Namun, cerita kami berdua masih belum selesai. Aku masih perlu bersemuka dengan Syazila setiap kali menghantar dan mengambil anakku di taska. Sukar untukku meneka isi hatinya, mukanya nampak begitu bersahaja dan ceria. Seperti tiada apa-apa yang berlaku.
‘Mungkin itu yang terbaik bagi kami berdua,’ kataku di dalam hati.
“Maaf ya, Aqila lelap lewat hari ni. Tengah hari tadi dia tak boleh tidur,” beritahu Syazila ketika aku mahu mengambil anak.
Di dalam fikiranku mula memikirkan betapa lecehnya sekiranya membawa Aqila menaiki motosikal di dalam keadaan sedang tidur. Sementara, Syazila pula membawaku naik ke tingkat atas, di dalam senyap-senyap dia telah menguncikan pintu hadapan tanpa aku sedari. Tidak tahulah sama ada aku benar-benar tidak sedar ataupun terlalu menumpukan perhatian melihat bentuk tubuh Syazila. Kali ini dia memakai jubah yang kainnya agak melekap dan menampakkan bentuk tubuh.
Di fikiranku hanya ada satu persoalan sahaja, ‘dia pakai warna apa hari ni?’
Bertanya seolah-olah aku dapat melihat pakaian dalamnya setiap hari pula.
Sebaik sahaja aku melihat anakku yang masih tidur, Syazila tiba-tiba menarik kolar bajuku serta mencium bibirku. Ianya sesuatu yang mengejutkan, tetapi tidak pula aku menolaknya. Tambahan lagi, dia sendiri yang menolak tubuhku ke arah bilik sebelah di dalam keadaan bibir kami masih lagi melekat serta bergusti lidah.
Tangan Syazila membuka satu persatu butang pada bajuku berserta dengan tali pinggang seluar sebelum melucutkan segala-galanya. Seterusnya aku terduduk sebelum terbaring di atas lantai kerana ditolak perlahan oleh Syazila. Mataku melihat dia dengan sendirinya menanggalkan jubah pada tubuhnya tanpa memakai pakaian dalam. Ternyata aku sudah tersilap meneka warna pakaian dalamnya.
Melihat inisiatif yang diberikan, aku segera bangkit mencium pahanya sebelum meneruskan perjalanan ke bahagian celah kangkang. Sama seperti sebelum ini, celah kangkangnya berada di dalam keadaan kemas terjaga dan juga berbau harum bercampur peluh sedikit.
Dia kemudiannya membiarkan sahaja aku melakukan servis pada bibir farajnya dengan menggunakan lidah di dalam keadaan kedua-dua kakinya dibukakan di hadapan mukaku. Bermula daripada berdiri meletakkan sebelah kaki di atas bahuku, sehinggalah akhirnya aku terbaring sepenuhnya. Matanya merenung ke bawah, bagaikan sedang menikmati pemandangan mukaku berada di antara kedua-dua kakinya setelah turun melutut. Membuatkan bibir farajnya berada begitu hampir dengan mukaku.
Dia tersenyum sinis, mungkin merasakan dirinya bagaikan dominan dengan melakukan sebegini. Sesekali dia menurunkan pinggul, cukup sekadar mahu mengusik bibirku sebelum menaikkan ke atas semula. Setelah puas mengacah beberapa kali, Syazila akhirnya menggeselkan bibir farajnya pada mukaku sambil mendesah. Kedua-dua tangannya pula dilihat sedang asyik meramas payudaranya sendiri. Biarpun hairan melihat perubahan Syazila pada kali ini, aku tetap merasa teruja untuk meneruskannya.
Selanjutnya dia menukar kedudukannya dengan menggeselkan bibir faraj ke bawah sehingga mengenai dada dan perutku sebelum akhirnya tiba di atas zakar. Tanpa disangka, dia dengan sendiri memasukkannya bersama mata yang terpejam rapat. Sejurus kemudian, kami berdua sama-sama dapat merasakan sensasi pada bahagian sulit kami berdua sebaik berjaya dihubungkan. Mata Syazila melirik nakal, pinggulnya digerakkan ke depan dan ke belakang sebelum akhirnya mencangkung dan melakukan pergerakan agresif ke atas dan ke bawah.
Yes, yes...sedap, aaaah...aaahh...haahh...
