O měsíc později*
Vzbudila jsem se v 5 ráno na ten otravný budík jelikož letíme na dovču. Nemam absolutně nic zbaleno takže proto tak brzo. Abych vas uvedla do děje s Petrem jsme v pohodě ale kazdej den má doma jinou. Mrzí mě to. Ale co nadělám. Brácha je už v pohodě akorát teď docela litá v drogách,ale na oplátku calin a Willy jsou zlatíčka. Můžu se jim svěřit se vším.
Vstala jsem z postele a sla se obléknout, umýt a namalovat. Vzala jsem si na sebe černý baggy jeany a tílko s krajkou. Udělala jsem si svoje copánky a dala si jen řasenku. Vyčistila si zuby a šla jsem si balit na 7 denní dovolenku. Prej letíme do Španělska. Těším se:).
Po 3 hodinách jsem měla zbaleno. Ano trvá mu to tak dlouho protože nedokážu dlouho udržet pozornost.
Jdu si dolu do kuchyně pro něco k jídlu. Dam si jen Vodu s chia semínkama. Po chvíli vyleze aj Petr. Dneska tam žádnou kurvu neměl což se divím. "Dobré ráno" zamumlal "dobré" řekla jsem a odešla do pokoje.
Po dvou hodinách jsme všichni zbaleni nasedli do naší dodávky. Calin řídil. Willy seděl u spolujezdce. A my tři se mačkali na zadních sedačkách protože ostatní se vyndali aby bylo místo na kufry protože maj oblečení víc jak ženský.
Zaparkovali jsme a šli na odbavení.(Nebudu vam to tu popisovat bo to sama pořádně nevím)
Ještě než jsme nasedli do letadla koupili jsme si snacky. "Už jdem" zavelil marek a mi tak učinili. Zjistila jsem že sedim s Petrem. Je to malé letadlo tak proto jen my dva.
Nastoupili jsme, usadili se a letušky nám ukazovali ty hrozně "zajímavý" pokyny.Než jsem se nadala už jsme vzletali. Ale Petr se hrozně klepal. "Všechno dobrý?" Otala jsem se ho ale jen zavrtěl hlavou na důkaz nesouhlasu. Chytla jsem ho za ruku. "Všechno bude dobrý, ju?" Stisk zpevnil.
Po hodině a půl letu jsme dorazili do již jmenovaného Španělska.
ČTEŠ
Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27
FanfictionMiriam sculova se přestěhuje se za svým bráchou do brna a víc neřeknu😘