-Na itt vagyunk, én megyek. Ment a dj pulthoz Lando.
- Dj Lando on. Nevettem.
-Hello,egy Gin Tonicot kérek. Mondtam.
-Máris. Mondta a pultos.
Amikor ki kaptam az italom le vettem a pulcsit. Leültem egy kanapéra és a tömeget néztem. Megláttam Maxet. Megint nagyon részeg. Oda megyek hozzá.
-Max....
-Szíveeem,Charlie. Egyetlenem. Sziaa. Mondta és lehányta,az ingem.
-Neked is szia...
-Jaj. Istenem de sajnálom. Máris hozok valamit. Indult el.
-Ne. Ha itt elkezdesz futkározni,akkor megint hányni fogsz. Maradj. Rántottam vissza a csuklójánál fogva. Maradj itt. Én elmegyek le veszem az inget.
-Jól van,itt leszek. Huppant le a kanapéra.
-Oké.
Elmentem le vettem az ingem és vissza vettem a pulcsimat. Mikor vissza mentem Max megint,megint ki dőlt a sok alkoholtól.
-Max,Max. Ne már. Hol a telója? Itt van,uhh,oké.
-Jó napot,a barátom ki dőlt az alkoholtól,itt vagyunk a sakhir formula 1 after bulin. Kérem siessenek. Hívtam ki a mentőket.A kórházban nem tudtam mit csináljak,gondolkodtam. Meg kéne viccelni Maxet, cserébe hogy lehányta a szép ingem. Talán én is ki szívom a nyakát, és csinálok róla képeket, és ki teszem az instájára. Tudom a kódját.
Csináltam róla egy képet,ki tettem sztorijába.
Nem tudom,hogy hogyan kell ki szívni egy nyakat szóval...
Egész jó lett. Már belilult.
-Hogy ezért hogy fog haragudni. Nevettem.*Max szemszöge*
-Max,Max ébredj. Lökdösött Charlie.
Tetettem hogy alszok, továbbra is.
-Látom hogy csak tetteted hogy alszol. Nem versz át Max. Kelj fel. Indulunk haza.-Jól van már. Szia Charlie.
-Szia,hogy vagy?
-Megvagyok, köszi. Menjünk haza. Aludni akarok.
-Hát én se aludtam jól.
-Akkor menjünk.
-Nézd Max, ígérd meg nekem,hogy nem leszel féltékeny.
-Igérem...
-Jól van.
-Fáj a nyakam,majd meg nyomkodod?
-Igen, persze. Nehéz volt bent tartani a röhögést,mert tudod hogy nem azért fáj neki.
-Nézd, Lando küldött egy videót,hogy együtt látták minket. Mindketten tegyünk ki egy videót,hogy együtt voltunk futni,mert ugyanott szálltunk meg. És azt is mondjuk,hogy nagyon jóba lettünk,szinte legjobb haverok vagyunk. Jó?
Fel vettük a videókat és fel tettük őket. Amikor vissza értünk a szállásra mindketten aludtunk egy jót. Max beszélt álmában.
-Max,hé. Nyugi. Nyugtattam le,mert hevesen vette a levegőt.
-Rosszat álmodtál. Gyere,gyere ide. Öleltem át.
-Minden oké,itt vagyok. Nyugodj le Max..-Jól van, jól vagyok.
-Köszönöm. Sóhajtott. Így aludtunk tovább.Ha tetszett ne felejtsetek a csillagra nyomni. Köszönöm❤️
Ig:https.zora_
DU LIEST GERADE
legjobb barátod. (lestappen ff)
Fanfictionfigyelem! ez egy boyxboy love sztori. nincs benne valóság. A történetben a szereplők viselkedése és tulajdonsága nem tükrözik a valóságot,kitalálció. Charles Leclerc és Max Verstappen kitalált szerelme. Max titokban szerelmes. Sosem mondja el Max ch...