21

46 5 1
                                    

මල්ලි මගේ තමරුට මොකද උනේ...

"අනේ දන්නේ නෑ අයියේ ඊයේ ඇඟට අමාරුයි කිව්වා මට බයික් එක ගන්න කිව්වා ඒත් ඊට එහා දෙයක් කතා කරේ නෑ."

" ඇයි මල්ලි මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ??? "

"අප්පච්චි නම් කිව්වේ Depression අන්තිම stage එකේ කියලා අයියේ ඒ නිසා low pressure ඇවිත් කියලා."

" මේඝ මල්ලි මට ඔයාගේ අප්පච්චි හම්බෙන්න පුලුවන්ද??? "

" හරි අයියේ "

මමයි නිම්නයි ධාරක අයියයි තුන්දෙනාම අප්පච්චි ඉන්න වාට්ටුවට ගියා. ධරන අයියා අප්පච්චි එක්ක කතා කරේ.

" ඩොක්ට මම නිම්නගේ අයියා. තමරුට කොහොමද??? "

" අහ් සුදු පුතාගේ අයියා ලංකාවට ආවා කිව්වත් මුනගැහුනේ නෑනේ. nice to meet you පුතා."

" Nice to meet you too doctor  "

"  තමරු ගැන කිව්වොත් නම් දරුවෝ දැනට තියන තත්වේ එක්ක එයාට Psychiatrist කෙනෙක් මුනගැහෙන්නම වෙනවා. මොකද එයාට කායිකව කිසිම අසනීපයක් නෑ එත් එයාගේ mental Helth එකනම් අන්තිම දුර්වලයි වගේ."

" අැයි ඩොක්ට එයාට සිහිය නැත්තේ "

" ඒ ලමයට low pressure ඇවිත් මට පුදුමයි එ් ලමයා ගැන ඒ ලමයගේ දරාගැනීම ගැනත්. එත් දැන් නම් එයා mentally වගේම physically හොඳටම දුර්වලයි. අපි බලමු ගෙදරින් ආවහම ගෙදර යවන්න."

" එපා doctor  මම එයා ගැන බලන්නම්. දැන් එයාව හොඳ psychiatrist කෙනෙක්ට පෙන්නන්න ඕනෙත් නේ ඇරත් ගෙදරින් මොනවගේ හිතයිද දන්නෙත් නෑ මම බලාගන්නම් තමරුව මම තව මාසයක් ඉන්නවනේ."

" okay පුතා එක අතකට ඒකත් හොඳයි. ඕනෙම දේකට මට හරි අම්මට හරි කියන්න සුදු පුතා."

" අපි තමරුව private hospital එක්ක නතර කරන්නද doctor."

" දැනට ඉන්න පුතා තව දවසක් එයාව බලලා අපි private එක්ක නතර කරමු."

" හරි doctor "

අපි තුන්දෙනාම ආවත් ආයම තමරු ඉන්නේ තාමත් ICU එකේ."

" පොඩි අද ඔයා මේඝ මල්ලි එක්ක යන්න මම මෙතන ඉන්නම්."

" පුලුවන්ද ලොකු ඔයාට "

" මට පුලුවන් "

මමයි නිම්නයි අයිය බලෙන්ම වගේ යැව්වේ අපි දෙන්නම අද lectures පාඩු කරගන්නවට එයා අකමැති නිසා.

සන්තාන- SANTHANA - සිංහල BL -  University Love පේරාOnde histórias criam vida. Descubra agora