9

232 9 0
                                    

Ráno se vzbudim a nemám chuť vstávat. Vážně mě chce dostat jenom do postele? Chci se jít upravit ale v tom někdo zaťuka. "Vypadni!" Vykřiknu aniž bych věděla kdo to je. "To jsem já Marek" to mě ještě víc nasralo ale šla jsem přesto otevřít "to tuplem, vypadni! Nechci tě ani vidět!" Řekla jsem mu naštvanym tónem hlasu. Zabouchala jsem dveře a šla do koupelny. Tam jsem si dala sprchu abych přišla na jiné myšlenky. Zapla jsem si na Spotify "majestát rapu" proč ne zejoo. Vlezla jsem si do sprchy a nechala na sebe téct teplé skoro vařící kapky vody. Ozvala se dosti známá melodie. Odněkud ji znám ale nevím odkud.(Teďka si pusťte písničku kterou jsem sem dala😻)
Bylo to divně věděla jsem všechny slova ale neznala název. Ale jedno jsem věděla. Byla to jeho písnička, teda aspoň myslím. Nechci ho už ani vidět,ale zároveň jo.. jak jsem si mohla myslet že z toho něco bude.

Ze sprchy jsem vylezla asi po půl hodině a šla jsem se rovnou nalíčit. Když jsem dodělala již jmenovanou činnost šla jsem se obléct. Vzala jsem si na sebe tmavě modré baggy jeans a úplně červené tričko. Moje vlasy které mam po prsa jsem si dala do dvou copů a do kapsy jsem si dala mobil, sluchátka a peníze. Do ruky jsem si vzala skate a šla jsem. Měla jsem v plánu najít nějaký skatepark.

Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat