Sedar-sedar sahaja zakarku telah berjaya di masukkan separuh. Mata kami berdua sama-sama terpegun melihat anggota sulit kami bagaikan bercantum. Tetapi aku tidak dapat memasukkan dengan sepenuhnya kerana dia menyatakan rasa senak. Jadi aku hanya mampu menjolokkan separuh zakarku sahaja. Itupun sudah boleh dikatakan agak teruk juga berlecaknya. Adakalanya aku mahu tergelak kerana melihat muka klimaksnya seperti mahu bersin.
Sudah puas mengerjakan cipapnya, aku menarik keluar zakar lalu memancutkan sperma pada ari-ari gadis itu sambil perasan zakarku telah diwarnai dengan darah perawannya. Sekali lagi aku membersihkan kemaluannya sebelum membiarkan dia memakai seluarnya kembali.
Tidak tahu mengapa gadis tersebut mengucapkan terima kasih kepadaku serta mencium pipiku sebelum keluar dari tandas. Sementara aku pula berhadapan dengan dilema moral yang besar selepas melakukan seks dengan gadis semuda itu. Tidak pasal-pasal kini, gadis tersebut sudah tidak mempunyai dara lagi. Di dalam masa yang sama, kelak dia mungkin akan menginginkan apa yang telah dirasakannya tadi.
Di dalam kepalaku masih berserabut setiap kali menerima senyuman daripada gadis tersebut. Di dalam masa yang sama, doktor juga telah menyampaikan satu berita baik dengan mengatakan Aqila boleh keluar pada petang ini. Sekaligus aku dapat menghembuskan nafas lega serta tidak sabar-sabar lagi mengemas.
Namun begitu, dadaku kembali berdebar-debar semula sebaik melihat ibu bapa kepada gadis tersebut datang melawat anak mereka. Gadis tersebut demam selepas apa yang berlaku di dalam tandas, selain ibunya juga bertanya kenapa dia berjalan agak kengkang sedikit. Dia memberikan alasan kerana penat asyik ulang-alik ke tandas. Di dalam senyap-senyap dia mengenyitkan mata kepadaku selepas memberikan alasan tersebut.
"Encik, nanti bawa kertas ni ke kaunter pembayaran, ya?" beritahu jururawat yang tiba-tiba sahaja muncul.
Selesai membuat pembayaran dan mengambil ubat, aku dan anakku akhirnya dapat juga menghirup udara luar. Biarpun ianya tidaklah sebegitu segar kerana dicemari dengan asap kenderaan. Setelah menaiki bas dan tren komuter, kami akhirnya tiba di rumah. Masing-masing kepenatan tetapi masih perlu melayan anak-anakku yang lain. Mereka begitu gembira kerana dapat berjumpa dengan kami semula.
Tok! Tok! Tok!
"Sekejap..." kataku melangkah malas menuju ke pintu utama rumah.
Keesokan paginya, aku dikejutkan dengan bunyi ketukan pintu dan berdiri di hadapanku kini seorang gadis muda bernama Syazila, yang juga merupakan guru taska kepada Aqila.
"Aqila macam mana, ya?" tanya gadis tersebut sebaik memperkenalkan dirinya kepadaku.
Sebelum ini kami hanya bertemu di sekolah sahaja dan inilah kali pertama dia menjejakkan kaki di rumahku. Rupa-rupanya di sepanjang aku dan anakku berada di hospital, isteriku tidak pernah memberitahu apa-apa perkembangan terkini kepada gurunya. Menyebabkan gadis tersebut risau dan datang berkunjung sendiri.
"Boleh saya tengok Aqila?" soal gadis tersebut.
"Masuklah, tapi dia baru je tidur. Penat melayan adik-beradik dia semalam," kataku menjemputnya masuk.
Agak segan juga, aku hanya memakai singlet bersama seluar pendek sahaja di hadapan cikgu anakku. Di dalam masa yang sama, nafsuku pula seperti membuak-buak kerana mencium bau minyak wangi serta melihat bentuk tubuh Syazila yang monggel dan kecil sahaja.
"Aqila dah sihat ke belum?" tanyanya menonggeng di sebelah anakku.
Punggungnya benar-benar tidak membantu keadaanku sekarang. Tidak tahu apa yang merasukku, aku merapatkan hadapan seluar pendekku pada punggungnya serta bertanya, "macam mana?"
"Tak jawab pun...mengantuk sangat ni. Biasa kalau nampak saya, dah melompat-lompat dah," beritahu Syazila tertawa kecil.
Tidak tahulah sama ada dia perasan ataupun tidak zakarku yang sedang mengeras dan menyucuk pada punggungnya. Tetapi tidak mungkin juga dia tidak perasankannya, kerana zakarku boleh merasa begitu jelas isi punggung dan juga celahannya.
