Yeni bölümle hoşgeldiniz bebe pisküvilerimm
Bölümlerin okumasyısı artıyor resmenn çok güzel evet evett
Vakit buldukça bölüm atacğım akeletolarımm
Bu arada buda Dante isteyen böylede düşüne bilir hangisi daha iyise siz karar verin bebeklerGözler mavi ten beyaz
Oyy ve yorum yapmayı
unutmayyorumları okumaya çalışıyorum
Sizi seviyoremm şarkıda Barış Manço- Hıyar
_________________Dante'ye en son sevgilim dememin üzerinden 1 hafta geçmişti, tabi bu 1
haftada değişen çok şey olmuştu.Çok şey dediğim'de iki taneydi, ilki Dante'ye sevgilim dediğimden beri ve Dante'ye ilk şansımı verdiğimden beri yanımdan 1 salise bile ayrılmıyordu, elinde olsa sıçmaya bile beraber gidecektik ve evet benim evimin yan tarafındaki daireyi kiralamıştı bu adam şakamı, ve Burkimiz evet ikinciside Burak mezun oldu şükür.
Ve evet Esleme herşeyi anlatım, ay beni en son nerdeyse öldürüyordu yaa!!
Ve o evide boşuna tuttu bence zaten 7/24 bendeydi ama neyse.
Şuan nemi yapıyordum şun danteyle evimde oturmuş dizi izliyorduk nemi izliyorduk, tabikide Baba candırı izliyoruz en fav dizim onun için ilk bölümü açmıştım ama baya ilerlemiştik şuan 4. Bölümde falandık yani.
" mia mor bu Emrecan denilen lavuk neden yalan söylüyor'ki ceylana?" Diye soran Dante'ye az daha sokuldum kokusu çok ferahlatıcıydı.
"Ah Dante bu Emrecan katıksız bir mal çünkü, kıza aşık onu bırakmaması için öyle diyor." Dedim
Danteyse bana sokularak "yalan söylemeseymiş, kesin bunların arası bu yüzden bozulur." Diyen Danteye baktım lan nerden biliyordu bu böyle olucağını."Dante'em münecimisin be yiğidim." Demem ile hafif bir gülümsedi sonraysa "Ben sana hiç yalan söylemem mia mor." Dedi göğüsündeki bana bakarak bende ona dönerek "aramızda ne yalan, nede sır olsun.." dedim oda kafa sallayarak alnımdan öptü bu arada aksanı hala komikti ama neyse.
Biz diziye geri döndük açıkçası ben diziyi izlerken Dante'yse benim saçımla, elimle ve yanaklarımla oynuyordu adam bi rahat vermedi diziyi izlerken.
Tam Danteye doğru beni bırakması için cırlayacakken zil çaldı.
"Kapıya bakıcam Dante bi bırak be."dedim oysa huysuzca "bakma mia amor, gel diziyi izlemeye devam edelim biz." Diyip beni çekiştiriyordu aslında haklıydı üstümüzde pijamalarımız vardı.
Ayyy ben danteyle bana ikimizede çift pijaması almıştım benimkisi elinde kalpler olan sarı civcivler vardı, Dante'ninkiyse elinde bıçak olan sarı civcivler vardı ilk gösterdiğim de mırın kırın etsede tehtitle haletim çok şükür.
Koskoca adama yaptığına bak yazıklar olsun cidden.
Katılıyorum yani yazıklar olsun be bacım..
Onları boş vererek Dante'ye döndüm
"Dante ya beni bırakırsın, yada bu akşam benimle uyumazsın ?" Dediğimde bir afaladı. hemen konuşmaya başlad "Tamam mio tesoro brakıyorum.." dedi ulan haftada 1 haftada hanımcı olmuştu resmen.O beni bırakınca, yanağını öpüp koşarak kapıya bakmaya gittim.
Galiba şaşırdı çünkü nereye gitsem peşimden gelen adam şuan sanki kal gelmiş gibiydi, ama çok geçmeden o da kapıya doğru geldi.
Kapıyı açtığımda karşımda bizim mal Burakı gördüm.
"Lan nabıyon oğlum ben artık mezun oldum kıskan, çatla, patla, istersen sıç umrumda değilsin."diyen mal arkadaşıma 'salakmısın cemile' bakışları atım "salak sen mezun oldunda iş buldunmu lan acaba? Atanamayan öğretmenn!" Dedim kulana doğru bağırarak.
Arkamda birinin varlını hisettim. Galiba Dante gelmişti.
Burki'nin hemen moreli bozuldu, hemde arkamdaki adama baktı. "Lan bu geçen senin üstüne atlarken beni yere atan adam değilmi." Dedi şaşırarak.
" evet yavru Enişten tanıştırayım.
