Azra
Eve geçtim aklım hala Kerim de onu yılışık belkide yavşak görmeye alışığım ama üzgün ve kırgın görmek benim bile içimi acıtmıştı hayat hikayesini bir kaç kere dinlemiştim. Ama bu kadar duygusal olduğunu ben bile tahmin etmezdim.
Kahvemi aldım kafamı dağıtmak için en iyi aktivite olan kitaplarıma sığındım. Kerim'in halini düşünmemenin tek yolu buydu. Niye düşündüğümü de bilmiyordum ama gözlerindeki hüzün ve yanağıma kondurduğu öpücük sözleri kafamı çorbaya çeviriyordu.
Zilin sesi ile dağıldı kafamdaki bulutlar gece 23.30 bu saate kim gelirdi ki. Silahımı alıp kapıya yaklaştım delikten abktım kimse yok kapıyı araladım. Tepedeki kiliti takıp açtım kapıyı hafif bir ayakboylu boyunca uzanmış kafamı uzattığımda dizinin arkasından bana gülen Kerim'i gördüm.
Kerim: götüm acıdi..
Azra: kerim ne bu hal niye burdasın!
Kerim: canım yandı.." durdu nefes aldı" sen büyü yapıyorsun geci yo ya acım. Yine yap diye geldim.
Yanına oturdum gözlerinden yaş akıyordu başparmağımla sildim göz yaşlarına birer öpücük kondurdum. Neden yaptım bilmiyordum ama içimden öyle gelmişti. Ona da iyi geldi ki gülmeye başladı.kaldırıp içeri götürdüm kahve yaptım. Yanına oturmamla o dizime koydu başını.
Azra: ne oldu sana?
Kerim:" döndü gözüme baktı" Nihat denen oç geldi. Aylin sen yetersizsin onu istiyorum dedi.
Yutkundu kırgınım diye bağrıyordu bakışları. Gözünden bir damla yaş süzüldü yanağına. Elimle silmek içın uzandım yüzünü sevdim. Gözlerime baktı. Elimi dudaklarına yaklaştırıp öptü. Sonra devam etti cümlesine.
Kerim: bana dedi bana Aylin bana yetmiyorsun sen dedi. Babam gelmezse evden onunla giderim diyen kız ben gidiyorum deyince sustu. Benim hayatım sikildi onlar rahat olsun diye ama yetemişim. Benim yerime onu seçti.
Bir yaş daha döküldü gözünden ama bu sefer tek değildi benimde gözlerimden sızıyordu yaşlar. Kendi abimle oranladım onu. Hayatını annemin yokluğunda benim büyümeme harcayan abimle. Babamla karşılaştırdım annem benim doğumumda ölünce suratıma bakmayan babamla Kerim'le abim bundan iyiydi araları.
Yüzüme baktı ağladığımı görünce doğruldu. Avuçlarının arasına aldı yüzümü yaşlarımi parmak uçlari ile sildi. Sonra iki yanağım abirden öpücük kondurdu bakışları bayıktı hala am sevecendi.
Kerim: Ağla diye demedim!
Azra: Aylin'e kızma tamam mı? Ben anlıyorum onu bilmiyor çünkü herkesin babası annesinin olduğu yere abisiyle gitmek insanı eksik hissetiriyor. Sen doldurmayı denedin ama onun da bunu anlaması lazım.
Başını boynuma koydu kokumu çekti içine bende yüzünü sevdim onun gibi bir adamla bu kadar huzurlu olmam normal değildi.
Azra: gel bir duşa gir hadi.
Kerim:" dudakları çapkın bir sırıtış aldı" sende gelirsen girerim.
Azra: sapıtma yürü.
Üstündwki Tşörtü ve pantolonunu çıkartmasıni söyleyip odadan çıktım Duşun suyunu ayarlamaya gittiğimde peşimden dediğimi yapmaış biçimde geldi ama sanki penaltıda barajda duruyor gibi yürüyordu. Komikti kıkırdadım bu haline ama kaş çatıp baktı.
Kerim: ayıp bakma!
Azra:aman sanki hiç bu halde görmüyolar seni.
Kerim: Sen onlarla bir misin lan!!