-Hát akkor, kösz hogy jöttetek. Mosolygott és köszönt el mindenkitől Max.
-Igen, jó volt.
-Hagyd csak Max,ki kísérem őket.-Várj egy kicsit. Max megcsókolt.
-Ahh álljatok már le.. nevetett Daniel.
-Öhmm..hogy nézhetik mindkettőt heteronak? Kérdezte Lando.
-Nem tudom. Nevetett szintén Carlos.
Ki kísértem őket aztán vissza mentem Maxhez.
-Jól vagy? Jó volt elmondani? Tetszett? Kicsit izgulok hogy mit mond..
-Igen, és az hogy veled lehetek a legnagyobb boldogság nekem. Ölelt meg szorosan.
"mivan ha csak ki akar használni hogy át add magad a pályán?" Merültek fel Fred szavai... Mivan ha.... igaz.... Nem! Nem! Max jó ember,nem tenne ilyet.
-Minden oké szívem?
-Persze Max... csak gondolkodtam kicsit.
-Sassy nagyon szeret engem. Leo féltékeny is.-Igen! De Jimmy is, nagyon bírnak téged. Nevetett és le feküdt mellém az ágyra.
-Na de cicák én Maxé vagyok.
-Hogy lehet valamit ennyire szexisen mondani...? Harapott az ajkába.
-Az volt neked? Másztam felé és ültem Max ölébe. Hátra döntöttem őt és megcsókoltam.
*Abu dhabi verseny*
-Na Charlie,indulhatunk a nagy Dubai meg a nagy Abu dhabiba?
-Sose izgultam még fel szállásnál..
-Add a kezed. Megfogtam Max kezét.
-Jól vagy?
-Így jobb... Dőltem a vállára.
-Akkor jó. Puszilta meg Max a homlokom.
Ki indultam mosdóba,nagyon rosszul lettem. Aztán mindez után kép szakadás,kórházban kelek.
-Mi történt? Kérdeztem Arthurtól.
-El ájultál, gyógyszert biztos Max ágyába hagytad.
-Meglehet. Mondtam vissza gúnyosan.
-Várjunk. Milyen nap van?-Péntek.
-De-de-de. Indulnom kell.
-Sajnos nem mehet el,ma estig legalább bent kell maradnia. Jött be a nővér.
-De akkor ki megy helyettem majd a szabad edzéseken?
-Nem tudom Charles, hívd fel Fred-et. Mondta Arthur.
-Oké.
-Fred. Szia.-Hol vagy már fiam?
-Korházban, valakinek helyettesítenie kell.
-De ki?
-Ollie, Ollie. Ő jó lesz. Üzenem hogy adjon bele mindent.
Nem hiszem el...
*Bejövő hívás:szerelmem*.
-Hogy vagy szívem?
-Megvagyok... Max miért kell ilyen nyomoréknak lennem? Miért velem baszott ki az élet ezzel a kibaszott pánik rohamokkal meg a klausztrofóbiával?
-Fejezd be Charlie! Most! Nem vagy nyomorék, és itt vagyok neked. Most viszont szabad edzés. Jobbulást szívem,puszi!
-Köszi, puszi!
Nem értem... Mivan ha igaza van frednek és tényleg ki akar használni Max. Nem! Nem szép dolog olyas valakiben kételkedni,akivel éppen együtt vagy..
BINABASA MO ANG
legjobb barátod. (lestappen ff)
Fanfictionfigyelem! ez egy boyxboy love sztori. nincs benne valóság. A történetben a szereplők viselkedése és tulajdonsága nem tükrözik a valóságot,kitalálció. Charles Leclerc és Max Verstappen kitalált szerelme. Max titokban szerelmes. Sosem mondja el Max ch...