Dante zaten tanıyorsundur bu'da Burak." Dedim ama Dante'ye baktığımda Dante buz gibi bir yüz ifadesiyle Buraka bakıyordu.Burak'sa korkmuş gibiydi ama çaktırmıyordu galiba"selam bilader. Ben Burak tanıştığıma memun olduğum söylenmez ama neyse, hem senin isim neden garip lan öyle." Diyen buraka baktım ve " içerde konuşun hadi gelceksen gel Burak içeri." Dedim oysa bana saf saf bakarak kafa saladı ve içeri girdi.
Ben geriye doğru gitim Dante'de elin belime atıp beni kendisine doğru çekti.
Burak içeriye girince, ilk önce bana sonrysa danteye baktı.
Ve birden anırmaya başladı zar zor konuşarak " la-lan adama ne giydirdin oğlum, şu sıfata bak bide giydiği kıyafete bak anasını satayım." Dahada gülen Buraka kötü kötü baktım.
"Sen ne anlarsın ki modadan, bizim pijamamıza laf ediyorsun sen." Dedim dahada güldü birden durdu tekrar Danteye baktı tam güleceken yüzü kızardı, ne olduna bakmak için bende döndğümdeyse Dante bana bakıp göz kırptı.
Tekrar Buraka baktım bu sefer az korkmuş gibi duruyordu.
O salağı boşverip "geç lan içeri bizi kapıda dikti dangalak herif." Dedim koşarak içeriye girdi.
Danteye dönerek "ne oldu bu salağa da yüzü kızardı Dante?" Diye sorduğumdaysa " il mio fiore di magnolia bende bilmiyorum ki?" Dedi oda sıcak bir sesle, ona yaklaşarak "nededin başta anlamadım söylesene Dante!!" Dediğimde güldü bana yaklaşarak belimden sarıldı ve kulağıma doğru eğildi.
"Manolya çiçeğim dedim güzelim.." dediğinde hayranca ona baktım bu adama herşey yakışıyordu kesinlikle.
Şakamı bu adam, bir elimi parmak uçlarıma kalkarak boynuna atım.
"Adam kalbime zararsın!!" Dedim bende onun gibi sesizce.
Oysa dudaklarıma baktı yaklaştı bende ona yaklaştım bir elim saçıyla oynarken, diğer elim omuzundaydı.
Tam dudakları dudaklarıma değiyorduki Burakın "lan ebelerini silkelediklerim, burya beni yanlızlıktan ölmem içinmi gönderdiniz, gelsenize nabıyorsunuz orda?" Burakın sesini duymamla irkilip Dante'nin omuzundan onu itip içeriye doğru yürümeye başladım.
Ama benim arkamdan gelen adam sanki bi tık sinirli olmalıydıki İtalyanca bişeyler söyleyip yeri sarsa sarsa geliyordu resmen. Gelip yeniden belimi tutu.
Salona geçtiğimizdeyse " Lan Efsun nerdesiniz lan siz yoksaaa bir iş üzerindemi seslendim?" Dedi hınzır bir sesle.
Bu vallahi kaşınıyordu benim Dantem sabırlı biri değildi dalardu bu avanağa.
Dante ilkdefa konuşarak "sen dilini seviyorsun sanırım?" Dedi soran bir sesle, bir eliyse belimi bulmuştu yine.
"Ne alaka ama evet bilader, neden sordun ki?" Diye soran Buraka biraz yaklaşarak kulağına doğru " biraz daha konuşursan olmuyacak maledetto culo çeneni kapa yoksa ben kapatacağım." Dedi ama tam duyamadım ama bu adam Burakın dilinden anlıyordu hee.
Burak'sa hafif cidileşerek " yanlız, ben İtalyanca biliyorum ENİŞTE." Dedi bastıra bastıra.
Danteyse alayla gülüp " anladım çocuk adam." Dedi lan bunlar birbirlerine mi yürüyorlardı.
______________
Ne düşünüyorsunuz efso yerde biti değilmi bence kesin Danteyle Burak olucak bu arada.
Uejejejrkdkrkrk
Oy ve yorum yapmayı unutmayın nolurursunuuzzz seviliyorsunuzz aşklarr..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYAM
HumorSiz:✨BeNiM AdIm SeRdAr TeZcAn🌟 Siz:🌟dOlAn DıRıCıLaR KıRAlIyIm🌠 Siz: 🎇iKi TaNe KıZıM vAr EyŞan iLe NeYŞaN...🌠 Siz:ay acaba Haluğum gelse bana bir baksa. Siz:  Siz:kesin nikahı dakasında basarıdım.😚☺🤗😇🤭😳😋☺😚🤩🤗😘😍💛🧡💜💟💖💗💙💕💞💓♥️💝...