Kali ini aku bertindak dengan lebih berani lagi dengan menjatuhkan hadapan badanku pada belakang badannya sambil berlakon sedang mengejutkan anak perempuanku, "Aqila, bangun...cikgu datang nak tengok Aqila ni."
Cikgu Syazila terkedu, kedudukan kami berdua kini tidak ubah seperti aku sedang memeluknya dari belakang. Bau minyak wanginya begitu kuat menusuk masuk ke dalam hidungku kerana berada begitu rapat sekali dengan tudungnya. Sekaligus membuatkan aku semakin berani memegang kedua-dua tangannya.
Dengan nada terketar-ketar dia bertanya, "a...apa ni, Encik Rosli?"
Begitu bersahaja aku menjawab, "tak ada apa-apa."
Bercakap bagaikan seorang lelaki yang sudah biasa mencabul guru anaknya. Aku sendiri pun tidak menyangka ianya akan melarat sebegini. Sebelah tanganku merangkul pinggangnya yang ramping, sementara sebelah lagi memegang tangannya. Hidungku pula tidak bagaikan tidak boleh berhenti menghidu bau haruman yang datangnya dari leher Syazila.
Dadaku dapat merasakan, ritma jantung kami berdua yang berdegup semakin laju. Dia takut dengan apa yang sedang dan bakal aku lakukan kepadanya. Sedangkan aku sendiri juga takut, sejauh mana yang akan aku lakukan kepada gadis jauh lebih muda dari umurku ini. Adakah selepas apa yang berlaku di hospital telah menjadikan aku sebegini berani?
Syazila memejamkan mata dengan nafasnya tersangkut sedikit kerana ketakutan, kini dia mula merasakan kedua-dua tanganku sedang berlegar-legar di sekitar buah dadanya. Sedang meramas payudaranya yang kecil berserta dengan lapisan span bra. Di dalam masa yang sama, dia juga merasakan zakarku kini sudah pun berada di luar seluar. Punggungnya boleh merasai sendiri di sebalik kain jubahnya yang nipis.
"Jangan buat begini, Encik...bagaimana sekiranya Aqila ternampak atau saya membuat laporan?" dia cuba melarang.
"Hmm...macam tu, kasihan Aqila nanti sebab bapa dia dah tak boleh nak layan dia macam biasa lagi dah selepas ni...isteri saya sibuk, siapa lagi yang akan melayan dia selain saya?" kataku kembali.
Kata-kataku itu bukan sahaja mengejutkan Cikgu Syazila, malah juga diriku sendiri. Bercakap seperti seorang penjenayah, menggunakan rasa sayangnya kepada anakku sebagai senjata. Senjata yang membuatkan dia sekaligus tidak berdaya dan seterusnya pasrah membiarkan aku membalikkan tubuhnya sehingga terbaring di sebelah anakku.
Perlahan-lahan aku mula menyelak kain jubah yang dipakai Syazila, sekaligus mendedahkan kaki seorang anak dara yang masih belum pernah disentuh lelaki. Dahulu dia pernah memberitahu, bahawa dia sebenarnya tidak pernah lagi ber'couple'. Menjadikan aku lelaki pertama yang menyentuh kedua-dua pahanya. Serentak membuatkan bulu romanya meremang.
Entah mengapa aku tersenyum sendiri melihat pemandangan tubuh cikgu anakku yang terdedah di hadapanku. Sedangkan mata Syazila pula terpejam seolah-olah merelakan apa sahaja yang bakal berlaku. Kedua-dua tangannya pula berada di sisi, menggenggam cadar tilam anak perempuanku. Genggaman tersebut bertambah kuat lagi apabila aku mula mencium betisnya.
Nafasnya turun naik dengan laju, seolah-olah tidak menyangka aku akan melakukannya sebegitu. Perlahan-lahan kucupan tersebut bergerak dari betis, menuju ke belakang paha dan seterusnya tiba pada bahagian atas pahanya sebelum akhirnya tiba di pangkal paha.
Hidungku seakan dapat membau cipapnya, sementara tangannya pula kini bergerak memegang rambutku. Dia cuba menolak kepalaku sedikit demi sedikit ketika aku sedang menghidu, mengucup serta menjilat cipapnya dari luar seluar dalam.
YOU ARE READING
Permulaan Baharu [Complete]
ContoCerita pendek berkaitan mid-life crisis seorang lelaki bernama Rosli. Mempunyai pekerjaan biasa serta melakukan rutin seharian yang sama berulang-ulang kali. Di dalam erti kata lain, kehidupannya sungguh membosankan. Tetapi semuanya berubah sebaik s...