Tidak lama kemudian gadis itu menunjukkan jarinya sambil berkata, “tengok, kan dah basah?”
Sekaligus telah membuatkan tiga orang remaja lelaki itu merasa teruja dan semakin lapar mahu mengerjakan Syazila. Di dalam tidak sedar, Syazila juga sudah tidak lagi mengepitkan kedua-dua kakinya lalu membiarkan sahaja ketiga-tiga lelaki itu duduk mencangkung melihat bibir farajnya yang ketika ini sedang dikorek gadis di sebelahnya. Di dalam keadaan tidak bersedia, tiba-tiba cipap Syazila dijolok oleh gadis remaja tersebut.
Dengan bersahaja gadis itu memerlinya, “tak apa kan jolok? Jangan kata dara lagi...belakang tu ada kesan air. Memang tak boleh tipu dah.”
Sebaik sahaja gadis itu menghabiskan kata-katanya, cipapnya terus sahaja dijolok di dalam pergerakan yang agak laju. Secara tidak langsung telah membuat Syazila mendesah perlahan dan di dalam masa yang sama, air mazinya juga telah keluar dengan begitu banyak sekali.
Hnh...hngn! Aaah....ahhnn~♥️
“Fuh...sampai klimaks,” ucap gadis tersebut mengeluarkan jarinya yang basah banjir.
Di dalam nafas yang tercungap-cungap, Syazila mendengar salah seorang remaja lelaki berkata, “boleh tak aku nak try?”
Sudahlah bukan cipap miliknya, dengan begitu mudah gadis itu membenarkan kawan-kawannya untuk mencubanya, “cubalah...jangan kasar-kasar, nanti korang juga nak masukkan batang korang nanti.”
Mendengar kata-kata gadis itu, Syazila bertambah gusar. Matanya sentiasa memandang ke arah laluan keluar masuk mengharapkan agar sesiapa datang membantunya. Tetapi malangnya, begitu sunyi sekali. Apa yang kelihatan hanyalah pelajar-pelajar sekolah rendah berjalan jauh di atas rumput dan bukannya di atas kaki lima hadapan kedai.
Lelaki-lelaki di hadapannya ketika ini telah mula menjolokkan jari serta menjilat air cipapnya. Di dalam masa yang sama, dia mendengar gadis di sebelahnya memujuk, “baik kau rela je, kak. Kangkang lepas tu biar diorang buat kerja diorang sampai puas. Kau tak sakit...ataupun kau harap siapa-siapa datang masa ni? Hehehe. Malam nanti baru orang ramai basuh baju, kak.”
Air mata Syazila mengalir ke pipi sebaik memikirkan dirinya akan digilir tiga remaja lelaki dengan dibantu gadis di sebelahnya yang berjanji akan membantu dengan menggentel biji kelentitnya agar dia sentiasa merasa sedap ketika digilir nanti. Entah mengapa ketika melihat remaja lelaki mula mengeluarkan zakar di hadapannya, fikiran Syazila teringat kembali kepada Rosli. Lelaki pertama yang telah merasmikan cipapnya tadi.
‘Kau gila ke ingat lelaki tu? Sebab dialah kau tengah ada masalah macam ni,’ marah Syazila sambil memejamkan mata sebaik melihat kepala zakar remaja lelaki itu telah mula menyentuh bibir farajnya.
“Woi, apa yang korang buat ni?” tegur suara garau dari laluan utama keluar masuk dobi tersebut.
Tumpuan kini beralih ke arah lelaki tersebut. Biarpun tidak tahu sama ada dia boleh ataupun sememangnya mahu menyelamatkannya, Syazila tetap meletakkan harapan yang tinggi supaya Rosli akan melepaskannya daripada mimpi ngeri ini.
“Alamak, atuk...kau kecohlah! Batang member-member aku ni dah keras. Kau datang balik dalam sejam nantilah kalau nak basuh baju. Kau ni tak kerja ke apa?” kata gadis tersebut dengan disokong tiga orang kawannya.
Baru sahaja mereka hendak sambung menyumbatkan zakar ke dalam cipap Syazila, aku telah mengeluarkan sebilah pisau pemotong daging, “nak sambung boleh...tapi sosej tu bagilah aku kerat-kerat dulu. Lepas tu bagi anjing-anjing liar kat luar ni makan. Baru diorang bertenaga nak mengawan malam nanti.”
Serta-merta zakar ketiga-tiga remaja lelaki tadi layu dengan sendirinya kerana boleh membayangkan perkara tersebut. Lantas gadis tadi menegur kawan-kawannya, “woi, yang korang kecut dengan lelaki tua ni kenapa? Korang bertiga, dia sorang!”
“Tapi...tapi...dekat pisau besar tu ada darah...” beritahu salah seorang remaja lelaki.
