Sebaik melangkah masuk ke dalam, aku tidak dapat mengira dengan pasti ada berapa ramai jururawat yang sedang menunggu di dalam bilik tersebut. Masing-masing meminta kawan-kawan mereka untuk diam serta ada yang berbisik, “show dah nak mula.”
Di dalam fikiranku merasa hairan kerana Suziana sudah pun tiada di dalam hospital, jadi mahu ‘show’ apa pula lagi?
Tiba-tiba sahaja bahuku disapa dari belakang, yang menyapaku tadi tidak lain dan tidak bukan merupakan jururawat yang telah mempelawaku ke sini, iaitu Siti. Bibirnya mengukir senyuman sambil tangannya mula menanggalkan pakaiannya satu persatu. Sementara jururawat-jururawat yang lain pula memintaku untuk turut sama menanggalkan pakaianku dengan nada menggedik.
‘Hah? Betul ke aku nak ‘buat’ kat depan diorang?’ tanyaku di dalam hati.
Melihatku di dalam keadaan teragak-agak, mereka mula menanggalkan pakaianku sambil tergelak-gelak. Tangan mereka juga begitu nakal menarik puting serta memusing-musingkan batang pelirku seperti joystick permainan video arked sebaik sahaja seluarku dilucutkan.
Keadaan semakin panas apabila Siti melutut dengan mukanya betul-betul di hadapan zakarku. Keadaan tubuhnya berbogel, tetapi tudungnya tidak ditanggalkan. Dengan sengaja dia mengusikku dengan menjilat zakar beberapa kali sebelum tergelak bersama kawan-kawannya yang lain. Setelah puas bergelak ketawa, beberapa orang jururawat menarik bahuku ke belakang sehingga aku terduduk di atas sofa.
Kini, barulah Siti melakukannya dengan lebih serius dengan memasukkan batang pelir sepenuhnya ke dalam mulut. Di dalam masa yang sama jururawat-jururawat yang lain pula terdiam melihat aksi kami. Ada juga yang meletakkan tanganku pada buah dadanya dan ada juga yang mengepit sebelah lagi tanganku pada celah kangkangnya. Keadaan mereka masih lengkap berpakaian kecuali Siti seorang sahaja.
Selesai melakukan servis pada zakarku, Siti memanjat tubuhku sambil melakukan kucupan pada perut, dada dan leher sebelum pinggulnya mula digoyangkan bagi menggeselkan bibir faraj pada zakar. Tanpa perlu sesiapa mengarahkannya, kepala zakarku tersangkut pada pintu farajnya. Lalu hanya tinggal dia menekankan sahaja untuk memasukkan sehingga habis.
Melihat tubuh Siti yang begitu muda, bertubuh kecil dan kurus di hadapan mata, membuatkan tanganku teringin hendak merabanya. Tetapi kini tanganku sedang digilir-gilir diletakkan pada anggota sulit jururawat-jururawat yang lain. Terdapat juga rakan-rakan sekerjanya yang asyik meraba tubuh bogel Siti dengan meramas dan menghisap putingnya. Tidak kurang juga yang menjilat bahagian bawah kami berdua yang sedang bergerak pantas mengikut pergerakan yang sedang dilakukan Siti.
Setelah puas melakukan di dalam posisi tersebut, kami berdua diminta untuk mengubah ke posisi doggy pula. Pada kali ini, punggungku pula ditampar mereka serta ada juga yang menarik puting Siti bagaikan memerah susu lembu. Semua ini membuatkan Siti mengerang teruja dengan diselangi hilai ketawa.
Terakhir sekali, kami mengubah posisi kepada missionary pula. Kawan-kawannya tidak melepaskan peluang untuk menghisap puting serta ada juga yang mencium bibirnya sebelum aku memberitahu zakarku mahu terpancut.
Siti mengeluarkan zakarku serta membiarkan rakan-rakannya melancapkan zakarku sehingga terpancut sebelum mereka memerah batang pelirku sambil menghisapnya secara beramai-ramai sehinggakan aku sendiri tidak dapat mengesan mulut siapakah yang pertama menerima air maniku. Setelah itu, barulah mereka berpuas hati dan seterusnya meninggalkanku seorang diri memakai pakaianku kembali.
Pada keesokan hari, aku merasakan begitu awkward sekali sekiranya bertentangan mata dengan mana-mana jururawat di dalam wad. Aku tidak dapat mengesan siapakah yang berada di bilik semalam kerana ianya begitu gelap sekali. Apa yang aku pasti, hanyalah Siti seorang sahaja.
YOU ARE READING
Permulaan Baharu [Complete]
Short StoryCerita pendek berkaitan mid-life crisis seorang lelaki bernama Rosli. Mempunyai pekerjaan biasa serta melakukan rutin seharian yang sama berulang-ulang kali. Di dalam erti kata lain, kehidupannya sungguh membosankan. Tetapi semuanya berubah sebaik s...