Bölüm 7: Rüyalardaki Ekin

206 27 7
                                    

Halil yine aynı rüyayı görüyordu.

Babaannesinin yazlık evindeki çatı katındaki odadaydı. Etraf tamamen karanlıkken terasla odayı ayıran uzun cam pencerelerden sızan ay ışığı hafifçe odayı aydınlatıyordu.
Aralık pencereden gelen tuzlu esinti odanın havasını değiştirirken, denizin dalgası kayalara vurarak kendi ritmini oluşturuyordu.

Halil altındaki bedenin yüzünü göremezken ay ışığında parlayan bembeyaz tene öpücükler kondurmaya devam etti. Öptüğü yerleri yalayıp emerken altındaki beden titremiş, eliyle Halil'in başını tutarken biraz da göğüsleriyle ilgilenmesi için oraya doğru yönlendirmişti.

Halil isteği zevkle yerine getirmek üzere yukarı çıkarken gördüğü manzarayla duraksadı. Bir çift dolgun meme beklerken açmayı bekleyen gül tomurcuğuna benzeyen göğüs uçlarını görünce olduğu yerde dondu.

Bu bir erkek bedeniydi.

Bu bir erkek bedeniydi ve Halil altındaki bedenden iğrenmek yerine deli gibi etkileniyordu. Koyu pembe göğüs ucunu ağzına alırken ısırıp acısını dindirmek üzere öpüp emmeye başladı. Dalga sesine karışan hafif bir inleme odayı doldururken Halil başını kaldırıp aynı özeni diğer göğüse de gösterdi.

"Bu bir rüya gerçeklik payı yok bu bir rüya."

İçinden sürekli aynı cümleyi tekrar ederken göğüsten aşağı doğru kayarken yalayıp emerek ıslak bir yol oluşturdu. Kendisinden küçük pembe uçlu düzgün yapılı penise bakarken aklından geçen tek bir düşünceyi yaptı.

Penisin tamamı bir hamlede ağzına alırken altındaki beden titremiş kalçası zevkten yataktan havalanmıştı. Halil penisi dünyanın en güzel şeyiymiş gibi yalayıp emerken altındaki bedenin inlemeleri artmış her an boşalacakmış gibi penisi kasılmaya başlamıştı.

"Halil!"

Halil penisi ağzından çıkarırken adını duymasıyla olduğu yerde dondu. Olduğu yerden yavaşça kafasını kaldırırken bir çift çikolata rengi göz zevkten buğulanmış bir şekilde ona bakıyordu.

"Seni istiyorum içime gir artık."

Ekin olduğu yerde doğrulurken kollarını Halil'in boynuna dolayarak genç alfayı kendine doğru çekti. Dudaklarını Halil'e doğru bastırırken Ekin'in başı tekrar yastıkla buluşmuş Halil'in kafasını kendine daha çok bastırırken tutkulu bir şekilde öpüşmeye başlamışlardı.

Ekin Halil'i öpüyordu. Halil en yakın arkadaşını öpüyordu. Halil rüyasında en yakın arkadaşım dediği kişiyle sevişiyordu. İki senedir rüyasında defalarca tutkuyla seviştiği kişi onun Ekin'inden başkası değildi.

Halil sadece Ekin'den etkileniyordu.

Farkındalık Halil'in yüzüne tokat gibi çarparken uyanmak için elinden geleni yapsa da başarılı olamamıştı. Ekin bacaklarını açarken davetkar bir şekilde Halil'e daha fazlasını ister gibi bakıyordu.

Ekin elini Halil'in baksırının üzerinde getirirken hafifçe Halil'in penisi sıvazladı. Halil penisinin üzerinde hissettiği elle mümkünmüş gibi daha çok sertleşirken  Ekin yavaş bir hareketle Halil'in baksırını indirdi.

Halil'in penisi özgürlüğünü ilan ederken Ekin dilini dudaklarında dolaştırıp ıslattıktan sonra Halil'in penisine bir öpücük kondurdu.

Halil önündeki manzaraya dayanamazken Ekin'i sertçe yatağa itip bacaklarını araladı.
Ekin amacına ulaşmış gibi kıkırdarken bacaklarını daha çok açıp hazır ve ıslanmış deliğini Halil'in gözleri önüne sundu.

AKINCI (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin