29

156 9 2
                                    

Vzbudím se. Nemam už ani naději. Je to někdo koho miluju. Beztak se sjel ještě jednou. Co když si něco udělal?? Otázky na které asi ani nechci vědět odpověď.

POHLED PETRA

Ležím na posteli. Chtěl jsem si něco dát ale nemůžu. Nechci o ní přijít i když jsem už přišel. Myslím. Mam několik otázek. Ale žádná odpověď. Proč jí to tolik vadilo? neříkám že já bych byl klidnej kdyby někdo koho miluju s něco dal. Počkat miluje mě vůbec?

Mam zatažené žaluzie takže se ani neorientuji jestli je den či noc. Nevim jak s pomoct. Přemýšlím jestli to mám udělat. Ne nebudu se vracet k závislost po které mi zůstanou fuckin jizvy. Jsem rád že jsem se toho zbavil ale moje podvědomí je silnější. Proto se zvedám z postele a ze šuplíku vytáhnu krabičku žiletek. Jednu z nich si přiložím k břichu a přejedu. "Au" syknu když si na ránu sáhnu. Udělám to ještě párkrát ale pak se na to vyseru.

Pohled Miriam
Dneska jsem celej den klečela u záchodu. Nevím čím to je. Ještě k tomu mam zpoždění. Supr. Však nemůžu bejt těhotná ne? POČKAT. "Nenene" nahrnou se i slzy do očí. Jednou jsme zapomněli na ochranu.. "nemůžu být těhotná" vzlykám a přemýšlím jestli mu to mam říct. Řeknu ale nejdřív si jdu asi koupit test.

Právě jsem se vrátila domu s testem. Jdu na to.. řeknu si v hlavě a jdu do koupelny. Vycuram se na test a necham ho tam ležet cca půl hodiny. Mezitím si jdu dodělat školu bo jsem zameškala asi týden. Juj.

"Okey je čas.. " povzdrchnu si a otevřu dveře. Vidím tam test.. který...

Jste čekali že vam to řeknu co😝😝 ještě dneska to nejspíš bude tak se máte co těšit ❤️❤️jinak moc děkuji za ohlasy<33

Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat