MEDYA:Dante(Not:kesinlikle yazdığım karakterlerkn adını unutmuyorum ve bammaya ÜŞENMİYORUM ."
OYYY VE YORUMM YAPMAYI UNUTMAYIN ...🦍😋
OY VE YORUM YALMAYANIN RUYASINA YARI MAYMUN YARI AT BIR ABI GIRIP NAH ÇEKE EMII..
____________
Evet Danteyi çok 'ELİT' bir mekana getirmiştim.
bizim arka sokaktaki lahmacuncu kemaletin abinin mekandaydık. Kemaletin abi "ooo efsun kızım gelirmiydin sen buralara yaa?" Dedi alaycı bir tonda.
"yanlız ayıp oluyor kemaletin abi nezaman gelmemezlik yaptım ben ."dedim kınayıcı bir sesle o da bana güldü, hafif bir şekilde. Danteye baktığım da oda bana bakıyordu .
"ustam bize 4 der tane lahmacun benimki bol acılı bide büyük boy ayran yok lan kimeyeter bir ayran bize iki tanede büyük boy ayran sana zahmet ."dedim ve bana kafa salayarak güldü, içeriye bizim siparişleri getirmeye gitti.
"Biz neden burda mia bella. "Diyen danteye döndüm etrafa düm düz duvar gibi bakıyordu LAN.
bunun böyle yetenekleridemi varmış, her gün yeni bir kilidi açılıyordu şerefsizin.
"Bak Dante, sana efsane tatlar tatıracam. Sen oralarda ne olduğu belirsiz şeyler yemişsindir! Normal gavur ülkesi burası ayrı. BURASI TÜRKİYE MEMLEKETİMİN TAŞINA, TOPRANA KURBAN BE!!." Dediğimde kendimi tutamayarak ülkücü hareketi yaptım, tabi bana deli görmüş gibi bakan Danteyi görünce yerime geri oturdum masumca güldüm.
(Yazar Not: Burayı yazraken KESİNLİKLE ÜLKÜCÜ DAMARIM tutupta yarım saat bozkururt yaparak evde as bayrakları as as as diye dolanmadım..)
Beklemeye başladık, tabi o bekleme esnasınd Danteye KESİNLİKLE acı biberi, tatlı biber diye yedirmedim...
Sen malsın bak vallahi, otistik bile olabilirsin .
ben öyleysem sen nesin köpek.
...
ZORT SESI HA BURAYA KADAR GELDİ HA, SEN AGLIYONN.
İç sesime soktuğum kapaktan sonra, Danteye yedirdiğim acı bibere tepki vermemesine şaşırdım.
Çünkü ilk acı biberi, dönerle yediğimde ben annemle olduğum için acı biberin acısından dolayı ağlamış, üstene annemin beni ZORBALAMASIYLA, eve gitiğimde depresyona girmiştim zor günlerdi...
Hep beni dövdüler abi hep bana vurdular ...
Burdan sana soruyorum anne haketiysem, eyvallah ama HAKETMEDİMM.
Neyse asilimi bozan MİNACIK şeylere takılmıycam .
Evet siparişler gelince Dante, garsona az önceki duvarı anımsatan bakışlardan dahada ultra duvar olan, bakışlar atı abi ben olsam korkar ' pokun olim bırak abiiğğ' der kaçardım neyseki bana tatlı bakıyordu.Siparişi, getiren adam hafif tırsarak giti.
Dante bana dönereke "bu pizza, bizim yemek değil mia bella" dedi önündeki lahmacuna incelerken.
Lannn bu halis mulis türk yemeyi "NAH PİZA BU, HALİS MULİS LAHMACUN LAN." dedim sakin bir şekilde ban bakarak " lahmacu anladı ." Dedi cidi bir tavırla.
O bana, bense lahmacuna baktım sonraysa hepsini gömdük, ona doğru dönerek " lahmacun güzelmiydi Dante . "dedim bana bakıp, harika sesiyle "Sì ben beğendim i miei capelli rossi amore mio." En son dediğini anlamadım ama ilk dediği italyanca 'evet ' demekti, demek sevdi.
Ona dönerek" italyanca bilmiyorum be gavurun oğlu. " dediğimde ufak bir sırıtışla baktı, ama varla yok arasıydı yani tam emin değildim.
Bana yaklaşarak " kasaya ödeme yapayım amore mio" dediğinde ona döndüm tamam, anlamında başımı saldım ve ayağa kalktık.
O benim yanıma gelerek elini belime koydu ve beni kendine çekti. Gün gelecek haşin erkeğime soğan cücüğü çıkarmayı bile öreteceğim...
Ne alaka..
Diyen iç sesimi boş verdim. Kasaya varınca biraz tartıştık 'ben ödiycem' 'hayır ben ödiycem' diyerek, ama yine kurt bakışlım haletmişti ödemeyi .
Beraber arabaya vardığmızda bana dönerek "Ben italayaya gitmem gerek. " dedi hafif üzgün bir sesle bende ona baktım ne çabuktu. "nezaman gidiceksin dante?"dediğimde " Bu akşam, uçak var." dedi ona dönerek "tekrar gelicekmisin Dante " dedim hafif üzgün bir ses tonuyla.
"Sen sadece ara ve 'Dante vieni?' Yani gel de gelirim la mia dalia Ricorda che quest'uomo è schiavo dei tuoi modi." Dedi bana derin bakışlar atarken neden böyle baktını sorguluyordum o sıra ve son söyledini de anlamadım.
Bunu bu yüzden pek umursamadım. Ve üzgün oldumu saklamak istesemde, ilk defa olan birşey olduğu için ve ilk defa kalbim bu denli ağrıdı için engeleyemedim "gel dediğimde gelmezsen, o zaman küserim haşinim"dedim hafif gülmeye çalışarak.
Sesiz ce bir şeyler mırıldandı "Chiedi e basta, mia viola ." Dedi hoş zaten anlamıyacağım bir dildede değildi galiba ona bakıp.
'Salakmısın cemile' bakışları atım niye anlamadığım dildeee konuşuyorsun. Bu sefer bana dönerek "senn iste yeter mia bella " dedi beni eve bırakmadan önce sahilde dondurma yedik ve sonrada beni eve bıraktı.
Eve girene kadar kapıda bekledi girince yavaşça çalışan motorum sesini duydum.
Ben vedaları sevmezdim umarım buda veda değildir.
Ve ilk defa birini yollaraken kendimi bukadar mutsuz ve huzursuz hisediyordum .
BU AŞK DEİLDE NE BEEE BU BU AŞK DEİLDE NE .
...
Ne oldu lan bi sustun.
...
Sanki bu bir EVET demek falanmı.
...
NEHALİN VARSA GÖR ADAM GİBİ SORSAK KABAHAT, SORMASAK KABAHAT .
desiktir loo dedim iç sesime ve efso pijama takımı giyip direk depresyon moduna girdim, babacandır Haluk'un Ece yi holdinkten kovduğu bölümü açıp izlemeye başladım ...
Şu dizi'dede bir Nermine üzülüyordum zaten, kadına dünya götüyle gülüyordu !!! Vardır bir hayır diyerekten dizime geri döndüm...
_____________
Evet bu son bölümde olabilir olamyada olada bilir olmayada bilir!!¡¡..
şaka şaka .
Biryeni bölümle daha burdayız..
arkadaşlar okuyorsunuz ama yorum atmıyorsunuz nede beyeniyorsunuz bali beyenin Allah Allah noluru yorum ve beyini atmayı unutmayın.
Ve sizce Efsun Dandeteye aşıkmı.
ŞAHSEN BEN AŞIK OLDUM YAZRKEN ..
EFSUN ?
DANTE?
BİDAHAKİ BÖLÜMDE GUDU BAYY..
Danteli don geliyor aklıma dantenin adını duyunca huff...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
MizahSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAn DıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝...