéjén vissza jött. Jobb lesz nekem vele.
-Bazdmeg Leo!
-Mi az pisil?
-Igen, még mindig.
-Akkor fel mosok.
-Hagyd életem majd én.
-Na és? Mi volt az a nyak ki szívásos dolog?
-Hú, hát volt egy buli,hajnal lehetett aztán na mindegy,kép szakadás volt az egész. Nem emlékeztem semmire.
-Jól van. Ne menjünk el sehova?
-Ne! Fáradt vagyok.
-Dehát mostanában mindig az vagy. Nem értem. Úgy le vagy törve Charliem. Mi a baj? Egy pillanarta mintha csak Maxet hallottam volna.
-Ja,hát,csak nem alszom jól.
-Gyere. Nem akarsz egy kicsi-
-Alexa, fáradt vagyok. Kérlek most ne.
-Jól van nem kell ilyennek lenni, nyugodj le. Valami nem oké. Nem kényszerítelek. Én már fürödtem,majd gyere aludni.
-Jó. Le fürödtem és be mentem Alexa mellé. Ő és Leo már aludtak. Én csak gondolkodtam és gondolkodtam.
*Max szemszöge*
Aznap éjjel, miután Charlie ki dobott, elmentem apámhoz azt hajtogatva "ez a te hibád" és szét vertem a házát utána haza ballagtam nehezen és a saját házam is szét vertem. Apám szólt Kellynek hogy jöjjön át. Segített. Vissza csináltunk mindent. Újra vele vagyok. A macskáim is hiányoztak szóval jó ez így. Nem hallok Charlie felől. Hiányzik nekem. De jobb tényleg ha nem tudja meg senki ezt, és mindkettőnknek ártana.-Mi a baj szívem? Ült az ölembe Kelly.
-Miért nem mentél el arra bulira?-Csak nincs kedvem.
-Miért vagy össze törve mostanában?
-Kelly,nem vagyok, állj le. Néztem el.
-De. Max. Mivan veled? Valami nem oké. Nem szoktál ilyen lenni.
-Ja, hát ez van.
-Mi van így? Jött ki a szobájából.
-Semmi kincsem. Minden rendben. Modta Kelly.
-Boldog új évet! Mondtam ahogy hallottam a tűzijátékot kintről.
-Maxxxii
-Igen P?
-Álmos vagyook.
-Kelly,menj fektesd le, én le fürdök és én is megyek mindjárt.
-Jól van. Mondta Kelly majd felkapta Penelopet és be vitte a szobájába.
-Jó éjt P! Mondtam mielőtt be mentem volna a fürdőbe.
Le fürödtem,majd bementem Kellyhez. Penelope már alszik. Be feküdtem mellé. Nem tudtam aludni. Csak gondolkodtam és gondolkodtam.
ESTÁS LEYENDO
legjobb barátod. (lestappen ff)
Fanficfigyelem! ez egy boyxboy love sztori. nincs benne valóság. A történetben a szereplők viselkedése és tulajdonsága nem tükrözik a valóságot,kitalálció. Charles Leclerc és Max Verstappen kitalált szerelme. Max titokban szerelmes. Sosem mondja el Max ch...