Burakla oturmuş mal mal hareketler yapıyorduk. Ona en son kendini bana 'MAFYA' olduğunu idağa eden adam'dan bahsedince ban nah çekip 'yalandır inanma' dedi.Eh Eslem de okulu için İstanbul'daydı , gezi turumu ne onun gibi bi şey vardı ama ne bilmiyorum öyle yani neyse.
Burki birden bir şarkı açıp başladı oynamaya.Dayanamayıp bende katıldım.
Full ses kibariye dinleyerek oynuyorduk " KARA GÖZLÜ ÇİNGENEM AŞIK OLDUM BEN SANA." dedim.
Burakta bana katılarak" SENİ ÇOK SEVİYORUM İNANMUYORSUN BANA." Ben devam etirdim " ALLAHHH AMAN BİR ECALİM VAR OTURDUM DÜMEK BAŞINA SÜRMELER ÇEKTİM ,KAŞIMAA ABE BİZİ ÇEKEMEYENLER ÇATLASIN PATLASIN ALLAH AŞKINAAA " dayanamayıp Burakın götüne, götümü çaktım .
Çok fena kendimizden geçmişçesine
Roman havası oynuyorduk. Bitiğinde Burak "abe bitane daha Roman havası oynayak be gacım" dedi bende "abe neden olmasın bacım aç ordan bir nerde yedin paraları söyleyi!!" Burkim açtı bi güzel öylede göbek atık, sonra yorulup kendimizi yere atık."Lan burki napacaz lan vize haftası yaklaşıyor." Dedim ağlamaklı bir sesle.
Burak'ta bana sen 'malsın sen salaksın' bakışları atı. Amk ben naptım "nee ?"dedim öküzce tam konuşucaktıki telefona bildirim geldi .
İkimizde telefonuma baktık ve telefonumu aldım ben kimden gelmişdiye telefona bakıyordum ki . Burakta dibime girip oda 'hani bana, hani bana' der gibi telefona bakıyordu.
En son Gavur diye kaydetiğim kendini 'MAFYA' sanan bey amuca'dan mesaj gelmişti.
Bende adına tıklayıp baktım.Gavur'dan 10 okunmamış mesaj.
Gavur: niye yazmıyorsun?
Gavur: bir şeymi oldu?
Gavur: iyi misin?
Gavur: mia bella beni korkutuyorsun ?
Bune lan daha yazışalı 2 hadi bilemedin 3 gün oldu amk.
Neyse ben Buraka , Burak bana bakıyordu birbimize delici (sikici) bakışlar atıyorduk , arkada bir hint dizisi müziği eksikti şerefsizim.
Aramızdaki bakışmayı bölen şey,
Telefonuma gelen bildirimdi.Gavur: çevrimiçisin ve yazmıyorsun?
Siz: buyur ablam abim buyur buyur.
Siz: oğlum senin işin gücün yok mu, lan ben sana en son sen gavurmusun diye sormadım mı lan?
Gavur: Gavur ne demek?
Siz: yani müslüm olmayana deniyor bacım🤗
Gavur: bacım ne demek?
Gavur: Ben italyanım:)
Siz:amk sende niye o zaman türk hatı var lan !!
=>Gavur: bacım nedemek?
Siz: Abla gibi kullanılıyor . Hem sen erkemisin , gızmı?=>siz: amk sende niye türk hatı var lan o zaman!!
Gavur: Türkiye'de işim olduğu zaman kulanıyordum.Gavur:ben erkeğim bana bir daha bacım deme!!!
Siz:amanda aman sinirlenirmiymiş bizim oğlan agucuk gugucukk🤗😘🤩😍😚☺😋😊😽💘❤💓💔💗💙💚💛💜🖤💝💞❣💌💟
Siz: Adın ne ????
Gavur: Dante Emesto Brando.
Siz:çok uzun lan neyese .
'Gavur' kişisini 'DANTELİ BİSTÜER' olarak kadetiniz.
Danteli bistüer:sen istediğin gibi seslene bilirsin ;)
Danteli bistüer:mi completi, mia bella.
(Beni bitiriyorsun, güzelim.)Danteli bistüer:benim işim var daha sonra yazacaksın bekliyor olacağım mia bella:)
Siz:boş olursam yazarım BELKİ.
Siz:görüşürüz.
Danteli bistüer: görüşeceiz.
________________
Yine bir bölüm sonu ve yine bir efsoluk naber aşklar naber.
Yorum yapmayı oy bırakmayı unutmayın seviliyorsunuz vebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
HumorSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAn DıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝...