9.BÖLÜM

2 0 0
                                    

Kerim

Kaçıyorum herkesten herseyden Azra'ya bakamıyorum . Kardeşlerimi bile arayamıyorum. Kapıya her gün biri geliyor yıllık izin aldım. Seval'in evinde öylece kalıyorum ev sahibi zaten bendim.işime geliyordu. Ruhumda bir ağrı var ağırlaştıkça ağırlaşan. Azra iyi gelicek tek şey ama onu da korumayı beceremezsem korkusu var. Kapıya geliyor iki gündür açmıyorum bile saçım başım dağınık.

Azra gene geldi kapıya vurdu vurdu önüne çöktüm kapının konuşmaya başladı ruhum yanıyordu o yangını ona sıçratamazdım.

Azra: Kerim yapma kötüyüm ihtiyacım var sana senin bana aç kapıyı. Benden çok senin bana ihtiyacın var senin canın yanıyor benimde yanıyor ne olur yapma böyle Lütfen!

Ayağa kalktım sesi kesilince gidicekken son bir nida ve devrilen çöp kovası sesi ile tekrar yapıştım kapıya. Açtığımda önümde boylu boyunca uzanıyordu aldım başını dizime koydum önce sonra Bora'yı aradım. Arabayı getirmesi için saçlarını okşadım uyandırmayı denedim ama gözlerini açmıyordu.

Kerim: Azra'm ,aşkım ,biriciğim uyan ne olur uyan güzelim ne olur uyan bir tanem hadi!!

Yüreğim sıkışıyordu ben getirmiştim bu hale ihtiyacı her oluşunda ben kaçmıştım. Bora geldiği anda kucağımda aşağı indim hala dizimde yatıyordu melül melül baktı yüzüme.

Azra: Ne oldu?

Kerim: bayıldın yavrum ama yetiştiricem gidicez tamam mı güzelim? Iyi ol tamam mı ?

Azra: Beni bıraktın sandım!

Kerim: yapmam sen kovsan gene gelirim sana ben ruhumu bırakırım seni bırakmam sen beni bırakma yeter tamam mı ben hep kapıda durum sen iyi ol ama!

Azra: iyiyim eve gidelim mi?

Kerim: gidicez aşkım ama hastaneye götürücem seni önce!

Hastane önüne gelince indik kucağımda soktum acile ayılmıştı iyiydi ama emin olmam gerekiyordu. Testler yapıldı bizde hastane odasında oturuyorduk. Yanına çöktüm yanaklarına öpücük kondurdum.

Kerim: aç mı kaldın bu gün?

Azra: yok ama halsizdim biraz!

Kerim: Regl mi oldun ondan mı halsizleştin acaba?

Azra: olmadım daha " elimi kavradı" sakin olur musun?

Kerim: olmam Azra mevzu sensen olamam senide kaybedersem nefes alamam ben!

Azra: aşkım" elimi okşadı" biraz üzüldüm sanırım piskolojik bişi endişeye gerek yok!

Ellerine öpücük kondurdum kaç gündür bilmiyorum onu görmediğimi ama içimdeki acı yavaş yavaş sönüyor gibiydi. Yanağına ufakk bir buse kondurdum öylece elele oturduk yatağa koydum başımı saçlarımı sevdi.  Bir kaç saat sonrada doktor geldi.

Kerim: Neyi var?

Batuhan: abi kötü birşey yok ama..

Kerim: ama ne ama!

Batuhan: Hayırlı olsun 1.5 aylık hamilesiniz!

Azra,Kerim: Neh!!

Kerim: Hamile miyim?

Batuhan: " bıyık altı güldü" he abi sen hamilesin?

Azra'ya baktım batuhan çıkarken olayı algılayamamıştım. Ben baba olucaktım. Becerebilir miydim babama benzermiydim, yakup paşa beni siker miydi?, Akın beni öldürürmüydü. Içimdeki panik git gide büyüyordu ama mutluydumda. Azra tepkisizligime dayanamamış olucak ki gözleri doldu. Dayanamayıp yanına gećtim elini avcunu öptüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin