Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete

206 14 11
                                    

1 GÜN SONRA

Ansk ,diyerek alarm sesiyle uyandım. Ahh tıpı seçen aklıma sıçayım ula bu ne biçim bölümdür oku oku bitmiyor.

Küfrederek yataktan kalktım ,bugün yetiştirmem gereken sınavlar olduğu aklıma gelince bana bi kal geldi tabi.

Böyle bir iki saniye durdum koridorun ortasında.

Sınav var diyon amip beyinli ne duruyon git hazırlan vallaha gerizakalı bu ...

İç sesime bir nah çekip üstümü giyinmeye gitim.

Hazırlanırken nedensizce aklıma dün yazdığım eleman geldi ,acaba bugün yazsamı ?

Bunu kankim Buraka söylemeliydim yoksa beni dövebilirdi .

Bunu sonraya erteleyerek ten, çantamı da alıp otobüs durağına doğru ilerledim .

Tabi o sırada götüm yırtılırcasına koşmamı atlarsak sorun yoktu yani.

Nefes nefese otobüse bindiğimde
Sakince etrafa bakmaya başladım, boş yer bulunca susuzluktan ölmüş bir igoana gibi oraya çömdüm.

Çöm esma çöm

Amk sen bi susana otobüsteyim kahkaha atarsam bana deli görmüş gibi bakıcaklar.

Bana gerek yokki sen zaten delisin :)

İç sesime göz devirerek götümü yırtarak aldığım ,iphone olan mini kulaklığmı kulağma takarak spotify' ta en üste 'ablam abim' listesine girerek sırayla şarkı dinlemeye başladım.

Otobüs giderek kalabalıklaşmaya başladı , yer kalmıycak böyle giderse.

Okuldan 5 dk yürüme mesafesi olan durağa vardımda tuşa basarak sörvayvır mücadelesi verediğim otobüsten indim. Şerefsizim bi öğrenci olmuş 7 lira ne yesin bu öğrenciler yarrakmı yesinler yani!!

Sen nasıl kazan bu tıp bölümünü geri zekalı hı o zekayı sende göremedimden bebeyim sorayımdedim :)

Bende iç sese katılıyorum bu konuda bende kendime inanamıyorum citen. Ama neyse devamke hiç morelimi boz mıycam.

Kulaklıkları çıkarakar kampüse doru koştum ve orda Burkiyi bulamayınca
Direkt sınıfa doğru koştum şükür sınıfa daha hoca girmemişti. bir yere oturudum , hocayın gelmesini bekledik sınfça .

Dersler bitince sınavıda verdikten sonra Burkimi aramaya başladım.

Nerde lan bu maloş.

Hemen telefonu çıkarıp onu arayacaktım ki!! dünki kurabanım gözüme çarptı.

Siz:

Siz: benim yanağım tonbik seniki tonbikmi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siz: benim yanağım tonbik seniki tonbikmi?


Siz:bugün noldu biliyormusun bilmesin canom dur anlatayım.


Siz:(hiç bişey ol madı ama neyse) ama yinede anlatmam gereken konular olabilir ,bişey sora bilirmiyim acaba .

Siz:komiser-komutan-polis abi benim nereli oldumuda bulduysan bir yolativer Allah adı verdim .

Siz:abi diyomda abla çıkıyormuş sun ben zort .(13.45)

Kurbanlık koyun🐑:benim kim oldumu önemsiz.
(20.07)

Kurbanlık koyun🐑:ben polis veya komiser değilim ben mafyayım :)

=>Siz:benim yanağım tonbik, sesnin yanağın tonbikmi.
Kurbanlık koyun🐑: no, fiore mio(hayır çiçeğim)

Kurbanlık koyun🐑:Oh perché ho lasciato riposare quel traduttore?
(Ah neden o çevirmene dinlenmesi için izin verdimki?)

Çevirimiçi

Görüldü

Yazıyor...

Siz:ne diyorsun be abi gözünü seveyim be ablam böylemi olduk şimdi.

Siz: yahu nece yazıyorsun şuan? kendimi orangutanlarla, filerle öpüşmüş gibi hisediyorum normalmi bacım.

Siz: adın ne abi benimkini biliyon, ama ben seninkini bilmiyorum lan sen benim ebemide biliyorsundur. Bali kızmı erkumü onu dehele hep küfrederken ebemi katıyorlar, yada aderesini biliyorsan sana zahmet atıverde hellalik isteyeyim be yavrucum.

=>kurbanlık koyun🐑:hayır ben polis veye komiser değilim ben mafyayım;)
Siz: bu arada sen mafyaysan !! bende mahmut tunce abimin elindeki lahmacunun içinde ki suvanım varmı lan dahası .😎🤗☺😚

Siz: bakk

Siz:bak Burak çekti instaya atayımı be mı bacım? veya abim amuca da olabilir teyze hangisi bilmem ama efso değilmi☺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz:bak Burak çekti instaya atayımı be mı bacım? veya abim amuca da olabilir teyze hangisi bilmem ama efso değilmi☺

Kurbanlık koyun🐑 çevrimiçi

Çevrimdışı

Çevrimiçi

Çevrimdışı

Yazıyor...

Kurbanlık koyun🐑:cazzo, mi trema la mano, sei così bella.
(Kahretsin ,elim titredi, çok güzelsin )

Kurbanlık koyun🐑: È un uomo che ha scattato questa foto? Dannazione, lo ucciderò. Stai cercando un modo per portarmi lì?
(Bu fotorafı çeken erkekmi?onu öldürmek istiyorum . Beni oraya getirtmekmi istiyorsun ?)

Siz: nediyorsun bu nece 🐵

Siz: sen Türkiyede değilmisin?¿

'Kurbanlık koyunu🐑 'gavur olarak değiştirdiniz.

Gavur:Mi scoperò anche questo traduttore.
(Bu çevirmenide sikicem)

Gavur: bekle

Siz: tamam
(21.00)

-----------------------------------

İkinci bölüm sonuuuu evet kelebek dinozorlarım bölüm nasıldî sizce bimim ki adı söylermi

Acaba eflal nabıcak ?¿

Diyer bölümde görüşürüz

Oy ve yorum yapmayı unut mayın aşklarr...

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin