Aku dan Haiza sama-sama tergamam serta terpegun. Biarpun langit malam begitu gelap sekali, tetapi kami tetap dapat melihat bayangan dua susuk tubuh yang sedang melakukan hubungan seks. Bukan itu sahaja, suara yang dikeluarkan gadis itu bagaikan memberi gambaran jelas apa yang sedang berlaku.
Ahhn...bey...ahng! Kenapa ganas sangat ni, bey? Aaaahhh~❤️
"Geram! Lamo tok dapat!" jawab teman lelakinya sambil menghentak kuat. Sekaligus telah membuatkan suara teman wanitanya semakin kuat dan secara tidak langsung membuatkan zakarku berdiri tegak semula dan menyentuh bibir faraj Haiza.
Aku tidak dapat memastikan sama ada dia sedar ataupun tidak kerana matanya masih lagi ditumpukan kepada pasangan tadi. Tetapi tidak mungkin pula dia tidak sedar kerana zakarku kini benar-benar menikam biji kelentitnya.
Tetapi sebaik aku menumpukan perhatian, barulah aku perasan sudah betapa banjirnya bibir faraj Haiza. Mungkin dia malu untuk mengakuinya, apatah lagi apabila merasakan aku seperti sengaja menggesel-geselkan kepala zakarku pada bibir farajnya. Sesekali kepala zakarku terlepas masuk ke dalam pintu faraj, lalu membuatkan jari-jemarinya mencengkam tubuhku.
Melihat Haiza hanya tunduk terdiam, aku tidak tahu sama ada mahu meneruskan perjalanan zakarku ataupun berhenti setakat di sini sahaja kerana tidak kena dengan masa dan tempat.
Di dalam keadaan aku masih teragak-agak, aku mendengar Haiza berbisik di telingaku, "jangan sekarang...nanti."
Mendengar kata-katanya, aku segera menggerakkan bawah badanku untuk membawa kami berdua keluar dari bawah batu besar tersebut dan seterusnya berjalan berjengket-jengket sambil menundukkan badan supaya pasangan tersebut tidak perasan akan kami berdua. Kami berdua kemudiannya hilang di dalam kegelapan malam dan hanya setelah agak jauh, barulah Haiza menyarungkan pakaian yang dicuri daripada gadis tadi.
Dia berjalan malu-malu sambil memeluk lengan kananku, sekaligus membuatkan aku dapat merasa dengan jelas bentuk buah dadanya dan putingnya juga mengeras ketika mana aku sengaja menggeselkan siku. Haiza hanya memberikan pandangan sahaja tetapi tidak menghalang perbuatanku.
Mujur tadi aku tidak mengunci pintu sliding, tiada masalah untukku masuk ke dalam chalet dan seterusnya mengambil beg, pakaian serta kunci kereta sewa. Kereta tersebut disewa di atas nama Haiza, jadi haruslah aku tidak meninggalkannya kepada dua gadis tersebut.
Sayup-sayup kedengaran suara mendesah datangnya dari dalam bilik. Perlahan-lahan aku menghampiri pintu bilik yang tidak ditutup sepenuhnya, lalu mengintai apa yang sedang berlaku.
Harlina dan Ieta masing-masing sedang dikerjakan sekumpulan lelaki tadi. Cipap dan mulut mereka masing-masing disumbat dengan zakar lelaki-lelaki tersebut secara bergilir-gilir.
Lalu aku mendengar salah seorang berkata, "geram betul kita tak dapat sorang lagi. Kalau tak, tak payah nak tunggu giliran lama macam ni."
"Relaks...dia boleh lari mana? Beg baju dia pun kat dalam bilik ni. Kita tunggu je dia datang menyerah diri."
Geram mendengar perbualan mereka, aku segera mengeluarkan telefon pintar dari poket seluar. Lalu merakam aksi mereka buat beberapa ketika sebelum berjengket-jengket berjalan keluar. Pasti Haiza kini berada di dalam ketakutan menunggu seorang diri di dalam gelap di luar.
Sebaik sahaja melihat kelibatku, dia terus sahaja mendesis, "kenapa lambat?"
"Shhh...kita lari dari sini dulu. Lelaki-lelaki tu ada kat dalam."
Serentak muka Haiza naik pucat dan sekali lagi memeluk lenganku sambil berjalan menuju ke dalam kereta. Di dalam keadaan takut begitu, sempat juga dia bertanya, "macam manalah nasib perempuan yang kita curi baju dia tadi?"
Di dalam masa yang sama...
"Lagu mano ni, bey? Tok jupo..." kata gadis tersebut kepada teman lelakinya.
"Oh beghat...mano bulih tok jupo. Kito beduo jah dari tadi," balas teman lelakinya.
Sedang mereka sibuk mencari-cari, tiba-tiba terdapat beberapa buah lampu suluh menyuluh ke arah mereka. Muka pasangan tersebut sama-sama pucat. Tambah pucat lagi sebaik mendengar, "kami daripada Jabatan Pencegahan Maksiat..."
Sukar untuk lelaki itu memberikan apa-apa alasan kerana teman wanitanya berada di dalam keadaan memakai pakaian dalam sahaja.
Manakala aku dan Haiza pula kini sudah pun berada di atas lebuh raya. Mujur juga chalet tersebut didaftarkan atas nama Harlina. Mengikut perjanjian mereka pada awalnya, kereta, minyak dan tol ditanggung oleh Haiza. Manakala Harlina dan Ieta pula penginapan dan juga makanan. Tetapi lain pula tujuan sebenar mereka berdua.
Di dalam hati aku mengeluh, 'penat siang tadi pun tak hilang...ni nak drive balik pulak.'
Tiba-tiba Haiza meletakkan kepala di atas bahuku dan berkata, "kalau penat, kita rehat dululah...ambil hotel. Lagipun, menjerit mak saya nanti kalau saya balik macam ni. Kita kena beli baju dulu."
"Hmmm...yelah, saya drive sampai Temerloh. Sini pekan-pekan kecil, tak pasti ada hotel ke tak," aku membalas.
Setibanya di hotel aku terus sahaja menghempaskan hadapan badanku di atas tilam. Kami mengambil dua bilik berasingan, tetapi kedua-dua bilik kami boleh berhubung sekiranya membuka pintu di tengah-tengah.
Tok! Tok!
Kedengaran pintu di antara bilik diketuk dari sebelah bilik Haiza. Oleh kerana aku terlalu penat, aku tidak menyangka apa-apa dengan melangkah malas membuka pintu tersebut.
"Abang...errr...abang ada baju yang saya boleh pinjam?" tanya Haiza yang hanya membaluti tubuhnya dengan sehelai tuala sahaja.
Rambutnya basah dan tubuhnya berbau harum daripada sabun dan syampu yang digunakan di dalam bilik air tadi. Tanganku geram terus menarik tualanya sehinggakan Haiza menjerit dan tertawa berdekah-dekah sambil cuba mempertahankan tualanya.
Aku pula bagaikan hilang penat kerana bermain kejar-mengejar dengan Haiza di dalam bilik. Bagi menarik perhatiannya, aku dengan sengaja menanggalkan seluar supaya dia boleh melihat zakarku dengan jelas.
"Eee...tak malu," ejeknya tergelak-gelak.
Setelah beberapa kali cuba menangkapnya, akhirnya aku berjaya memisahkan tubuhnya dengan tuala. Kini barulah puas aku melihat tubuhnya tanpa rasa takut dikejar lelaki-lelaki tadi. Haiza pula hanya mengenepikan mukanya membiarkan sahaja mataku meratah tubuh bogelnya.
Tanpa membuang masa, tanganku terus meramas buah dadanya. Sementara sebelah lagi pula menarik dagunya memandangku, lalu menemukan kedua-dua bibir kami. Di dalam masa yang sama, pinggulku mula bergerak ke depan dan ke belakang bagi menggeselkan kepala zakar dengan bibir farajnya.
Bermula dengan bibir farajnya hanya basah biasa-biasa sahaja, tidak lama kemudian mula menunjukkan tanda-tanda ianya sudah bersedia untuk menerima zakar. Semuanya hasil daripada melakukan ringan-ringan dengan agak lama, mencium leher dan dadanya sebelum menghisap kedua-dua putingnya. Biarpun agak malu, namun dia tidak dapat menghalang mulutnya sendiri daripada mengeluarkan suara-suara yang mengghairahkan.
Kini belakang tubuhku berada di dalam keadaan tegak, bersedia untuk memasukkan batang ke dalam pintu farajnya. Sebaik sahaja kepala zakar mula memasuki pintu faraj, Haiza berkata kepadaku, "abang...saya dara lagi..."
Ketika ini, aku tidak begitu faham akan maksudnya. Aku menyangka dia meminta aku untuk berlembut dengannya kerana ini merupakan kali pertama baginya. Tetapi, hal tersebut akhirnya membawa malapetaka yang besar kepadaku di kemudian hari.
Muka Haiza berkerut menahan sakit di saat zakarku mula meneroka masuk ke dalam farajnya. Namun ianya tidak begitu sukar bagiku, persediaan telah dibuat tadi. Dinding farajnya juga lembut menyambut kedatangan zakarku. Sebaik sahaja air mazi kami berdua mula tersebar, Haiza mula mendesah kesedapan sambil menggigit hujung ibu jarinya.
YOU ARE READING
Permulaan Baharu [Complete]
Short StoryCerita pendek berkaitan mid-life crisis seorang lelaki bernama Rosli. Mempunyai pekerjaan biasa serta melakukan rutin seharian yang sama berulang-ulang kali. Di dalam erti kata lain, kehidupannya sungguh membosankan. Tetapi semuanya berubah sebaik s...