Charlesnak könnyes volt a szeme, valószínűleg újabb pánikrohamtól,ott feküdt eszméletlenül. Hirtelen nem tudtam mit csináljak,mert az ember nem gyakran kerül ilyen helyzetekbe. Végül oda mentem hozzá és menyasszony pózban kivittem az ágyra ami a repülőn volt. Ott az ölembe vettem és elkezdtem szólongatni, hátha felébred,semmi jel így mással próbálkoztam. Elkezdtem finoman simogatni a cuki pofiját ami még sírva is irtó cuki volt,de mivel ez sem működött,gyengéden ütögettem az arcát amire már elkezdett mocorogni de még mindig nem ébredt fel. Komolyan,olyan mérges vagyok magamra miért kellett ezt csinálnom vele amikor tudom hogy könnyen zavarba jön,de akkor is jó volt,nem tudom miért nem fogadja el magában,ami van. Egyre több energiával ütögettem remélve hogy fel kel az én Charliem. Már indultam volna szólni a személyzetnek, amikor megfogta a kezem.
-Kérlek ne menj el,ha elmész nem leszek biztonságban. Kérlek ne menj,én hősöm.
-Végre itt vagy, már azt hittem nem kelsz fel..
-Kérlek ne menj..
-Én mindig itt leszek Charlie. Erre egy kicsit meglepődött.
-Várj,Max,mit csinálsz itt? Kérdezte értetlenül.
-Majd elmesélem,most pihenjünk Charlie. Elég durva volt a pánik rohamod. Meg hát az előbb nem voltál önmagad.
-I-igen. Nem akarok többet ilyet újra, átéltem,ahogy apa meghalt,egy igen fontos ember akit kedvelek. Szipogta és a mondata végén rám nézett,mintha arra utalna én lennék az a fontos ember.
-Igérem veled és nem hagyom,hogy több ilyen legyen,aki meg ilyen fájdalmakat okoz esküszöm megölöm. Mondtam ingerülten.
-Köszönöm,hogy itt vagy akinek a haláláról álmodtam. Nem akarlak elveszíteni, szeretlek.
Max el aludt a mondat második felénél,a fáradtságtól. Már mindketten aludtak egymáson. De végre hosszú idő után mindketten most aludtak a legjobban.
Arra keltem hogy az egyik repülős alkalmazott kelt fel minket hogy megérkeztünk. Charlie még aludt,nagyon cukin.
-Még érkeztünk Olaszországba. Nem tudtam és nem is akartam fel ébreszteni őt.-Köszönöm, mindjárt jövünk,a cuccainkat vigyék a villába.
-Rendben az autóját előkészítettük,legyen jó utuk.
-Köszönöm. Majd fordultam vissza hogy felébresszem Charlest.
Megint próbálkoztam mindennel de nem sikerült felébreszteni. Szóval jött a B terv,hogy megfogom és leviszem az ölembe az ölembe az autóba. Direkt Charlie miatt,ferrarit készítettem előre. De majd ha kérdezik akkor Charlesé mert ha ezt a csapat megtudja nekem végem. Beraktam az anyós ülésre körbe mentem és beültem. A villa felé mentünk és vagy már 10szer ránéztem. Azért remélem fel ébred út közben mert eléggé unatkozni fogok.
Amikor beálltam a garázsba ki vettem Charliet és a kezemben fel ébredt.-Üdv újra itt, jól aludtál?
-Soha jobban. Köszönöm. Mondta kicsit zavarba. Tegyél le szid,ez kínos nekem.
-Nekem nem. De végül le tettem mert nem akartam hogy mégegyszer megismétlődjön.
Beindultunk a garázson keresztül a lakásba. Charles meg csak követett. Előre meg volt ágyazva úgy kértem. Arthur külön szobába, nekem pedig egy szobám legyen Charlieval. De mivel Arthur nem jön így gondolom külön akar majd lenni,de ezt én nem fogom neki engedni mert nagyon szomorú lennék. Bár bele gondolva nem rég volt egy pánikrohama szóval nem biztos hogy egyedül akar majd lenni.
-Egy szobába leszünk? Kérdezte Charlie amikor be értünk.
-Igen,ha nem baj. Mondtam feszengve mert vele akartam lenni minden percbe.
-Nincs nagyon vele bajom. Csak fura volt. Mondta lazán. Úgy is melletted nyugodtabban alszok.
-Hogy mit mondtál? Néztem rá,hallottam amit mondott de akartam mégegyszer.
-Semmi,semmit. Legyintett. Nem eszünk valamit? Kilyukad a gyomrom.
-De, megnézem mivan addig te menj pakolj ki meg pihenj!
Lementem a lépcsőn a konyhába és benéztem a hűtőbe valami kajáért. Találtam a fagyasztóba a pizzát. Gyors bedobtam a sütőbe ameddig várunk felmegyek Charliehoz.
-Na itt vagyok. Álltam meg az ajtóban.
-Azt ne mond hogy nincs semmi kaja! Nézett fel.
-De van, még sül.
-Akkor megnyugodtam.
-Helyes helyes! Mit csinálsz?
-Instázok.
-Bővebben?
-Közöd? Na megint itt az igazi Charlie...
-Sok.
-Na nem.
Ez után gondoltam egyet és oda ugrottam Charlie mellé. Mivel jók a reflexei ezért elkapta a telóját. De azt pont láttam hogy képeket nézett. Rólam. El le mentette "Szid" mappába. Én azt hittem fel ugrok a holdra.
ESTÁS LEYENDO
legjobb barátod. (lestappen ff)
Fanficfigyelem! ez egy boyxboy love sztori. nincs benne valóság. A történetben a szereplők viselkedése és tulajdonsága nem tükrözik a valóságot,kitalálció. Charles Leclerc és Max Verstappen kitalált szerelme. Max titokban szerelmes. Sosem mondja el Max ch...