PB 6 - Doktor Mei

1.4K 28 1
                                    

Tok! Tok!

“Oh, ayah sudah datang. Mari sini, muka macam lagi teruk ni,” doktor memberikan pandangan risau sebelum membuat pemeriksaan kesihatan ringkas.

Kemudiannya dia memberitahu, “darah ada tinggi sedikit.”

Lalu dia memimpin tanganku dan mengarahkan ke arah sofa sebelum bertanya sama ada mahu dia memanggil seseorang untuk membawaku ke wad kecemasan atau tidak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lalu dia memimpin tanganku dan mengarahkan ke arah sofa sebelum bertanya sama ada mahu dia memanggil seseorang untuk membawaku ke wad kecemasan atau tidak. Tetapi aku telah menolaknya kerana tidak mahu meninggalkan anakku seorang diri dengan begitu lama. Tidak tahu berapa lama barulah aku akan diperiksa doktor di wad kecemasan itu nanti.

“Kalau macam tu, ayah berehat dahulu. Nanti saya minta tolong nurse tolong tengok anak,” cadangnya sambil menolak dadaku sehingga terbaring di atas sofa panjang tersebut.

Kepalaku lega sedikit dapat berbaring di atas sofa sebegini. Mungkin juga aku menjadi begini kerana tidak mendapat rehat yang cukup. Adakalanya, timbul rasa pelik apabila dia memanggil aku dengan panggilan ayah. Biarpun ianya menjadi kebiasaan di wad ini doktor atau jururawat memanggil ibu bapa dengan panggilan tersebut. Sudahlah Doktor Mei nampak begitu muda, tiba-tiba rasa seperti ada anak sebesar itu tetapi berlainan bangsa denganku. Segala-galanya membuatkan aku tersenyum sendirian sebelum terlelap.

Sebaik tersedar, aku merasakan seperti sedang berlaku sesuatu pada anggota sulitku. Sepasang mataku seakan tidak percaya melihat Doktor Mei sedang mengurut zakarku ke atas dan ke bawah sambil lidahnya menjilat pada bahagian kepala zakar. Setelah agak lama, barulah dia tersedar aku sedang melihatnya.

“Oh, maaf ya...saya rasa ayah tengah stress. Mungkin juga sebab sexual tension, duduk di sini sudah berapa hari,” terangnya.

Aku masih tertanya-tanya tentang logik kata-katanya, sedangkan aku sudah dua kali melakukan seks ketika berada di sini. Tetapi, tidak mungkinlah aku mahu menolak tuah pula? Aku mendiamkan diri dan membiarkan sahaja Doktor Mei mengulum zakarku dengan agak rakus. Melihat daripada kerakusannya mengerjakan zakarku, timbul persoalan, siapakah sebenarnya yang kini berada di dalam sexual tension?

Melihat aku seperti tidak menghalangnya, doktor terus sahaja melucutkan seluar berwarna biru gelap dipakainya dan seterusnya mula mengangkat sebelah kakinya sebelum tunduk bagi memasukkan zakar ke dalam farajnya. Bulu cipapnya bukan main lebat sekali, warna bulu yang hitam begitu kontras dengan kulit di sekeliling cipapnya yang putih melepak. Sebaik jarinya membukakan sedikit bibir farajnya, kelihatan jelas warna merah jambu pada bahagian dalam.

“Hmmmm...” Doktor Mei mengeluh perlahan ketika memasukkan zakarku sedikit demi sedikit. Keningnya dikerutkan, matanya dipejamkan, sementara giginya yang putih menggigit manja bibir bawah.

Kemudian mulutnya melopong sebaik bibir farajnya bertemu dengan pangkal zakarku. Dia tersenyum memandangku sambil memuji, “sangat besar ya, ayah?”

Di dalam hatiku berkata, ‘erk...macam something wrong pada ayat tersebut...’

Permulaan Baharu [Complete]Where stories live. Discover now