6. Ugye nem?

50 2 0
                                    

                 *Max szemszöge*
-Ne már,azon a képen úgy nézek ki mint aki csatt részeg.

-Mivan? Miről beszélsz? Haha. Mintha nem tudnám.

-Charlie. Neked vérzik az orrod.

-Ja,igen. Sokszor vérzik.

-Tessék,zsebkendő. Vettem ki egy zsebkendőt a zsebemből.

-Bocsi,ez undi és kösz. Törölte le a vért Charlie és ült az ágy szélére rám nézve.

-Semmi baj,viszont szerintem kész a kaja. Kócoltam össze a haját és a konyhába mentem.

-A hajam tabu Szid! Kiabálta utánam. Már megint szidezik.

-Gyere már, kész a kaja. Szóltam fel Charlienak.

-Jó,de nem én vagyok a lajhár. Nézett a szemembe tűzősen.

Én csak oda tettem elé a pizzát és fel mentem a fürdőbe le fürödni. Hosszú út volt. Miután le fürödtem megnéztem Charles instáját. Még mindig követi Alexát. Talán még együtt is vannak és azért nem akarja ezt... Vagy csak nem tiltotta le, talán barátok. Mióta én szakítottam Kellyvel csak Charliera tudok gondolni. Mert őt szeretem...

-Te Max, bocsánat. Ült le mellém Charlie amikor bejött a szobába.
-Tudom hogy seggfej voltam. Segítettél és nem háláltam meg,tudom nem volt könnyű segíteni. Köszönöm.

-Semmi gond, értek mindent. Ettél?

-Igen, tök finom volt.

-Akkor jó,akarsz valahova ma menni vagy pihiznél itt?

-Hát,ezek után nem szeretnék ki mozdulni,elmegyek fürödni.

-Oké.
Találtam valami csokit amit még hoztam magammal, meg ettem de mivel el olvadt olyan lett a kezem.

-Charlie, bejöhetek? Egy perc. Aztán benyitottam.

-Ember. Még jó hogy csak fél pucér vagyok meg hogy magamra csavartam a törölközőt... Fordult el és a mellkasára tette a kezét.

-Most mit fordulgatsz? Instádra is folyton fél pucér képeket teszel ki.

-Aha,te meg az instám nézed. Fordult vissza. Kicsit meg akadt a szemem mert hát élőben azért nem olyan mint a képeken.
-Bámulsz még vagy meg mosod a kezed? Ment ki mögöttem.

-Ja, igen. Bocs. Ráztam a fejem. Megmostam a kezem és kimentem a nappalibe tévézni. Arra figyeltem fel hogy Charlie vállam simogatja hogy keljek fel.

-El aludtam? Bocsi. Baj van? Néztem rá fel.

-Nem,csak gondoltam jönnél be aludni,nem hinném hogy ez a kanapé kényelmes.

-Aha,aha. Jó,igen,persze. Álltam fel és be indultam.

-Most úgy fogsz örülni mint egy kisgyerek?

-Igen.

-Jössz? Nézett ki.

-Igen,csak átöltözök.

-Remélem nem fél pucéran alszol. Nevetett gúnyosan.

-Otthon úgy szoktam. De most nem otthon vagyok szóval meg nyugodhatsz.

-Jó. Aztán bementem és be bújtam Charles mellé. Egy ideig még figyeltem őt. Aztán nem tudtam vissza fogni magam és nyomtam egy csókot a nyakára és átöleltem.

-Max... Törölte le a nyakárol a csókóm.
-Mi a szándékod...? Ugye nem...?

-Jajjj Charlie, én nem fekszem most le veled. Csak nyomtam egy csókot a nyakadra.

-Oké. Jó éjszakát Maxie.

-Jó éjszakát Charliem. Úristen. Most tényleg azt mondta nekem hogy Maxie?

-Hé, jó reggelt. Te meddig akarsz még aludni Max? Keltett fel Charlie.

-Miért mennyi az idő? Fogtam meg a fejem, lehúztam a takarót magamról és fel ültem.

-Jézusom, rajtad miért nincs póló? Nézett rám Charlie.

-Melegem volt,na.

-Itt a pólód. Dobta a fejemre a pólóm.
-Ma mit csinálunk?

-Vissza szeretnék menni veled Hollandiába.

-Mikor? Nézett ki az ablakon.

-Ma,indul gép 13:00kor.

-Akkor szedd össze magad,mert 2 óra múlva indul.



legjobb barátod. (lestappen ff)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon