Ma pár óra múlva,lesz egy buli. Tegnap még itt aludtam nála. De én nem bírtam ezek után a vele alvást ezért ő aludt a vendég szobába,mert szeretné ha jól aludnék.
-Te mibe jössz ma este? Jött be Max.
-Ja, én.. csak a nyakam fogtam folyamat.
-Mi a baj?
-Ja csak sok, videó van. Ahol mi vagyunk. És,shippelnek minket. Pár napja meg is láttak minket..
-Majd le rázzuk őket.
-Max, várj. Mondtam ahogy ki indult.
-Így is le tud őket rázni? Vettem le a kezem a nyakamról.-Bassza meg! Az én voltam?
-Igen...
-Ma este buli, azért csípd ki magad kicsit,jó? Olyan szexisen ahogy szoktad.
-Haha,te is.
Mostanában semmi nem történt,se csók,se együtt alvás. Kicsit fura de jó is. Mivel Alexáé a házunk és rohadtul nem akar vissza engedi Max meg engedte hogy itt legyek.
-Na, egész kis helyes lettél.
-Max,most csináltam meg a hajam..
-Aha,de így jobb,meg cukibb.
-Nem mehetünk együtt. Hívok egy taxit.
-Nincs rá szükség, gondoltam hogy majd nem akarsz együtt menni úgyhogy már reggel béreltem neked egy ferrarit.
-Kösz. Szia Szid. Elmentem mellette és ki mentem a ház elé ahol ott volt a ferrari. Kész őrültség hogy ennyire törődik. Már a kocsiban ültem és a számat haraptam belülről. A következő pillanatban meg már indultam vissza a házba.
-Max, bocsánat. Oda mentem és meg öleltem hátulról.
-Mi?
-Sajnálom, köszönöm hogy itt lehettem nálad sokáig. És hogy itt vagy.
-Semmi baj, és nincs mit Charlie.
-De tényleg. Most vettem észre hogy még mindig őt ölelgettem.
-Oké,most menj Charlie,ott tali.
-Okés,szia Max!
-Szia!
Amikor oda értünk köszöntem Pierrenek,Carlosnak,Landonak. Leültem Carlos és Pierre közé. Max velem szemben ült. Egy ideig fogtam a nyakam de már fájt a kezem. Elvettem a kezem. Max csak nagyra nyitott szemekkel nézett a nyakamra. Ezek szerint látszik.
-Charles mi a fasz? Nézett rám Pierre.
-Mi?
-Ki a gyász szívta ki a nyakad? Újra Alexaval vagy?
-Nem,nem. Ráztam a fejem
-Akkor? Nevetett gúnyosan.
Én csak egy pillanatra Maxra néztem. Ő Checoval beszélgetett, mikor rá néztem. Amikor vissza néztem Pierrere akkor nézett rám. Észre vette hogy erről van szó. Az asztal alatt megfogta a kezem. Ez megnyugtatott.
-Hát,hagyjuk.
-Nem, mond már el.
-Szerintem meg magán ügy. Szólt közbe Max.
-Nyugi haver. Nézett Pierre Maxre.
-Fiúk, állj. Valaki volt,de tök mindegy ki az. Örülnetek kéne.
-Pierre,te nem vetted észre? Szólt Yuki Pierrenek mivel mellette ült.
-Mit haver?
-Max és Charles,furák.
-Ja,lehet.
-Pierre,gyere velem kicsit. Fogtam meg Pierre karját és arrébb vonszolta.
-Na mond,ki az?
Én csak Maxet bámultam,mivel Pierre háttal volt neki. Pierre hátra fordult.
-Hallod mi van veled meg Maxel?-Hát,ő volt. Mutattam a nyakamra.
-Mivan? Hogyan? De hát ő meg Kelly? Penelope?
-Nincsenek együtt.
-De te nem H-
-Pierre. Nem tudom mivan velem. Azt sem tudom akarok e vele lenni, ártana neki is meg nekem is.
-Jó,igen lehet. Vakarta meg a tarkóját.
Vissza mentünk és leültünk.
-Akkor jöhetne végre a pia? Szólt oda Danny.
-Haha,igen. Mondta Checo.
-Remélem van bor.-Na,a Mexikói. Nevetett Max és megfogta a vállát. Nem tudom mivan velem de féltékeny lettem...jézusom. Amint Max észrevette elvette a kezét Perezről és megfogta az enyém,megint az asztal alatt. Elhúztam a kezem és csak az italom vártam.
-Végre. Mondtam mérgesen ahogy elém tették az italt.
-Charles,haver,lassaban. Fogta meg a hátam Carlos. Én csak le vágtam a kezét a hátamról.
-Te csak beszélgess Alexxal.
-Charles,mi bajod van neked?
-Semmi.
-Vagy 20 pohárral megittál,csatak részeg vagy.
-Kit érdekel?
-Minket.
-Az jó. Én elmegyek,el a oda.
Ahogy fel álltam majdnem el estem. Kurvára idegesít hogy ennyire kérdeznek. Ha meg tudják hogy Max volt én leszek a buzi, és meg leszek utálva. Remélem Pierre tartja a száját és azt is hogy itt nem kicsi a wc.
BINABASA MO ANG
legjobb barátod. (lestappen ff)
Fanfictionfigyelem! ez egy boyxboy love sztori. nincs benne valóság. A történetben a szereplők viselkedése és tulajdonsága nem tükrözik a valóságot,kitalálció. Charles Leclerc és Max Verstappen kitalált szerelme. Max titokban szerelmes. Sosem mondja el Max ch...