Pam kali ini memeluk bahuku pula, “minah rempit tak apa lagi, bro. Jangan bohsia.”
“Tu, bohsia dah datang,” ucap Avil menunjukkan dengan mengangkat sedikit dagunya. Avil merupakan satu-satunya gadis berbangsa Cina di dalam kumpulan ini, mungkin juga satu-satunya di dataran ini juga.
“Woi, bohsia! Apasal lu jalan kepit hari ni?” tegur Pam.
Badannya ditegakkan ketika melontar suara menegur gadis yang dikatakan ‘bohsia’ tadi. Setiap kali dia meluruskan belakangnya, setiap kali itu jugalah buah dadanya mengenai mukaku. Nelly tersenyum melihatku, seolah-olah dapat membaca yang aku sedang menikmati bauan peluh kawannya. Tidak busuk, malah memberikan aroma erotik.
“Woi, bangsat! Kau dah lebihlah panggil aku bohsia,” balas gadis tersebut.
Gadis itu terdiam sebentar dan bertentangan mata denganku, “kau bukan atuk poyo selamatkan perempuan hari tu ke?”
“Wooohh…abang kita ni herolah sebenarnya,” ucap Pam memelukku.
Kali ini mukaku benar-benar tenggelam di dalam buah dadanya yang besar. Secara senyap-senyap aku menarik nafas sedalam-dalamnya bagi menikmati bauan yang menaikkan nafsu. Serentak zakarku mula mengeras di dalam seluar.
“Kau mesti tak lain, nak rekrut bohsia baru jadi perantis kau, kan?” soal Nox tergelak-gelak.
Gadis tersebut dengan geram berkata, “eh, puki ni…”
Namun kata-katanya terhenti setakat di situ sahaja kerana Nelly telah menarik rambut di bahagian belakang kepalanya. Sedang dia mengaduh kesakitan kerana rambutnya direntap Nelly, Avil pula dengan bersahaja menyucuk celah kangkangnya dari luar seluar sambil berkata, “apa puki, puki ni? Macam kamu tak ada saja, maa…”
Gadis itu mengerutkan muka kerana merasa senak kemaluannya dicucuk kasar oleh gadis berbangsa Cina itu. Sekali lagi rambutnya direntap ke belakang, “bohsia, kau jangan nak besar kepala. Kau tak nampak Betty tu? Sekali dia hentak kau, tak pasal je koma.”
Muka gadis itu terus bertukar pucat sebaik melihat renungan tajam Betty. Pada awalnya aku tidak mengetahui mengapa dia takut kepada gadis bertubuh kecil tersebut. Tetapi setelah berbual dan juga berkenalan lebih rapat dengan mereka, barulah aku tahu bahawa Betty sebenarnya salah seorang peserta MMA. Biarpun masih di peringkat amatur, tetapi anak harimau tetap anak harimau. Gadis yang hanya kuat hanya apabila ada kawan-kawan lelaki itu bukanlah saingannya. Apatah lagi lelaki tua sepertiku.
“Dah, jomlah…boring lepak dataran ni,” ajak Nelly.
“Eh, aku nak bawa abang ni pulak boleh?” tanya Pam yang masih tidak mahu melepaskan aku.
“Hehehe…kau nak buat apa, Pam?” Nelly tergelak.
“Ala, boleh buat apa je masa tengah bawak motor?” balas Pam.
“Okeylah…jom, jangan buang masa lagi,” ucap Nelly duduk di atas tempat duduk motosikalnya.
Di dalam masa yang singkat, kami telah pun berada di Lebuh Raya Utara-Selatan. Hatiku bertanya, ‘diorang nak bawa aku pergi ke mana? Ni dah keluar jauh dari KL…haish…masak kalau diorang tinggalkan aku kat mana-mana nanti.’
Jantungku sentiasa berdegup laju melihat mereka berlima memecut dengan begitu laju sekali di atas lebuh raya. Lebih menakutkan lagi ketika mereka sedang memintas lori, sedangkan aku sendiri tidak pernah membawa motosikal di atas lebuh raya. Dengan tiba-tiba Pam memegang tanganku, lalu memasukkannya ke dalam jaket kulit yang dipakainya. Secara tersorok, kini kedua-dua telapak tanganku sedang meraba buah dadanya yang besar.
Dia kemudiannya berkata kepadaku, “tolong pegangkan…lenguh!”
Alasan diberikannya langsung tidak logik. Tetapi oleh kerana dia telah membuka peluang, aku mencuba nasib dengan menyelukkan tangan ke dalam singlet yang dipakainya. Dia memegang sebelah lagi tanganku dan membawa kepada mulutnya sebelum menggigit geram.
Seterusnya, sebelah tangannya melepaskan handle motosikal, lalu dengan pantas membukakan klip branya sebelum menyimpan kembali tanganku tadi ke dalam bajunya. Kali ini telapak tanganku dapat merasakan sensasi kulit payudaranya.
Oleh kerana tadi dia berkata belakangnya lenguh memikul payudaranya yang besar, aku menolak ke atas sedikit bagi mengurangkan beban tersebut. Setelah agak selesa, barulah aku mula menguli serta meramas buah dadanya. Lantas membuatkan dia tiba-tiba sahaja menoleh kepadaku, aku menyangka dia mahu menegur kerana sakit.
“Buat kuat lagi. Jangan lupa tarik puting sekali,” mintanya kepadaku.
Mendengar permintaannya, tanganku terus meramas dengan agak kuat sebelum menarik kedua-dua putingnya. Apa yang aku perasan, adakalanya kedua-dua kakinya terkepit dengan sendiri setiap kali aku menarik kuat kedua-dua puting. Adakalanya dia menggeselkan punggungnya pada zakarku yang sememangnya sudah lama mengeras.
Di dalam aku sibuk meraba serta menekankan zakarku pada punggungnya, kami akhirnya telah tiba di hadapan sebuah rumah banglo yang terletak di Pulau Pinang.
‘Ah…aku kat mana ni?’ tanyaku di dalam hati.
“Wah…banyak syok aaah…saya tengok pun jadi jealous,” tegur Avil.
Aku merasa segan mahu mengeluarkan tanganku, tetapi ianya telah dihalang Pam. Sebaliknya, dia membukakan zip jaket serta menanggalkan singlet supaya kawan-kawannya boleh melihat apa yang sedang dilakukan tanganku di dalam branya yang longgar.
Sambil tertawa Nelly bertanya, “keras tak?”
Avil dengan bersahaja meraba zakarku sebelum menjawab, “keras gila. Sudah boleh mengawan ni…”
Mereka kemudiannya kembali tertawa besar sebelum Nox menghadiahkan satu tepukan pada punggungku.
Sedang aku masih terpinga-pinga, Pam meminta aku membukakan seluarnya kerana mahu ke tandas. Ketika membukakan seluar dalamnya, dia meletakkan tanganku pada cipapnya sambil merengek, “tengok dah basah…abanglah punya kerja…”
Seterusnya dengan bersahaja dia berjalan bogel di dalam rumah banglo tersebut menuju ke arah tandas. Sementara mataku meliar melihat sekeliling sambil bertanya siapakah pemilik rumah banglo ini, tiba-tiba tanganku telah ditarik Nox sehingga punggungku terduduk di atas kerusi bar.
Lalu aku mendengar dia berkata, “relakslah, bang. Muka kau macam orang kena kidnap je?”
Avil pula datang memelukku dari belakang, “ya, relakslah…ini rumah Nelly. Family dia yang bagi.”
Seterusnya Avil bertanya, “abang, tetek kecil macam saya abang tak minat ke?”
Nelly muncul mengejut di belakang Avil, menyelak baju yang dipakainya, “nak tahu kenalah bagi dia tengok!”
Tangan Nox dengan pantas meraba hadapan seluarku sebelum memberitahu, “masih keras…”
Lalu dengan bersahaja tangannya membuat pergerakan melancapkan zakarku. Sementara Avil pula membukakan baju serta jaket jeansnya sebelum menyuapkan putingnya pada bibirku.
“Abang, aaah sedap...” ucap Avil menggigit bibir seakan-akan sememangnya mahu aku menghisap putingnya.
Di dalam masa yang sama, Nelly pula membukakan seluarku bagi memudahkan kawannya Nox untuk melancapkan zakar. Seterusnya, Nelly memasukkan sesuatu ke dalam mulutnya sebelum mencium bibirku dan memindahkan pil tersebut ke dalam mulutku.
“Shh…telan je,” ucap Nelly menolak daguku ke atas.
Aku pasrah menelan pil tersebut, sedangkan aku tidak mengetahui apakah kandungannya. Tetapi apa yang aku pasti, ianya berkait rapat dengan zakarku yang masih lagi mengeras biarpun air maniku sudah membanjiri tangan Nox. Mereka teruja melihat air maniku yang begitu banyak sekali.
YOU ARE READING
Permulaan Baharu [Complete]
NouvellesCerita pendek berkaitan mid-life crisis seorang lelaki bernama Rosli. Mempunyai pekerjaan biasa serta melakukan rutin seharian yang sama berulang-ulang kali. Di dalam erti kata lain, kehidupannya sungguh membosankan. Tetapi semuanya berubah sebaik s...