Sen Bana Eylül'de Geldin

55 7 13
                                    

Selam bebeklerimm oy sayımız 49 olmuş buda bişey sonuçta. Ama okuyop ne yorum nede beyeni yapıyorsunuz az ama çok az kırdı yani ama no problem.

Yorumların hepsini okumaya çalışıyorum bu arada, karakterlerin fotoraflarını koymaya çalışacağım bölümlerde.

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız.

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Dante Emasto Brando

Kafanızda varsa bir dante onunlada devamedebilirsiniz..

Bölümü okurken pili bebek: Eylül akşamında yı dinliye bilirsiniz öneri.

Not: danteyi zor buldum arkadaşlar o yüzden böyle koymak zorunda kaldım kusura bakmayın emi.
___________

Üstümü giynip kapıdan çıktığımda karşımda beni bekleyen Danteyi beklemiyordum, yani bekliyordum'da aşağıya inmiştir falan sanıyordum.

Oğlum ben normalde de zor hazırlanan biriyim. Bunumu giysem, şunumu giysem diyen kararsız  embesil bir insanımdır.

Ve odadan çıkmamda neredeyse bir saat falan aldı yani tahminen.

Seni alacak kocaya acıyorum kardiş...

Lan sanane sende başla anam kadınısı gibi gıcık abubekir sıdık su.

Allah adı verdim bir isimde karar kıl nolur.

Benim sorunum değil yazar kendi koyduğu karakterlerin ismini bile unutur aq.

Yalan deme, yalan deme arada unutuyorum kardeşim yok öyle bişey..

Senin ben yalanını seveyim yazar, ya sen nerden fırladın ayol.

Yanlız kitabı ben yazıyorum cano istedeğim olur, yani yani bu seni hiç alakadar etmez.

Ya abi bi sg ya..

Lan dante beni bekliyir sizinle uğraşamayacağım bacım Allah ısmarladık bayyy.

Onlarla olan konuşmamı sonlandırıp, Danteye yoladığım şaşkın ve kalpçikli bakışlarımı bir kenara çekip.

"Aşağıya neden inmedin, aşağıda bekleseydin?" Dedim bana buruk bir gülüşle baktı.

Ben neden üzügün birini görünce içim yanıyor lan.

Of neyse burdan yazara anca nah falan çekerim ben de yani.

"mio dolce tesoro seni beklerken zaman nasıl geçti bilmiyorum bile sorun değil, bundan sonra sen neredeysen ben bir adım yanındayım alışbuna mia bella." Diyen Dante'ye on bininci düşüşümü yaşamış olabilirdim galiba.

Neyse bu aralada çok neyse diyorum ha. Hem gavurcada azcık, bazı kelimeleri anlıyordum ve bundan anladım nemi.

Bundan hiç bir bok anlamadım dostlarım.

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin