PB 9 - Cikgu Syazila Bahagian 2

1.2K 25 1
                                    

Nafasnya semakin berat ketika mana tanganku mula melucutkan seluar dalamnya lalu mencium pada bahagian ari-arinya. Seterusnya lidahku meluncur laju menuju ke atas, melintasi perutnya dan seterusnya tiba pada buah dadanya. Dia sekali lagi tersentak sebaik merasakan bra yang dipakainya itu menjadi longgar setelah klipnya dibuka kedua-dua tanganku.

Kini dia hanya mampu memerhatikan sahaja lidahku menerokai seluruh payudaranya yang masih suci tidak ternoda sebelum mula menghisap puting dengan agak agresif. Di dalam masa yang sama, dia juga dapat merasakan kepala zakarku sedang meleser-leser mahu membasahkan pintu farajnya.

“Emh...iihhh...” rintihnya perlahan sambil anak matanya memandang ke arah Aqila kerana takut akan membuatkannya terjaga.

Tubuhnya semakin lemah apabila lidahku tiba menjilat pada bahagian lehernya di sebalik lapisan kain tudung. Sementara celah kangkangnya pula kini sedang dikerjakan jariku yang bergerak romantik menggentel biji kelentitnya. Secara tidak langsung kakinya yang cuba dirapatkan tadi, kini terbuka luas dengan sendirinya.

Perlahan Syazila menggelengkan kepala ketika mana tanganku memegang kemas kedua-dua kakinya. Sementara mataku pula tertumpu melihat pemandangan tubuh Syazila kini sambil pinggulku digerakkan ke depan dan ke belakang bagi menggeselkan batang pelirku pada bibir farajnya.

“Aaahhn...” rintihnya terkejut sebaik sahaja kepala zakarku menerjah masuk menikam cipapnya.

Rintihan tersebut kedengaran berulang beberapa kali lagi ketika aku sedang melakukan pergerakan menarik dan juga menolak bagi meratakan air. Bahagian dalam farajnya yang masih belum pernah diterokai sesiapa, kini menyimpan kemas zakarku dengan sepenuhnya.

Peluh membasahi tubuh kami berdua, lebih-lebih lagi tubuh Syazila kerana menahan sakit ketika mana bahagian bawahnya dirasmikan olehku tadi. Namun rasa sakit itu sedikit pun tidak berkurangan.

“Urghh...hnhh..!” dia merintih sekali lagi di saat aku mula menggerakkan zakarku di dalam pergerakan menarik dan menolak. Sehinggakan kedua-dua tangannya menggigil berpeluh mencengkam cadar dan tilam.

Di dalam masa yang sama, aku merasa teruja melihat zakarku begitu keras serta timbul berurat-urat, bagaikan menyukai apa yang sedang aku lakukan pada gadis muda bertubuh kecil dan monggel ini. Sambil mendayung, ibu jariku bertindak menggentel biji kelentitnya.

Tidak lama kemudian, Syazila sudah tidak lagi merintih kesakitan. Hanya kedengaran suara mendesah setiap kali batang pelir dimasukkan sepenuhnya. Di dalam masa yang sama, air matanya tetap mengalir sambil memandang Aqila.

Beberapa minit kemudian, dia mula mencapai sebuah bantal bagi menekup mulutnya kerana suara yang dikeluarkannya begitu kuat sekali ketika mana pertama kali merasai klimaks. Sehinggakan telah membangunkan Aqila. Syazila segera menutup kain jubah serta membetulkan tudungnya kembali sebelum memusingkan badan kepada Aqila.

“Eh, Aqila dah bangun?” ucap Cikgu Syazila begitu profesional sekali sambil mengesat air matanya.

Ketika ini aku pula masih melancapkan zakarku serta melepaskan air mani pada punggung Syazila. Mengambil kesempatan sementara anakku masih lagi mamai serta menggosokkan matanya. Setelah puas, aku keluar dari bilik dengan membawa bra dan seluar dalam Syazila. Risau akan ditanya oleh anakku pula nanti.

‘Apa yang aku dah buat ni?’ tanyaku di dalam hati ketika duduk termenung di ruang tamu.

Selepas bermain dan bergelak ketawa dengan anakku, Syazila terus sahaja melangkahkan kaki ke arah pintu keluar. Melihat daripada gestur dan kelakuannya, dia sememangnya tidak mahu berkata apa-apa kepadaku. Hanya mengucapkan selamat tinggal kepada anakku sahaja yang telah menemaninya berjalan sehingga ke depan pintu.

‘Eh, balik macam tu je? Bra dengan seluar dalam ni macam mana? Ah, masak...aku nak simpan pun susah. Kalau bini aku terjumpa, ni sah-sah bukan saiz dia,’ fikirku di dalam hati sambil melihat anakku keriangan kerana dapat berjumpa dengan cikgu kesayangannya.

Di dalam masa yang sama, Syazila menggumam, “melawat budak, tak pasal-pasal kena rogol dengan bapak budak. Sekarang ni macam mana? Dahlah bra dengan seluar dalam tak sempat ambil. Haish...kenapalah kau tak pakai seluar panjang hari ni? Tapi nak salahkan seluar, kau sendiri salah...sebab seluar tak sempat basuh lagi.”

Lantas dia mengeluarkan bakul pakaian yang hendak dibasuhnya dari dalam kereta, lalu memandang ke arah sebuah kedai dobi layan diri yang terletak tidak begitu jauh dari blok bangunan flat tadi. Biarpun merasakan kedua-dua kakinya seperti masih lagi lemah, dia tetap berjalan sambil menjinjing bakul kain tersebut menuju ke arah kedai dobi.

Sementara menunggu, terdapat beberapa orang remaja yang perasankan keadaan Syazila yang tidak memakai pakaian dalam. Mereka melihatnya dari bentuk payudaranya dan juga punggungnya ketika dia menonggeng menyumbat pakaian ke dalam mesin basuh.

“Wei, korang...tengok ni,” ucap seorang gadis remaja menepuk tepi lengan tiga orang kawan lelakinya.

“Apa dia kau ni?” soal salah seorang daripada kawannya.

“Shh...” dia meletakkan jari telunjuk pada bibir sebelum berjalan berjengket-jengket di belakang Syazila sambil diikuti dengan tiga kawan lelakinya.

Secara tiba-tiba gadis tersebut menyelak kain jubah yang dipakai Syazila, lantas mendedahkan punggungnya yang bersaiz kecil, putih melepak serta mempunyai kesan air mani yang telah kering.

Serentak keempat-empat remaja tersebut teruja, “wooo...tak pakailah!”

Keadaan tersebut sekaligus telah mengejutkan Syazila, lantas dia memusingkan badannya menghadap mereka. Namun perbuatannya telah memudahkan gadis tadi untuk meramas salah sebuah buah dadanya dan menarik putingnya.

“Gila korang, atas ni pun tak pakai. Nampak baik tapi slut, sial!” ucap gadis itu menunjukkan puting Syazila kepada tiga orang kawan lelakinya.

“Tepilah!” marah Syazila menepis tangan gadis tadi.

Kawan-kawannya tertawa serta berkata, “dia marahlah!”

“Marah ke stim?” ujar salah seorang lelaki dengan pantas tangannya meraba cipap Syazila dari luar jubah.

Sekali lagi tangannya menepis serta cuba menjauhkan diri daripada keempat-empat remaja tersebut. Namun perbuatannya secara tidak langsung telah membuatkan dia terkurung, sedangkan laluan keluar berada di belakang mereka. Hendak meminta tolong, tidak ada sesiapa pula berhampiran kedai dobi tersebut.

“Hnsss...” remaja lelaki tadi mencium bau tangannya sebelum menyambung, “fuh...bau semerbak. Belum kena pakai ramai lagi ni...”

“Oh, habis tu kau nak cakap aku ni dah habis kena pakailah?” ucap kawan perempuannya tiba-tiba sentap.

“Lah...kau nak sentap apa? Baru semalam kau kena kekah dengan budak rempit sampai 17 orang,” balas kawannya tadi.

“Ah, pedulilah! Apa yang aku tahu, ada lauk baik kat depan sini,” gadis tersebut dengan bersahaja memeluk bahu Syazila dan terus sahaja menarik tubuhnya sehingga terduduk di atas kerusi besi yang disediakan untuk pelanggan.

“Kakak punya ni, biar saya tolong masukkan syiling ni ya? Sambil sedap-sedap, kerja kena jalan jugak,” kata salah seorang remaja lelaki memasukkan syiling-syiling yang telah diletakkan Syazila di atas mesin basuh yang telah dimasukkan pakaian tadi.

Dadanya berdebar-debar. Dia mahu menghalang, tetapi gadis di sebelahnya telah menyekat kedua-dua tangannya. Tahu-tahu sahaja jubah di tubuhnya sekali lagi diselak, tetapi pada kali ini dilakukan oleh salah seorang remaja lelaki. Lalu terdedahlah bahagian hadapannya pula, payudara serta cipapnya telah menjadi santapan mata bagi keempat-empat remaja tersebut.

“Fuh...pepek dia,” ucap salah seorang remaja lelaki sambil mengorek cipapnya.

Serentak Syazila mengepit kakinya serta mengundurkan punggungnya sambil berkata, “sakit!”

Gadis di sebelahnya menepuk tangan kawan lelakinya, “kau ni kasar sangat.”

“Kena buat lembut macam ni,” sambung gadis itu lagi sebelum menjilat jarinya dan seterusnya mula menggentel biji kelentit Syazila.

Permulaan Baharu [Complete]Where stories live. Discover now