Terasa bagaikan sudah berkali-kali terkejut, apa lagi merasai dengan jelas akan perbezaan stamina dan tenaga di antara lelaki yang telah berusia sepertiku jika dibandingkan dengan gadis muda sepertinya. Adakah aku yang bersalah kerana telah melepaskan sesuatu di dalam dirinya ketika memaksanya untuk melakukan seks denganku dahulu?
“Erggh...arghhh...harghhh...” dia menderamkan suaranya sebaik merasakan klimaks dan di dalam masa yang sama, air maniku juga telah dilepaskan di dalam farajnya tanpa sempat aku melakukan apa-apa.
“Tak apa, saya dah makan pil,” beritahunya sebelum mencium bibirku sekali lagi.
Sementara aku masih lagi terbaring kepenatan di atas lantai, Syazila pula dilihat masih begitu bertenaga memakai pakaiannya kembali sebelum mengejutkan anakku di bilik sebelah. Mahu tidak mahu, terpaksa juga aku menggagahkan diri menyarungkan pakaianku kembali. Sekiranya tidak, anakku pula yang akan merasa keliru melihat aku di dalam keadaan tidak sempurna berpakaian.
“Aqila belajar apa hari ni?” pertanyaan biasa ketika berjalan dengan anakku ke arah motosikal sambil melambaikan tangan kepada cikgunya.
Sukar untukku membaca apa yang tersirat di hati Syazila. Wajahnya begitu bersahaja. Entah mengapa, aku pula yang merasakan seperti telah dipergunakan bagi mendapatkan seks.
‘Eh, bagaimana mungkin? Sedangkan aku adalah lelaki dan dia pula perempuan...’ fikirku sendirian.
Aku cuba untuk tidak terlalu memikirkannya, tetapi gurauan serta gangguan seksual Syazila semakin mengganas. Pernah sekali kakinya meraba zakarku di bawah meja ketika sedang memberitahu tentang pencapaian Aqila di sekolah.
“Kenapa ayah?” tanya anakku di sebelah. Dia hairan melihat tubuhku bergerak-gerak tidak tentu arah. Sedangkan gurunya pula berlagak selamba seperti tiada apa-apa yang berlaku.
Kemuncaknya apabila kami secara tidak sengaja bertemu di pasar malam. Setiap hari Sabtu biasanya akan ada pasar malam terletak tidak jauh dari taska, di mana juga merupakan tempat tinggalnya.
Bagaikan pasti aku akan berada di situ, dia telah bersedia menghampiriku untuk mengajak ke tempat lain. Di sana, dia menyelak bawah jubah bagi mendedahkan tubuhnya yang tidak dilapisi apa-apa di dalamnya. Sementara mukaku pula bertukar pucat. Kawasan tersebut bukanlah kawasan tersembunyi, tetapi merupakan taman permainan. Biasa menjadi tumpuan anak-anak peniaga di pasar malam.
Tidak cukup dengan itu, dia berkata, “cepat, jilat...”
Mataku melilau memerhatikan sekeliling, “cepat tutup, nanti orang nampak!”
“Saya hanya akan tutup kalau awak jilat...baik awak cepat. Kalau ada yang nampak atau apa-apakan saya, ianya memang salah awak,” kata Syazila penuh yakin.
Oleh kerana mahu perkara ini cepat berlalu, aku segera meluru dan melutut di hadapan Syazila dan mula menjilat bibir farajnya. Terpapar jelas pada wajahnya, bagaikan lega mendapat belaian lidahku. Sementara aku pula masih lagi risau sekiranya dilihat sesiapa.
Belum sempat apa-apa, Syazila menolak mukaku dan menurunkan kembali jubah yang diselaknya tadi.
“Dah...cukup,” katanya ringkas berjalan pergi meninggalkan aku termangu dan masih lagi melutut di taman permainan tersebut.
Tidak perlu sesiapa memberitahuku, aku pasti...aku sememangnya ada masalah yang besar.
YOU ARE READING
Permulaan Baharu [Complete]
Short StoryCerita pendek berkaitan mid-life crisis seorang lelaki bernama Rosli. Mempunyai pekerjaan biasa serta melakukan rutin seharian yang sama berulang-ulang kali. Di dalam erti kata lain, kehidupannya sungguh membosankan. Tetapi semuanya berubah sebaik s...