Belum sempat gadis itu mahu berkata apa-apa kepada kawan-kawan lelakinya, tiba-tiba sahaja mereka lari bertempiaran keluar dari premis tersebut sambil menutup kemaluan masing-masing. Membuatkan gadis tersebut menderam geram sambil berjalan menghentakkan kaki.
Kemudian gadis itu merungut menuding jari mengenai kepala Syazila, “untunglah kau! Masa kau ada orang nak selamatkan, aku dulu? Terkangkang sorang-sorang kena gilir kat kaki lima. Tak ada siapa pun yang tolong.”
Sebaik sahaja gadis itu berlari keluar dari kedai dobi layan diri tersebut, barulah Syazila dapat menghembuskan nafas lega.
“Saya nak pulang balik pisau ni kat kedai runcit,” aku memberitahunya.
Tetapi kakinya melangkah laju, mengejar serta memeluk belakang tubuhku. Kedengaran dia menangis teresak-esak serta meminta supaya aku tidak meninggalkannya.
“Kedai runcit depan tu je...” aku memberitahunya.
Dia menggelengkan kepala, tidak bersetuju aku meninggalkannya. Maka terpaksalah aku memimpin tangan Syazila dan seterusnya menyeberangi jalan untuk memulangkan pisau pemotong daging kepada pekerja kedai runcit tersebut.
“Hah, nasib baik abang dah pulangkan. Risau saya kalau ada orang minta saya potongkan ayam. Takkan saya nak guna hikmat karate saya?” kata pekerja kedai tersebut sebelum bertanya, “abang nak potong apa tadi?”
“Sosej. Tapi dah lari dah,” jawabku bersahaja memilih air di dalam peti sejuk untuk aku dan juga Syazila.
“Haha...lain macam sosej boleh lari,” gelak pekerja kedai runcit sebelum menekan mesin juruwang dan memberitahu jumlah yang perlu dibayar.
Tangan Syazila masih lagi terketar-ketar ketika menyuapkan muncung air tin pada mulutnya. Bukan mudah baginya untuk melupakan apa yang baru sahaja berlaku tadi. Sudahlah di dobi layan diri ini CCTV-nya sudah lama rosak serta masih belum diperbaiki. Sehinggakan tidak dapat membantu apa-apa pun ketika salah seorang pelanggannya dirompak pada minggu lepas.
Pada kali ini giliran Syazila pula, mujur juga mesin basuhku telah rosak. Jadi aku sememangnya mahu mencuci pakaian setelah kesemua anak-anakku pulang dari sekolah dengan meminta bantuan kepada anak-anak yang lebih tua untuk memantau adik-adik mereka. Tetapi mereka tetap meminta upah aiskrim.
Syazila masih duduk termenung sambil mengesat air mata, sehinggakan dia tidak berbuat apa-apa ketika mesin basuh berbunyi menandakan pakaiannya sudah siap dibasuh. Aku pula yang perlu memasukkannya ke dalam mesin pengering pakaian serta memasukkan syiling.
Perlahan-lahan aku mengusap belakangnya, “sudah-sudahlah, awak. Lain kali hati-hati.”
Tidak tahu sama ada apa yang dikatakanku tadi membawa kesan kepadanya atau tidak. Kata-kata daripada lelaki yang telah merogolnya tadi, lalu menyelamatkan pula dirinya daripada dirogol. Pasti dia merasa begitu keliru, ditambah pula dengan trauma kejadian tadi.
Tiiittt!
Bunyi tersebut menandakan pakaian Syazila telah pun siap dikeringkan. Melihat dia masuk terduduk diam sahaja, aku sekali lagi menolongnya dengan memasukkan kesemua pakaian ke dalam bakul. Termasuk bra dan seluar dalam yang ditinggalkan di rumahku tadi. Pada awalnya aku mahu membuangkannya kerana akan menimbulkan masalah kepadaku di kemudian hari. Tetapi tidak sangka pula terserempak dengan Syazila yang sedang mengalami masalah lain kerana tidak memakainya.
Bup!
Setelah menutupkan kembali penutup mesin pengering, aku dikejutkan dengan muka Syazila berada begitu dekat ketika sedang memusingkan badan. Belum sempat aku bertanya apa-apa, tiba-tiba bibirnya dirapatkan pada bibirku sambil tangannya mula mengambil pemegang bakul di tanganku. Sebaik bibir kami terpisah, dia terus sahaja menarik bakul pakaian miliknya dan seterusnya berjalan laju meninggalkan aku seorang diri memikirkan apakah yang baru sahaja berlaku.
YOU ARE READING
Permulaan Baharu [Complete]
ContoCerita pendek berkaitan mid-life crisis seorang lelaki bernama Rosli. Mempunyai pekerjaan biasa serta melakukan rutin seharian yang sama berulang-ulang kali. Di dalam erti kata lain, kehidupannya sungguh membosankan. Tetapi semuanya berubah sebaik s...