Sabah kalktığımda Seval yoktu yanımda bir kağıt üzerinde bir kalem ve kahvaltı tepsisi ile uyandım. Termosta çay da vardı. Kağıdı aldım
" Dün gece harikaydın tatlım bu da ödülün"
Bu kız beni delirtmezse kimse delirtmezdi nota sırıtıp hazırladıklarını yedim. Duşa girdim bulaşıkları yıkadım bir de kahve yapıp çıktım. Eve gittiğimde annem bana karşı her zamaanki Güler yüzü ile dikiliyordu.
Kerim: Oo türkan sultan!
Türkan: Ulan köpek soylu! Nerdeydin Gece!
Kerim: Sevalde kaldım ya!
Içeriden bora esneye esneye girdi. Odaya üzerine baktım benim pijamam ,benim terliklerim ve yüksek ihtimal benim yatağımda uyumuştu.
Kerim: Lan sen içip benim evime mi geldin!!
Bora: he başka yer mi var!
Kerim: Kışlada kal amınoğlu!
Bora: Ayıp ediyon ama abi!
Kerim: ayıbını s...
Türkan: Sen annenin yanında nasıl konuşuyorsun bakim!!
Kerim: pardon anne!
Türkan: Sen bu Sevda da çok kalıyon bu ara bir hinlik çıkarma!
Bora: Seval!
Türkan: Ne haltsa!
Kerim: Anne ne hinliği ya!?
Türkan: Nikahsız torun istemem diyorum!
Kerim: Tövbee yapmıyom ben birşey!
Bora: Aşık o Türkan annem! " pispis sırıttı bana" kalkmıyor bu ara ayağa !
Kerim: " yaklaşıp yakasını kavradım" Sen hala burda ne sikim yiyon gitsene lan!
Annem aramıza girdi altan altan gülüşle bana yaklaştı. Öyle bir bakıyordu ki kaşları havada gözleri gozümde ilkkez memnun bakıyordu.
Kerim: ne var anne!
Türkan: Kim bu kız? Güzel mi? Ailesi nasıl?
Kerim: Boku atan Bora git ona sor!
Bora annemin masadaki poaçasına dadanım önündeki tşörtüMü babanne hirkası misali önünde birleştirerek kıvırıp masaya oturdu.
Bora: Senin oğlanın haberi yok tabi! Bizim Timde bir asi kelebek var abooo gözleri saçları vatan toprağı bir içim su dudakalr kiraz.
Kerim: Sen hayırdır lan!!! Albayın kızına mı halleniyon!
Bora: Yok abi." Dedi önce korku ile sonra it it sırıtı yavsak" ben yengeme bakacak kadar adi miyim! Ayrıca isim veremedim sen bildin demekki haklıyım!
Kerim: Kalk siktir git lan! Anne bu niye benim evimde hani eve köpek almıyorduk!
Türkan: git duşunu al yürü! Elleme oğluma!!
Kerim: YA SENIN OĞLUN BENIM BU ITIN ANASI KÖYDEEEE!
Türkan: ayhhh Kerim!
Oflaya puflaya duşa girdim. Su yavaş yavaş akıyordu. Şampuan ,tekrar su gözüm kapalıyken gözümün önüne gelen silüet. " kendine gel geri zekalı" diye tekrar ettim 4 5 kere. Ama yok yine aynı. Gözümü acmamla benle aynı hiç bir zaman düşünmeyen vatandaşla göz göze geldim.
Kerim: Sende bir dur amına koyyum! Albay kıçımda cephanelik mi patlatsın lan! Acımaz seni de keser!
Kapının önünden gelen sesle benim vatandaşla konuşmam bölündü!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE
Novela Juvenil"KARANLIKTA KAYBOLUP , AYDINLIKTA VAROLANLARIN HIKAYESIDIR GÖLGE"