Evet oy ve yorum yapmayı unutmayın bebe kamınlarım.
ee bu bölümüzün şarkısı: son feci bisiklet-uzaydan geldiğine göre yorgun olmalısın.
Arkadaşlar fotiraf koyamadım kusura bakmayın plss
Medya: Uraz dicle
Not: kızıl saçlı, bal rengi gözleri var ve çili
_________________O günden sonra yani, Danteyle benim minak kederimizin üzerinden 1 güngeçmişti tabi Danteyle üzerimizdeki hüzün dağılmıştı
Şu an Dantemi geçirmeye gidiyoruevet geçirmeye gidiyorum dedim doğru duydunuz
Gidiyor..
Neden'mi italyada acil bir işi çıkmış yani ondan.
Knks naıl inandın banada anlatsan hele bir.
Ya yazar kızı korkutma, bu mal inanır falan ayrılır uraştırmaa!!
Ben şaziye su'ya katılmıyorum yanlız ben malmıyım yani kardeşim ayıp ayıp..
Yanlız AYIP YATAKTA olur güzelim.
Sen neden fecebook dayısı gibi oldun şaziye su..
Ne alakaaa, sensin lan o FECOOBOK dayısı!! yazar hem bikerede şu isimime bir karar ver amk.
Daha sonra kavga edersiniz bilader defolu gidin de kocamla vedalaşayım.
Onları boş verip Dante'min yanına gitim.
Dante kapıda beni bekliyordu. Ay konbinimde efsane oldu yav.
Bazen çok boş konuşuyorum neyse
Danteye baktım namusuz baya yakışıklıydı, otakım elbise bu bebeğe fazla aykışmıştı.
Ben bunu kabul etmem yanlız abi.
Bu yakışıklılık, uzun boy, halismidir yaniii.Biraz azımın suları aka aka baktım kurban verenime.
Dante'yse bana hüzünle bakıyordu evet gideceği için üzgündü yavrum kıyamam.
Danteye yaklaşıp sımsıkı sarıldım.
Oda bana karşılık verdi.Biraz parmak uçlarıma kalkarak saçlarıyla oynadım tabi bu 1 haftada Danteyle ilgili öğrendiğim şeylerden birde, saçlarıyla oynanama bayılmasıydı.
Kulama doğru eyilerek "geleceğim tesoro üzülme işlerimi haletmem gerekiyor, hemen gidip geleceyim."dedi saçlarımı koklayarak öptü sanki çocuk kandırıyor.
Ama ben çocuk olmasamda kanarım
Yani bi bakışı yeter haşin erkümün.Bak maldı, dahada mal oldu sana aşk yaramadı..
Yabi sus ya sanane be sanane.
Onları boş verip tekradan Danteme verdim dikatimi, ben neden bunlara bukadar boş yol verdim aga neyse.
Dante'ye azdaha sokuldum, sigara kokuyor falan dedemi beklediniz değilmi nah sigara kokuyor hocam. çok güzel hafif deniz, hafifte nane kokuyordu ama en baskın olan karanfil kokusuydu.
Kokusu bana huzur gibiydi bünyeme zaradı afet-ül zelzele bir adamdı veselam.
Bende ona yaklaştım azıcık daha " eyerki atım mesajlara bakmasan seni döverim yani bil diyi diyorum sevgilim." Bunu demememle yani ensonda sevgilim dememle birlikte yüzü aydınlandı ay kocam benim.
"Sana bitiyorum kadın." Dedi kulama fısıldayarak yanlız ben buna ölürüm ölürümm.
Onu hafif itleyerk " geç kalıcan cicu bebe piskuvim benim hadi çıkalım." Dedim bu dedim hoşuna gitmedi her halde. Ay bokum yani nabayím bende biliyorum gidiceni ama hılı git hızlı gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
HumorSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAn DıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝...