26. anya... én..

50 4 0
                                    

-Charlie, Charlie. Jó reggelt.

-Oh, Jézus. Hasít a fejem. Öltöztem fel.

-Mert annyit ittál.....

-Bocsánat Max. Tényleg sajnálom. Öleltem meg őt.

-Mondtam neked valamit tegnap éjjel...

-Igen? És mi volt az?

-Nem emlékszel? Nem fontos akkor.

-Biztos?

-Nyugi,igen.

-Arra emlékszem,hogy most jól el kell beszélgetnem anyámmal. Ott leszel te is légyszi?

-Persze,segítek. Puszilt szájon.

Le mentünk, reggeliztünk és le is ültünk anyával beszélni.

-Anya, én.... hát én meg Max... együtt vagyunk. Ez titok és most biztos csalódtál bennem.. sajnálom.

-Nem,nem kisfiam. Örülök nektek. Max egy igazi úri ember és biztos jó hozzád. Max megfogta a kezem.

-Köszönöm, és nagyon szépek a falon a festmények. Mondta Max és kacsintott még egyet rám.

-Hát igen, én csinálom őket.

-Nem mondja?

-Oh Max... Nyugodtan tegeződjünk.

-Jól van.

Anya és Max jól el beszélgettek.  Jó volt nézni.

-Na és? Megyünk valahova?

Maxel mindig így voltunk, jött át, és a versenyeken is mindig együtt töltöttünk minden időt. Sokat beszélünk mindenről és sosem titkolunk semmit. Ma van a monacói verseny. Megnyertem a qualit. Max azt mondta átjön megünnepelni. Őszintén elég sokat gondolkodtunk,azon..... De végül nem lett semmi,lehet ma este lesz.

-Szia te kis csoda!

-Dehogy.

-Ügyes voltál nagyon. Csókolt meg.




Megtörtént...végre megtörtént. Maxnek viszont gyorsan le kellett lépnie.

Kopogtak.
-Carlos vagyok.

-Gyere be.

-Holnap első helyről indulsz Charles,meg fogod végre nyerni, sikerülni fog.

-Kösz haver a támogatást. Kösz.

-Hiányozni fogsz...

-Te is nekem..

Megöleltem őt és ki ment, én meg elmentem edzeni egyet aztán aludtam is, hosszú volt a nap..

-Reggelt,ma edzés lesz egész nap neked Charles, mindenképp. Meg kell nyerned ezt.

-Meg fogom.

14:00,1 óra a versenyig..... Nagyon izgulok be vallom.


-1 Perc és kezdődik a Monacói Grand prix!

El is indultunk,nem tudom hogy fogom megtartani az első helyet.

-Charles,gyere ki ezen a körön.

-Jó, jó.

-Bazdmeg! Bazdmeg! Bazdmeg! Ez mi a fasz volt? Mentem el egy kocsi mellett,majdnem neki ütköztem.

-Piros zászló,Russel kocsija leállt.

Le állt a verseny, fél óra volt míg meg csinálták a pályát,de legalább Russel nem lesz útba már.

-2 kör és vége Charles! Tartsd az első helyet!

legjobb barátod. (lestappen ff)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt