bugranın içinde biriken öfke açığa çıkıyor

71 6 43
                                    

Foto: Burak kalaycıoğlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Foto: Burak kalaycıoğlu

Selam bebek kamınlarım bölümle hoşbulduk..

Oyy ve yorum yapmıyı unutmayın pilesss.

_____________

Evet şuan stresten hastenin ortasında twörk atarak ağalaya bilirdim.

Off offf ne yapacağım ben? Bence ben kendimi camdan aşağı atayım ..

Ben kafama sıçayım bu adam her bana ulaşamadında buraygelecklan.

Kanka bişeydicem ama aglama şey şey bu adam MAFYAA YA HANİ SORUN OLMAZ ONUN İÇİN İTALYADAN BURAYA GELMEK!!!

kanka ne biriktirmişsin be içinde, bana denk geliyor hep lan onu bunuboşverde ben neyapacağım oğlum.

Sağ sola baktım gelip giden varmı diye ama çok şükür bismillah yoktu.

Hemen tekrar aradım benim mafyamı.

Çaldı, çaldı ve açıldı "Ne oldu mia bella. " dedi ben bu adama nasıl kızayım be Allahım. Tamam sakin olup hemen sesizce "gelme lan buraya ben geliyorum aşağıya."dedim tabi o sırada merdivenlerden hüseyin boltu aratmayacak bir hızda iniyordum.

Telefondan gelen  yürüme sesleri kesilince bende daha hızlı bir şekilde  coşarak koşuyar, hemde konuşuyordum. "Ya sen nerdesin ba-" dedimiştimki birine çarparak Allahutalanın yanınan gidiyordum yani şuan bildiğin göt üstü yere düşmüştüm.

Kime çarptıma bakarak tam sövecektimki KARŞIMDA DANTEYİ GÖRDÜM. Telefonu kapatım ve "SENİN BEN VARYA, RÜYANA GİRİP EBENİ PANDİKLEYİP CİNCİ HOCALARA GİDEREK SANA BİR GÖTEN AGLAMA BÜYÜSÜ YAPTIRIP, ÜSTÜNE DE DEDEN VARYA DEDEN HE İŞTE ONLA BİRLİKTE SENİ CİN KABİLESİNE SATARAK CİN DÜĞMÜNDE GELİN YAPAYIM ULAN DANGALAK HERİF."dedim ve yerden kalkmaya çalışıtm tabi Dante bana bakarak kocambir kahkaha atı.

Ulan adam dedim aldım bağrıma bastım kaleş çıktıya.

VATANIMIZ ELDEN GİTMİŞ HABERİMİZ YOK !!!

İDAMM !!

İDAMMM!!!

İDAMMM!!!!!

Yanlız ben şukufeye kesinlikle katılıyorum oyumu şukufeden yana kulanıyorum...

Adam ol..

Ona içten bir nah çekip bana hala anırmakta olan danteye baktım bokk.

Tamam kahkahası güzel yani ama bok bana gülüyor.

"YA SEN NE GÜLÜYON LAN DALLAMA"

Evet çok sakin bir insanımdır arkidişler.

Neyse ona sinirli (sikici) bakışlarımı atarak ayağa kalktım çok şükür.

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin