14. Vacsora

34 3 0
                                    

             *Charles szemszöge*
Bedugtam a fülesem és a kedvenc zeném a "the adults are talking"-ot hallgattam. Majd láttam hogy írt Danny a csopiba.

(0:27) danielricciardo:
Mivel elmaradt a Halloween-es horror buli,holnap este mindenkinek jó lenne,csak Charles és Max nem válaszoltak még, esküszöm ki nyírlak titeket ha nem jöttök. Ja és boldog új évet mindenkinek.

(0:28) maxverstappen1:
Nem tudom hogy ott leszek-e haver. Sok dolgom van. De neked is új évet.

(0:38) charles_leclerc :
Ugyan ez. Meg tudod te is Danny,hogy nem jó nekem az ilyen.

(0:38) maxverstappen1 :
Chh.. hagyjunk már.
(0:38) maxverstappen1 :
(visszavont egy üzenetet)

(0:39) charles_leclerc :
Hogy mondod?

(0:40) maxverstappen1 :
Sehogy, boldog új évet Charles.

Nem tudtam mit írjak erre, írok neki szerintem privátban.

(0:41) Charlie :
Neked is boldog új évet Max. És nagyon nagyon sajánlom ami volt,de neked is meg kell értened. Ez nem azt jelenti, hogy érzek irántad valami meg magyarázhatatlant.

(0:43) Maxi :
Az apám mintha más ember lenne. Köszönöm. De egyébként ha miattam nem akarsz jönni a Halloween-i buliba,menjünk el,mint idegenek. Szia.

(1:32) pierregasly:
Amúgy ha nem akartok fel keltést arra hogy össze törtétek egymás szívét,akkor ne a csopiba beszéljétek kérlek,na puszi.

Mivel ez így nem lenne rossz. Bár nem túl jó ötlet bele mentem és írtam a csopiba, hogy mindketten tudunk jönni. Holnap 22:00-ra ott kell lennünk majd.

Ma este lesz,Alexa hajtogatja hogy ne menjek,meg hogy nem lesz jó,de nem aggódok. Ott lesz Pierre,Lando, és persze...Max is... Na mindegy. Egy fekete inget és egy fehér farmert veszek fel. Gondolom lesz filmezés,vacsora,ünnepelés, szabaduló szoba és buli is. Tipik Danny bulik. Persze alkoholossat nem ihatunk, vagyis sokat nem. Remélem nem lesz baj.

-Haver, végre! Mondta Pierre amikor oda értem.
-Gyere, már csak Bottas meg Max hiányzik.

-Jó,haver nyugi van. Nem sietünk.

-Amúgy, mivan veled meg  hercegeddel? Miért vagytok mindketten az exeitekkel? Meg láttad ami írtam?

-Csak nem vetne ránk jó fényt,ennyi tesó. És nem láttam,senki üzenetét nem nézem meg.

-Na megjött, inkább siessünk. Pierre csak nevetett. Én hátra néztem Maxre. Olyan rossz érzés töltött el amikor ő csak lehajtott fejjel jött. Hogy csináhattam olyat vele? Már a dawn chorus-thom yorke ment a fejemben. De ezt ki kell verni a fejemből,nagyon gyorsan.

-Végre mindenki itt van, szóval srácok mivel kezdjünk? Buli? Vacsora? Horror film? Szabaduló szoba? Vagy ünnepelés?

-Szerintem vacsora! Mondta Yuki.

-Szerintem is. Mondta Checo.

-Mindenkinek jó lesz? Akkor gyertek.

-Haver, előre nagyon sajnállak.

-Mi?

-Nézd,kinek van a neve a te helyed mellett?

-Ez csak egy vicc ugye?

-Nem haver, Danny csinálta őket.

-Én nem. Cseréljünk helyet.

-Igen, persze Charles oké csak hogy én Max másik felén fogok ülni. Ki tudod bírni nem?

-Nem! Hirtelen mindenki rám nézett.

-Na. Ne legyél durcis. Ne nézz rá aztán kész.

-Jól van....

Leültem majd Max leült mellém. Szinte meg se szólalt mióta itt van. Csak szomorú. Annyira rosszul érzem magam.

Megvacsiztunk,minden oké volt. Rohadtul sokat bámultam Maxet,nagyon észrevehetően. Majd amikor nyúltam volna a Limonádéért ő is ezt tette,és a kezünk, össze ért.

-Legyen,a tied. Vettem el a kezem.
-Majd iszok a másikból.

-O-Oké. Pierreere néztem, ő csak a száját húzta,ez elég kínos volt.
És most jön a java, át nyúltam volna a Limonádé mellett a másikért és fel borítottam. Telibe Max fehér szép ingjére.

-Jézus,de nagyon figyelmetlen vagyok, sajnálom,hoztam váltó ruhát, oda adom.

-Nincs hari.

-Tessék, és még egyszer ezer bocs. Nyújtottam felé a pulcsit amit hoztam, hátha esne vagy le innám magam.

-Lehet,kicsi lesz,de azért kösz Charles.

-Nincs mit.
-Haver,ezt látnod kell! Vonszolt el Pierre. Tudja ő a dolgát.
-Amúgy tényleg. Valtteri most készül segg pucéran bele ugrani a jacuzziba.

-Nem hiába BottASS. Ordította oda Danny.

-Kev,szia. Hogy vagy öregem? Mentem oda Kevhez.

-Megvagyok megvagyok,te?

-Hát én is. Öregszel jól látom?

-Hát Charles,nem lehet mindig valaki ilyen jó képű,mint te.

-Kösz,ezt bóknak veszem. Nevettem fel.
-Lehetnél,tejt ivott kev. Mert hogy olyan mintha tejt ittál volna,a szakállad durván őszül tesó.

-Jól van,te mennyi is leszel 62?

-fordítva! Nevettem.



legjobb barátod. (lestappen ff)Where stories live. Discover now