PB 14 - Malam yang Panjang

921 23 1
                                    

Sebaik Nox ke sinki untuk membersihkan tangan, Nelly dengan bersahaja melucutkan seluarnya. Lalu duduk di atas zakarku. Manakala kawan-kawannya hanya menganggap perkara tersebut bagaikan perkara biasa bagi mereka. Hanya seorang sahaja yang bersuara melihat aku sedang melakukan seks dengan Nelly sambil mulutku masih lagi menghisap puting Avil.

“Lah…aku yang bogel dulu, warm up dia punya kote. Korang pulak yang layan dulu,” rungut Pam sebaik keluar dari tandas.

Mereka hanya mentertawakannya sahaja sebelum Nelly mempelawanya untuk mendekati kami bertiga. Tanpa bercakap banyak, Pam terus sahaja mengambil tangan kiriku lalu meletakkannya pada celah kangkangnya. Inilah kali pertama aku merasakan begitu sibuk sekali, zakarku sedang dihenjut Nelly. Sementara bibirku pula sedang berciuman dengan Avil sambil tangan kananku menarik putingnya dan di dalam masa yang sama, tangan kiriku sedang mengorek celah kangkang Pam.

Tidak pernah aku membayangkan suatu hari aku akan diapit oleh tiga orang gadis muda sebegini. Ini juga merupakan pengalaman pertama aku mencuba empat cipap secara bergilir-gilir di dalam satu malam. Hanya Betty seorang sahaja yang tidak melakukan seks denganku. Nelly memberitahu bahawa dia mempunyai perlawanan lagi dua minggu. Jadi dia tidak boleh melakukan seks demi menjaga stamina.

Ketika aku terbaring kepenatan di ruang tamu, Betty hanya melihat sahaja zakarku yang masih tegak berdiri di hadapannya. Secara senyap-senyap dia mengusik zakarku dengan kakinya. Jika dilihat mukanya, dia sememangnya mahu, tetapi terpaksa memendam rasa tersebut. Sementara kawan-kawannya pula sedang meneguk minuman tenaga di bahagian dapur.

Di dalam hatiku berkata, ‘habislah aku malam ni…macam mana aku boleh terlibat dengan diorang?’

Memang tidak dapat aku bayangkan, kami masih melakukan seks biarpun jam sudah pun menunjukkan jam tiga pagi. Aku juga tidak dapat mengira sudah berapa kali aku terpancut di dalam faraj mereka. Nelly lebih kepada romantis, suka berciuman dan teruja melihat tanganku membelai tubuhnya. Dia juga memiliki faraj yang paling ketat di antara keempat-empat gadis.

Nox pula lebih gemar melakukan seks di luar rumah, seperti di dalam halaman banglo, di hadapan kawan-kawannya dan juga di atas motosikal. Manakala Pam pula sememangnya suka didominasi dengan meminta agar aku merentap kuat rambutnya serta menampar punggungnya tanpa belas kasihan ketika sedang melakukan seks di dalam posisi doggy.

Akhir sekali Avil, dia lebih gemar melakukan seks di dalam posisi cowgirl dan juga reverse cowgirl. Dia mungkin juga mempunyai rasa kompleks mengenai saiz payudaranya yang hampir rata. Oleh kerana itu dia sering meminta aku menghisap dan tidak mengabaikan buah dadanya. Tetapi suara Avil jugalah yang paling kuat sekali di antara keempat-empat gadis.

Keempat-empat gadis tersebut masih lagi tertidur di dalam bilik utama ketika aku berjalan turun ke bawah. Hari sudah pun pagi, pakaianku entah ke mana. Rasa seperti janggal pula berjalan bogel di dalam banglo ini.

Sedang aku termangu duduk di atas sofa, telingaku menangkap bunyi air di belakang banglo. Kelihatan Betty sedang seronok berenang di kolam renang dengan tidak mengenakan apa-apa pakaian pada tubuhnya. Matanya begitu bersahaja melirik ke arahku, bagaikan tidak kisah sahaja aku melihat tubuhnya. Sejurus kemudian, dia mempelawaku untuk mandi bersama dengannya.

Tubuh tuaku menggigil di saat kakiku ditenggelami air kolam. Namun rasa itu hilang sendiri sebaik sahaja menenggelamkan badan sehingga ke paras bahu. Baru sahaja dadaku berhenti daripada berdebar-debar daripada kesan ubat yang diberikan Nelly malam semalam, tiba-tiba zakarku telah diraba Betty. Kemudian dia mengurutkannya sehinggalah zakarku kembali mengeras.

“Gesel kat belakang,” pelawa Betty sambil memalingkan badannya.

“Tak apa ke?” tanyaku.

“Gesel je…jangan jolok pulak,” dia memberi amaran.

Aku menerima pelawaannya dengan menggeselkan zakarku pada celahan punggungnya. Sekaligus membuatkan zakarku merasa rehat sedikit, tidak seperti ketika melakukan seks dengan keempat-empat gadis semalam. Betty kemudiannya membiarkan sahaja aku terus menggeselkan batang pelir sambil meraba buah dadanya. Di dalam masa yang sama dia hanya merehatkan kepala di tebing kolam dengan beralaskan kedua-dua lengannya.

Di antara kelima-lima gadis ini, Betty memiliki tubuh yang paling cantik sekali. Potongan tubuhnya juga menarik dengan mempunyai curve, buah dada yang tidak besar dan tubuhnya pula kecil. Selain itu,  bahagian punggung dan pahanya juga pejal, tidak lembik seperti kawan-kawannya. Selesai memberiku bergesel pada celah punggung dan celah pahanya, dia memusingkan badannya sebelum mengucup bibirku. Lalu naik ke atas semula sebelum kawan-kawannya bangun.

Di dalam perjalanan pulang, aku membonceng di belakang Nelly. Sukar untuk digambarkan betapa penatnya aku ketika di dalam perjalanan pulang. Mataku begitu mengantuk sekali kerana tidak cukup tidur. Selepas mandi kolam, aku langsung tidak dapat merehatkan mata. Mungkin kerana berada di rumah orang, manakan sama dengan rumah sendiri. Walau bagaimanapun, aku terpaksa juga bersengkang mata kerana mahu mengambil motosikal yang telah siap dibaiki.

“Nanti apa-apa, aku roger kau,” beritahu Nelly sebelum menunggang motosikalnya pergi.

Sebaik tiba di rumah, aku terus sahaja tertidur sehinggalah jam loceng telefon berbunyi. Menandakan aku perlu bersiap untuk ke tempat kerja. Rasa penatnya bagaikan membawa ke hari Isnin, aku lebih banyak termenung di hadapan meja daripada melakukan kerja. Mujur juga bos tidak ada di biliknya pada hari ini.

“Encik Rosli, boleh tolong saya?” tanya seorang gadis muda bernama Haiza. Dia merupakan pelajar intern yang baru sahaja memulakan latihan amalinya di dalam syarikat ini pada hari rabu minggu lepas.

“Kenapa, Haiza?”

“Paper sangkut kat mesin fotostat…”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Paper sangkut kat mesin fotostat…”

Paper sangkut pun panggil saya?” tanyaku tersenyum.

Mungkin kerana pekerja-pekerja di sini agak ‘kerek’ jika dibandingkan denganku. Jadi dia lebih selesa mendekatiku untuk apa-apa sahaja berbanding pekerja-pekerja lain. Pakaian hariannya agak menawan, blaus kemeja satin dengan seluar slack berwarna hitam. Menampakkan potongan dan juga bentuk punggungnya.

Entah mengapa, mungkin disebabkan aku sering melakukan seks dengan gadis-gadis muda sejak akhir-akhir ini, membuatkan aku semakin bernafsu setiap kali berhadapan dengan Haiza. Minyak wangi yang dipakainya juga tidak kurang menarik perhatian sekiranya dia berdiri dekat denganku.

“Encik Rosli okey tak ni?” soalnya sebaik sahaja aku selesai menolongnya.

“Okey je…cuma pening kepala sikit. Biasalah, dah tua…” jawabku bersahaja.

Dia menyenggol tepi lenganku, “mana ada tua…okey jelah Encik Rosli ni…”

Seterusnya dia menawarkan kepadaku, “Encik Rosli nak saya urutkan kepala?”

Aku hanya tertawa sebelum membalas, “haha…apa pulak kata orang lain kalau nampak awak urut kepala saya nanti?”

“Ala, kita pergilah tempat lain. Macam kat tangga kecemasan ke…” cadangnya kepadaku.

Tidak pernah aku tahu ada tempat sebegini ‘line clear’ di pejabatku. Jauh daripada mata pekerja-pekerja lain dan tidak ada sesiapa yang menggunakan tangga ini kecuali ketika kecemasan atau lawatan pemeriksaan bomba. Lembut sahaja jarinya mengurut kepalaku dari belakang. Kami berdua duduk di atas anak tangga dengan dia berada di tangga yang lebih tinggi di belakangku.

Permulaan Baharu [Complete]Where stories live. Discover now