Siyah kebelekler

35 2 0
                                    

NOT: Arkadaşlar bu arada bu olan olaylar o kadar iğrenç ki yani bu hafta sonu olan olaylardan bahsediyorum o çocuk içinse inthar bir kaçış oldu ama malesef ülkemizdeki adalete böyle kimse ders almıyor ila birilerinin ölmesi tacize tecavüze uğraması lazım  zatne ülkenin hali beli..
Konuşulcak çokşey var ama bir okadar da yok ama malesef kimse akılanmıyor mesela internete gezerken görüyorum bu öldürülen kızların  cesetlerini falan paylaşıyorlarlarmış bu o kadar iğrençki bu haberi yaymak olmuyor. bu ölen insanın bedenini görüp 'aa demek bu buna böyle yapıyorsa ben daha ne kadar beter şeyler yapa bilirim ' 'o beni dinlemese kafasını keser atarım bir surdan hem ona hemde çevresine gücümü gösteririm sonuçta yatsam yatsam 4 ,5 sene yerim nolurki 'düşüncesini dahada yayıyor ve böyle insanlara dahada öz güven veriyor.. yani böyle bir şey yapamamlızyız ve o ölen kızlar içinde,böyle bedenlerini bilmem nelerini paylaşmak, yerine drama yapmak yerine artık bir şeylere karşı çıkıp ayaklanmamız lazım.

Not biti uzun oldu ama bunu söylemelidim içimde kalmıştı yani

Bu bölüm hem duygusal hem de komik oldu, dugysalık daha ağır az olacak korkmayın aşklarr

Medya: LORIS DECAVRO

Her hikayede hüzün vardır unutmayın, yedim sizizi oy ve yorum yapmayı unutmayınn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her hikayede hüzün vardır unutmayın, yedim sizizi oy ve yorum yapmayı unutmayınn..

Şarkı: yalın-sonsuz ol
___________________

Eslemler gitmişlerdi ve Burak enson 'bende sende kalayım köpek bu adama bokum kadar güvenim yok' demişti.Burağı,Dante yani KOCAM!! eveden göndermişti nasıl mı?
Dante Burakın gitmeyeceğini anlayıp onun kulağına birşeyler dedi, tabi biz Eslemle şok çünkü burak resmen kendinde çağa atlayarak gözlerinde euro işareti çıkmıştı.

Puşt beni euro ya satı ya, ben yaparmıydım lan öyle birşey..

Kanka sen parayla babanı bile satarsın inanmıyorum sana..

Şukufe herşey para değildir unutmaa!!!

Ben bile inanmadım lan seni ben yazdım yani ama senbilirsin şebeksu.

Yazar canım yazarım, lütfen sus sen konuşunca bir kaos olacak gibi oluyor N'olur git. (git yankılı.)

Ben susuyorum ama şunu bil susmam sustuğum anlamına gelmez!!!

Hee hee inandık inandık!!

Yaaa bir Dante'em bir siz askolarr..

Sabır ALLAH'ımm!!!

Amin

Amin cümlemize mugmin kardeşim..

Ay durun sonra durum değerlendirmesi yapacağız sizi şapşikler.

Buna bir şeyler olmuş ama neysee..

Hayrolaa!!

Herzamanki halim, sen bilmiyorsundur canoo..

İTALYAN MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin