Siz:
Siz:naber koçummSiz:dur bak bugün ne oldu onu anlatayım sana.
Siz: lan baksana!!
Siz:bakkk!
Siz:bakkkk!
Siz:danteeee!!!
(11.00)Görüldü(11.02)
Çevrimiçi
Yazıyor...
Danteli bistüer:Ne oldu mia bella.
Danteli bistüer:Sana biri bir şeymi yaptı!!
Danteli bistüer: Bana sadece adını veremn yeterli Il mio bambino!!
Siz: yok bişey olmadı sana dedikodu anlatmaya geldim evde sıkılıyordum bende sana yazayım dedim.
Danteli bistüer: Dinliyorum güzelim.
Siz: Bak şimdi bizim mahallede aysun diye bir kız vardı bu aysunun da sevdiği bir çocuk vardı.
Siz: bizim bakalın oğlu kemaletin, ama bunlar bir birlerini nasıl seviyorlar nasıl seviyorlar analatamam .
Siz: yani öyle biliyorduk bu bizim bakalın oğlu kemaletinle nişanlandılar falan işte düğün hazırlıkları fanlan başladı.
Siz: bizim bu kemaletin aysunu aladatıyormuş 1 yıldır ama bunu aysun evlenicekleri gün masada bu adamın metresinden öğreniyor bunu .
Siz: ulan göte bak göte kızla 2 yıl sevgili ol 3.yılda nişanalan, git kızı aldat gött.
Danteli bistüer:Kötü olmuş .
Siz: kısa cevaplar veriyorsun hep neden acaba dedikodunun tadını kaçırıyorsun neyse evet öyle yahu mahallede kaç gündür konuşuluyor ha.
Siz:eee nabıyorsun ben yazmadım diye sıkıntıdan bomba olup patladınmı yoksa hımm😊😋
Danteli bistüer: Evet evet sen sizlikten geberiyordum!!
Siz: ay biliyordum yarın nikah dairesine gidelim ozman :)
Siz:bana bir fotarafını atsana be .
Siz: sende benim fotarafım var nede olsa dimi koçum :)
Danteli bistüer: Bakarız.
Siz: bakarız nedemek, nedmek bakarız!!!!!!
Danteli bistüer:sen de atarasan olabilir:)
Siz:
Siz:ben atım zaten o yüzden bu teklif rededildi .Danteli bistüer: Şunları atıp atıp durma sinirimi bozuyorlar!
Danteli bistüer: O zaman fotorafta atmıyorum;)
Siz: ATMASAN ATAMA BE SANA MI KALDIK .
siz:GİDER DAHA GENÇ BİRİNDEN İSTERİM BENDE.
Danteli bistüer :Kim?
Siz: DAHA GENÇ YAKIŞIKLI VE KARİRZMATİK BİRİNDEN İSTERİM DEDİM.
Danteli bistüer: Birinci ben yaşlı değilim bunu kanıtlarım bir ara yüz yüzeyken , ikincisi o istediğin kişiyi yer yüzünden silerim güzelim :)
Siz:NAH YAPARSIN MAFYA OLDUNU SANAN AMUCA YA, YAŞIN KAÇ ACABA SENİN YA.
Danteli bistüer: 29 o kadarda yaşlı değilim bence.
Siz:Aynen aynen hiç değilmiş ya neyse ben gidiyorum BELİKİ BAŞKA KARİZMATİK BİRİ ATAR BİR FOTORAF ÇAVVV.
Siz çevrimdışı
Danteli bistüer:Efsun gelirmisin buraya.
Danteli bistüer:beni çıldırtma Efsun!
Danteli bistüer: eflal bana bak hiç üşenmeden gecenin bu saatinde oraya gelirim .
(Yazar notu : KESİNLİKLE karakterlerin adını unutmuyorum!!)
Danteli bistüer:oh cazzo.(hay sikeyim)
Danteli bistüer: sakin olucam.
Dantalei bistüer:Io chiamo e tu rispondi.
(ben arıyorum ves ende açıyorsun)_________
Evde boş boş oturuyordum dante'ye
Sinirlenmiştim mesajlarına bakmıyordum oh olsun ona .Ben de gidip leptopumu aldım ve en fav dizim olan baba candırı izlemeye başladım izlememin tek nedeni Haluk bebeğim di.
Kaldığım bölümden izlemeye devam ettim .
Baya saat geçince telefonumu elime aldım ve şarjımın bitini farketim, anam kadını ağzımı sevecekti, koşarak şarja taktım telfonumu.
Ama aramalar mesajlar falan da filan ama bir kişi tam tamına 30 kere arayıp 20 tanede mesaj göndermişti. Baktığımda Mafya olduğunu sanan bey abim di.
Abi deme lazım olur yanlız bacım bildiye söylüyorum yani;)
Sen sus sana be bacım.
...
ADAM OLLL HELELELELELE
Oha son mesajını okuyunca bir şok oldum .
_______________________
Evet 4. Bölüm sonunada geldik oy ve yorum yapmayı unutmayın
Eslem
Burak
Eflal
Dante eflaya enson mesaj olatak ne yazdı acaba.
Diyerki bölümde görüşürüz🤨😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
HumorSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAn DıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝...