yine yangınlar yine ben

68 5 6
                                    

SEVGİLİ OKURLARIMMMM nabıyorsunuz gurban vereneler bu aradaaa okunma sayımıza resmen artıyor gün geçtikçe..

AYY VALLAHI ÇOK MUTLU OLDUMM

Bu arada boş vaktim oldukça bölüm
atıcam bebe kerilerim.

Arada bazı yerlerde yazım hataları olabilir bu sadece bu bölüm içindeğil

Diğer bölüm için de öyle neyse düzenlemeye çalışıyorum bazı bòlümleri oy ve yorum yapmayı unutmayın..

_______________

Danteyle bu yazışmamızın üzerinden 1 gün geçmişti beni arayıp duruyordu bende açmıyordum banane.

Bide açayım mı yani?

Regılmısın kanka çocuğun ne suçu var amk..

Sen susana be ben nedersem doğru.

...

Adam oll.

Neyse o abuzeri boş verip,

Eslemin beni çağırmasıyla yanına fırladım. Bizim gurupta benle Eslem tıp okuyorduk, Burak resim de öğretmenliği okuyordu ve Burak birkaç haftaya mezun oluyordu...

Sarı vatoz balığım uçuyor gidiyordu ünüversiteden ama bilmediği birşey vardı, mal atanamayan bir öğretmen olucaktı. Olurda atanırsa ozaman işte tam uçacaktı yuvadan..

Burak geçende üstüme nedenmi ağlayarak atlamış göt aşık olmuş..

Onu boşveriyorum koltuk olsa onabile yavşar bu lale..

Ay biz nerdemiydik biz Eslemle sıtaj yaptığmız hastanedeydik.

"Lan mal nediye anlatmadın bana hani biz götle don gibiydik
şerefsizz !! " Tövbe yarapi sen koru bu şebeye anlatmadım diye beni katledecek bok.

"Ne aanlatacam lan sana bok sen BANA ANLATINMI LAN" dedim nah çekerek o da bana delici (SİKİCİ) bakışlar yoluyordu.

Oda istanbula gitiğinde biriyle tanışmış ama çok efso bir tanışma yani..

Esleme baktığımda halen bana baktını görünce Korkup ordan tüyüdüm .

Peşimden gelmiyorsa namusuzum...

Allahım yardımet pllss..

Bir odaya girdim ve bizimle aynı sınftan olan Volkan'nı gördüm.

İyi çocuktu ama çok soğuktu zorgülen bir tipti. Bana Danteyi hatırlatı dış dünyaya karşı Dante bunun üst levılıydı.

Özledim ve kalbim bir ağrımadı değil, ben en son böyle hisetiğmde babam beni üniversiteye bırakmıştı...

Neyse, en azında ayak sesleri kesilmişti o sırada Volkan bana doğru döndü, ban garip garip bakıyordu tırsıyordum da neyse dedim içimden.

"Naber Efsun" dedi ona bakara yaslandığım kapıdan çekilmeden "iyidir sen den naber be Volki" dedim oda güldü şaşırdım az ama neyse dedim.

"İyi, bugün nöbet saatin bitti mi , eğer yoksa beraber çıka biliriz bir köfte ekmek yeriz çıkışta olurmu?" Dedi aga koyun can derdinde, kasap et derdinde amk.

Neyse ona hafif gülümseyip "yok bugün çıkışta biraz işimvar, ama sözüm olsun. " dedim hafif güldü sonrasında o varla yok olan gülümsemesi de acımsı bir gülümsemeye dönüştü ama neden anlamadım.

Neyse ben ona görüşürüz diyerk odadan tam çıkıyordumki, fısıltıyla konuşmasın duydum ' neden bana öyle baktınki, ilk sana baktığımda olmuyacak bir şeyi kalbime neden oldur dedin' dedi ama bir şey anlamadım. Nedemek istedi duyamadım tamada boş verip odadan çıktım.

Zaten volkanda bu aralar bir garipti hee neyse .

Sen safmısın yoksa mal ayağınamı yatıyorsun balım..

Sus çaktırma volkanla benden olamaz..

...

Ay sus bee

tam Esleme bakmak için koridorları gezicektimki telefonum çaldı bakmadan açtım "Alooo" karşıdan gülme sesi geldi am galiba yorgun gibiyid.

Kimin aradına baktığımdaysa pişman oldum ama ben tam tirip atamamıştımkiii.

"Galiba şaşırdın mia bella, Desidero il tuo profumo di giacinto ve sen benim telefonumu bile açmadın çok özledim amore mis "dedi sesinde özlem vardı abe gavurun oğlu ben sanki hiç özlemedim sanki.

Ama trip daha önemli. Ve gavurca konuşuyordu anladığım sadece güzelimdi ..

" kimsiniz acaba? " dedim tiripli bir şekilde aynen ayen azdaha böyle romentikleşirse ben biterim bacım, tamam bak mal olduğum doğru ama bu beni ultra mega mal yapıyor amk.

Sakin sakin "güzelim şakamı yapıyorsun. " Dedi cidi bir sesle sakin ol gütünü yırtarak kahkaha atmıyacaksın deli derler sus.

"Ne şakası be" dedim bende cidi birşekilde.

Oysa derin bir nefes çekti içine "sakin olacağım güzelim, aşağı gel." Sanki sakin olacağını kendine fısıldıyordu. Bozuk aksanı yavaş yavaş gidiyor gibiydi ula bir insan evladının sesi nasıl yakışıklı ola bilir lan  neyse.

Hem o az önce nededi.

Aşağıya gelmi yanlış söyledi ya kesin değilmi.

"Nediyon lan sen nereye geldin hem bana neden gelceğini söylemedin a be adam." Dedim hafif bağrarak vallahi Eslem duyarasa yada görürse ben biterim lan.

Sankince düşünüyordumki "yada sen gelem, ben geliyorum yavrum bekle beni olduğun yerde."dedi ve kapatı noluyor lan neden hep böyle oluyor şu karşılaşmalar.

Bıktım ya ..

_______________

Yeni bölüm le merhabalar oy ve yorum atmayı unutmayın bebeklerim ...

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin