PB 3 - Curang

2.4K 40 1
                                    

Bibirku tersenyum puas melihat anak mata Agnes tunduk memerhatikan apa yang sedang menyucuk celah kangkangnya yang kini hanya dilapisi kain nipis. Lapisan seluar track yang dihantar isteriku dan juga kain nipis seluarnya, mustahil kepala zakarku tidak dapat merasai lurah cipapnya.

Dadaku berdebar-debar memberanikan diri menekan lurah cipapnya. Biarpun tidak berkata apa-apa, tetapi pipi Agnes sedikit merah kerana dapat merasakan betapa kerasnya zakarku menikam anggota sulitnya.

Di dalam masa yang sama, kepalaku tertanya-tanya, 'kenapa aku sebegini berani? Sebab dia tak kisah aku sentuh pepek dia semalam? Atau...sebab sexual tension yang telah terkumpul sejak sekian lama?'

Aksi di pintu pantri terpaksa dihentikan sebaik mendengar bunyi troli makanan ditolak menuju ke mari. Kami akhirnya kembali ke dalam bilik wad sebelum dimarahi doktor kerana tidak berjaya memberikan anak masing-masing 120ml air garam.

Pada awalnya, aku menyangka peluang kami berdua berakhir setakat di situ sahaja. Melihat aku dan ibu bapa di dalam wad tersebut masing-masing sibuk menguruskan anak, sehinggakan tidak sempat untuk mandi.

Doktor mahu kami merekodkan kesemua yang dimakan dan juga diminum berserta sukatan atau jumlah porsi. Malah, berat pampers juga perlu ditimbang dan direkodkan beratnya. Aku boleh dikatakan agak bernasib baik jika dibandingkan dengan seorang lagi lelaki. Di dalam masa sehari sahaja sudah lebih tiga kali cadar, sarung bantal serta alas terpaksa diganti kerana pampers anaknya bocor kerana tidak mampu menampung begitu banyak yang keluar.

"Hah..." aku mengeluh menyiram badanku dengan air panas. Hanya bila sudah lewat malam, barulah aku dapat mandi untuk membersihkan badan.

Tok! Tok! Tok!

"Hah? Siapa pulak ketuk luar pintu bilik mandi ni? Takkan cerita seram hospital?" tanyaku sendirian.

Pada awalnya aku tidak melayan kerana di sebelah masih ada kubikel tandas yang masih kosong. Tetapi apabila ketukan tersebut masih juga tidak mahu berhenti, aku dengan bersahaja membuka pintu tersebut biarpun masih berada di dalam keadaan berbogel.

Mataku terbeliak, dadaku berdebar melihat Agnes berdiri di sebalik pintu. Tubuhnya hanya dibaluti dengan lapisan tuala sahaja. Sebaik sahaja dia menjatuhkan tualanya, aku segera menarik tangannya masuk ke dalam kubikel bilik mandi.

Seterusnya, kami berdiri menghadap di antara satu sama lain, mata kami masing-masing sibuk meneliti tubuh di hadapan kami. Jelas, tubuh kami berdua begitu jauh sekali dengan kesempurnaan jika dibandingkan dengan tubuh model-model pakaian dalam.

Bibir Agnes mula mencium kulit tubuhku, bagaikan memberitahu, dia menerima rupa badanku yang sudah mula mengecut dimamah usia. Perut buncit bagaikan memberitahu kepada semua yang aku ini merupakan bapa kepada empat orang anak. Tangannya merapi dan mengusap rambut dan bulu pada badanku yang sudah dipenuhi dengan uban.

Lalu matanya melirik nakal sambil melutut di hadapan zakarku yang sudah lama berdiri tegak semenjak Agnes melangkah masuk ke dalam kubikel ini. Lidahnya dengan nakal menjilat bawah zakar dan seterusnya menolak ke atas. Serta-merta telah membuatkan aku menjengket terkejut.

Pertama, zakarku sudah begitu lama tidak disentuh mana-mana wanita. Apa lagi ketika ini ada pula yang sedang menjilat di bahagian sensitifnya. Kedua, isteriku sendiri pun tidak pernah mengulum zakarku sepertimana yang dilakukan Agnes sekarang. Aksinya diteruskan dengan mengulum sehingga ke pangkal sebaik selesai menjilat keseluruhan bahagian batang.

Pergerakan kepala bersama permainan lidah yang dilakukan Agnes, sememangnya begitu hebat. Aku meneka, pasti dia sudah biasa melakukannya pada zakar suaminya. Tetapi, kenapa pula dia masuk ke dalam bilik mandi ini bersamaku?

"Aaaahhh..." aku mendesah perlahan sebaik memancutkan air mani ke dalam mulut Agnes.

Satu nikmat yang boleh dikatakan agak terlalu lama aku tidak merasakannya. Demi membalas jasa baik Agnes tadi, kini tibalah giliranku pula untuk menerokai tubuh bogelnya.

Sebagaimana dia mencium tubuhku tadi, begitu jugalah bibirku menerokai tubuhnya, biarpun terdapat kesan selulit daripada melahirkan dua orang anaknya. Perutnya sedikit buncit kerana tidak sempat mengembalikan potongan badannya selepas melahirkan anak yang kedua.

Buah dadanya pula sedikit jatuh dengan putingnya juga memanjang sedikit kerana menyusukan anak. Kini mukaku tiba di hadapan cipapnya, perlahan-lahan suaranya mendesah sebaik lidahku mula menyentuh bibir farajnya.

Belakang badannya disandarkan pada dinding bilik air, sementara kaki kanannya pula direhatkan di atas bahu kiriku. Lidahku merasa air mazi Agnes yang mula mengalir keluar dengan banyak. Sementara hidungku pula dapat menghidu bau cipapnya yang agak kuat, mungkin kerana bulunya yang begitu lebat.

"Heup...hng! Hnhh! Emhh..." mulutnya mendesah perlahan sambil ditutupkan dengan belakang lengan.

Tidak pernah aku menjangka, nafsuku menjadi lebih terangsang mendengar Agnes cuba menyembunyikan suaranya. Di dalam tidak sedar, zakarku telah pun berdiri semula.

"Ahnn..." Agnes menggigit belakang lengan sambil kepalanya didongak. Menandakan yang dia sudah pun klimaks.

Melihat aku berdiri di hadapannya, kami berdua sama-sama faham apa yang patut berlaku selepas ini. Biarpun aku masih mendengar suara kesedaran di belakang kepalaku yang berkata, 'apa yang kau buat ni? Masih sempat lagi kalau kau nak berhenti.'

Namun, aku tetap juga meneruskan dengan meletakkan kepala zakar pada pintu faraj Agnes. Perlahan suaranya berbisik meminta aku untuk memasukkan secara perlahan-lahan sebaik kepala zakar mula menerjah masuk ke dalam bibir farajnya. Seterusnya aku melakukan pergerakan tarik dan tolak, sehinggalah akhirnya zakarku dapat dimasukkan sepenuhnya.

Di dalam hatiku berkata, 'fuhh...boleh tahan ketat lagi.'

Sementara menarik dan memasukkan zakarku secara perlahan-lahan, aku teringat yang aku sudah lama tidak mendapat rasa ketat seperti ini daripada isteriku. Selepas melahirkan anak pertama, aku merasakan seperti sukar hendak merasa dinding farajnya. Akhirnya, aku hanya melepaskan air mani sahaja setelah dapat bergesel di suatu-suatu tempat di dalam farajnya.

Agnes menyandarkan kepala sambil tersenyum puas melihat mataku teruja melihat batang pelir yang masih bergerak perlahan-lahan dibenamkan sehingga ke pangkal, lalu ditarik sehingga hampir-hampir terkeluar. Pergerakan tersebut dilakukanku berulang-ulang kali sehingga puas. Kemudian, barulah aku mula mendayung dengan sedikit laju.

Mata aku dan Agnes saling bertentangan, kami sama-sama faham apa yang sedang dilakukan kami berdua ketika ini. Kami berdua sedia tahu yang kami masing-masing telah mempunyai pasangan, jadi kami perlu berhati-hati dengan tidak mencium di leher atau dada sehingga meninggalkan kesan 'love bite'. Tetapi, ianya tidak menghalang kami daripada berkucupan sambil merasai nikmat seks dari anggota sulit kami berdua.

"Lepas dalam...tak apa," bisik Agnes sebaik aku mula melajukan pergerakan pinggul.

Kami berdua kemudiannya saling berpelukan, pinggulku benar-benar menekan bahagian bawah Agnes di saat muncung kepala zakar memuntahkan lahar dengan begitu banyak sekali.

Sehinggakan Agnes tersenyum bertanya, "wah, masih keluarkah?"

Penutupnya, aku menemani Agnes mandi sebentar sambil memeluk belakang tubuhnya. Jika diikutkan, sekali sahaja masih belum cukup lagi jika dibandingkan dengan masa yang begitu lama tidak melakukan hubungan seks. Tetapi, kami berdua masing-masing mempunyai anak yang masih tidur lena di atas katil. Sekiranya terlalu lama, mereka mungkin akan terjaga dan menangis sebaik melihat kami tiada di sebelah.

Permulaan Baharu [Complete]Where stories live. Discover now