Dantenin içindeki sevgi yuamağı

151 8 14
                                    

Yorum ve oy vermeyi unutmayın seviliyorsunuz canlar

Bu bölüm bu arada Dantenin ağzından yazılacaktır.

________________

Dante Emesto Brando:

Kız yazdıktan iki gün sonra

Yorgundum bugün de. Kafam şişmişti yine boş konularla.

Şu hayata istemediğim pek çok şey varken. Hayatımda istedeğim tek şeydi o benim, hayatım karanlıktı demiycem, benim hayatım gridi koyu bir gridi belirsiz ve soğuktu beynimin hapis olduğu oda.

Kalbimi dinlemeyi brakalı çok oluyordu. ben onunla kazandım hayatın değerini onunla kazanmaya da devam etmek istiyordum.

Ama korkuyordumda ben onu severken o başkasını severse diye.

Yüreyimi ağrıtan bir konuydu bu .Sakince soludum ağran başım dahada ağrıdı.

Onu iş için Türkiye'ye,
Gitiğimde görmüştüm mavi gözleri denizi anımsatıyordu, herşeyin sebebi o gözler değilmiydi zaten .

O kızıl saçları bana gün batımını anımsatıyordu, bana göre eşsizdi .

Ama eğer başka birini seviyorsada ben aradan çekilecektim. Buna razıydım acı olsada bu bir gerçekti, içim burkuldu bu gerçekle yüzümde hafif buruk bir tebesüm yansıdı.

Acı olsada o mutlu olsundu,içim sıkılmaya devam ederken bir ümit olduğunu hatırlatan tarafıma inanmak istedim.

Çünkü geçenlerde bir numara yazmıştı ve bu numara hiç tahmin etmediğim bir numaraydı. Bu numara benim aşık olduğum türk kzına aiti onu araştırmamıştım onu kendinden dinlemek istiyordum.

Sakindim telefon elimdeydi ve oturuyordum düşünüyordum tam o sırada odanın kapısı çaldı" gir " dedim italyanca.

İçeriye korumalardan biri  girdi ona soğuk ve sert birşekilde bakarak "ne oldu?"diye sordum Dinlenirken Rahatsız edilmeyi sevmiyordum.

"Patron leonardo'nun adamları baskın düzenlemiş "dedi sakin olmayıdım .

( Yazar: Böyle yazarsam italyanca olucak ve kesinlikle çevirmeye üşenmedim!!)

Birbok beceremiyorlar başıma dahada çok iş açı yorlar hışımla kalkıp masayı yere yığdım.

"Size bir kere bir iş verdim siktimin işini beceremediniz SİZ BUNU OYUNMU SANI YORSUNUZ ." Sonda sinirrden bağırdım ve karşımdaki salak korkudan titriyordu "mallar o piçin eline geçmemeliydi" dedim dişlerimin arasından ve odadan çıktım çiçeğimi düşünmeye izin bile vermiyorlardı sikeyim.

_________________

Evet bölüm sonu

Danete?

Efsun??

Sizce ne olucak

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin