Bölüm az duygusal ama olsun bunlar artık konuşulmalıydı zaten oyüzden rahat olun arakadaşlar
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Medya Efsun Dicle:
Mavi gözlü ve çili olarak hayal ede bilirsiniz.
Bölüm şarkısı: Burak aydoz/yanlızlık benim eski sevgilim
______________
Dante'nin ne dediğini tam olarak algılayamadım galiba.
O beni seviyor muydu? Doğru mu duydum Danteye doğru şaşkın bir bakış atım. Oda bana sanki neyi anlamadığımı sorguluyan bir bakış atıyordu.
Kanka ciden malsın yani, adam baya beli etmişti oysa sen bilirsin.
Danteye bakarak " şaka mı yapıyorsun lan Dante" Dedim birazcık gülerek, oysa bana hiç şaka gibi gelmemişti.
"Sana seninle ilgi bir şaka yapmam yavrum." Bak herşeyi şu dünyada pek takmamışımdır ama bu konu biraz cidi birşey, tamam kocam falan dedimde adama bende seni seviyorum dersem yani belki yalan söylemiş olurum, Belki değil daha emin değilim onu sevdiğimden ve bu denyo nasıl emin oldu lan.
"Gerçek ten sen bu konuda cidimisin? Ben,ben, nasıl desem bilemiyorum ki Dante." Dedmi ve devam etim "bence biz bir düşünmeliyiz." Dedim ve oturduğum yerden kalkmaya çalıştım diyorum bak ÇALIŞTIM çünkü yanımdaki iri adam tarafından tutulmamda aynı anda oldu.
"Dante noluyor beya."dedim az ağzım kaymıştı ama neysee çaktırmayak .
Dante bana doğru yaklaşarak "sus sadece dinle mia bella " dedi sesiz bir şekilde. "Daha sonra gitmek istersen gidersin, kalmak ister sen kalırsın." Dedi lan merak etmeye başlamadım değil çünkü çok cidi duruyordu.
Bak bebek kamınım bence git yoksa senin mantını yitirmende 1 numaralı neden olucak bu adam benden söylemesi.
Bence gitme kardeş ama sen daha iyi bilirsin...
Susun lan, hem yazar sanane lan bundan sen ne diye dahil oluyorsun konuya yahu.
Yanlız alındım gücendim beyfendi...
Ya bi defol git ya kurbanın olayım cidi bir mevzu konuşuyorum burda.
Bencede git yani kardeşim buraya 2 kişi fazla.
Ben dışlanıyorum resmen gidiyorum ben..
Bay canoo😚
Ya iç ses sende bir sg yani ama.
Banadamı iyi bende gidiyorum beni daha sonra şandamla ararsın ama..
Yanlız o şandam değil mum olamsın kezban su.
Sus sanane lan , bende gidiyorum .
İyi defol git ay yeter ya, en sonunda Danteye doğru dönerek. Onaylayan bir ses çıkardım.
Allahım affet, köpeğim sanki ha neyse.
Dante elini elimden çekmedi dahada sıkı tutu, burda Burak veya Eslem falan olsa 'kanka hiç şey ettme al senin olsun' dedrdim ama asiliğmi bozamamam kardeşim.Dante karşıdaki denize baktı hafifçe tekrar bana döndü " sen beni daha önce gördünmü mia mor?" Diye sormasını beklemeiyordum açık çası.
Başımı hayır dercesine kafamı salladım, merakla baktım ona doğru neden sorduki anlamadım.
"Biliyorum tesoru neden sorduğumu soruyorsun bende bilmiyorum . Biliyor musun Türkçeyi senin için öğrendim, hiçbilmediğim birşey için yaptığım adını koyamadığım bir duygu için yaptım."dedi derin bir nefes çekti ve Denize doğru döndü.
"Ah amore mio seni uzaktan sevmek beni yordu ama en güzel yorgunluğumdu biliyormusun, seni ben bundan 1 sene önce Eylül ayının 17 sinde akşam saat 20.34'de görmüştüm."
" Sorucaksın bana neden beni araştırmadın diye. Senden dinlemek istedim bir kağıt parçasından okumak istemedim, açıkçası ufak tefek bilgiler biliyordum o kadar." O bunları anlatırken bense kendimden geçmiştim nediyordu lan bu.
" Acı veremdimi verdi zaten o günden sonrada her ay Türkiyeye seni ilk gördüğüm yere gitmeye başladım ama pek göremedim, her gördüğümdeyse yanına gitmeye korktum ya seni korkutursam diye
Pek yaklaşamadım, her gün senin hayalinle uyudum senin hayalinle kalktım ." Bunlar bana fazla derece romantizimdi ve ben bunları haktemiyordum kardeşim."Bir gün sen yazdın senin olduğunu anladığımda mutlu oldum ama şöyleki bir sorun vardı sen bunların hiç birini bilmiyordun. Bana bu adını halen veremediğim duygu ağır gelmeye başladı altında eziliyordum resmen." Yapma Dante .
"Dayanamadım ben'den başka birini sevme ihtimalinde boğulup kaldım.
Eğer dersenki bunu kabul edermiydin diye,Hayır kabul edemem nasıl edeyimki ben seni seviyorum bu benim kalbimdeki ağrıyı dahada büyüter sadece." Dedi gözleri doluyordu "ben ilk defa kendim için bir seçim yaptım ve pişman olmadım. Senin sigara kokusunu sevmediğini öğrendiğimde sigaradan nefret etim
Alkol, alkolün herzeresini seven ben sen ondan tiksinme diye ondanda nefret etim sildim hayatımdan." Dedi
Ben bunları beklemiyordum yanlız."Beni herkes bıraktı sırtını döndü. Korktum ya sende gidersen diye, beni bırkamnadan çok korktum."dedi bir damla yaş döküldü gözlerinden. Sarılmak istedim ama mantığım bunun yanlış oldunu on binincikez söyledi.
"Ama seni zorlayamam bu beni iğrenç biri yapar değilmi? Ama sevme beni sevmiyorsan başkasınıda sevme istiyorum, bu bencilce değil mi?" Demesine dayanamadım kafamı ikayana saladım.
Kalbim hem hızlandı hemde şefkatle doldu. Nasıl oldu hiçbir fikrim yok ama içimden bir ses ona şans ver dedi.
Dinlemek istedim, ilk kez o mal sesi dinlemek istedim.
Karşımdaki adam ne kadar büyümüş olsada, bir erkek çocuğundan farksızdı şuan.
Ona doğru yaklaşarak sarıldım.
Buna şaşrmadı oda bana sarıldı omuzumda göz yaşlarını hisettim.
" Efsun benim senden başka masum yanım kalmadı, gitme." Diyen boğuk sesi beni bitirdi zaten.
"Sana sadece 1 şans vereceğim Dante düzgün kulanmasan keserim seni, hem ağlama lan artık ." Dedim bu arada bende ağlıyordum onun canı yanmıştı ve bu acıyı buz dağlarının arkasına gizlemişti.
Ona karş bir şeyler hisediyordum ama tam emin olmak istiyordum.
Ama bundan sonra bu buz dağını eritecektim yanlız olamdığını bilmeyildi."Bundan sonra, yanlız değilsin sevgilim unutma."
__________
Oy ve yorum yapın noglur arkadaşlar bu arada ben bunu yazarken neredeuse aglıyordum.
Ama iyiz şükür sizce Efsun doğrumu yaptı?
Yeni bölümm sizlerlee
Bu arad şarkı efso bir şarkı yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
UmorismoSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAn DıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝...