Stáli jsme na kraji mola a navázali oční kontakt. "Víš miri..já tě miluju.." jakoby se mi zastavil svět "ja-ja nevím co na to říct" hned po tom co jsem to řekla se ke mě přiblížil a políbil mě. Polibek se prodloužil v líbání.
Beze slova jsme šli zpět na apartmán. Bylo to zvláštní. Miluju ho? Asi. Znám ho sice tyden ale i tak.. vytáhnu krabičku cigaret a jdu směr balkón. Stoupnu si k zábradlí a zapalim si. Kouř vdecnu do plic a následně ho vydechnu. Takto to udělám dokud mi nezbyde trocha kterou hodím na zem a uslapu jí.
Jdu si pro něco k pití než půjdu spát. Sejdu schody a jdu k lednici. Vyndam z ní džus a položím ho na linku.dojdu ke skříňce se sklenicemi a jednu z nich vytáhnu. Dám ju na linku a začnu nalévat džus. Když v tom se na mém pase objeví ruce. Leknutím nadskocim. Začne mě líbat na krku a já se rozkoší zakloním. Otočí si mě k sobě a vysadí na linku. Položím mu dlaně na tváře a začnu ho líbat, spolupracuje. Po chvíli mě vezme do náruče a jdeme do mého pokoje. Shodí mě na postel a začne si sundavat triko. To samé udělá mě a spojí naše rty. Aniž bych rozpojila nase rty mu rozepnu pásek a sundam kalhoty. Začne prsty přejíždět po lemu mích kraťas a pomalu je sundá. Odpojí nase rty a vrhne se mi na krk. Tvoří mokrou cestičku a mim prsům. Rozepne podprsenku a odhodí jí na druhou stranu pokoje. Jedno prso veme do ruky a hraje si sním a to druhé líbá. Prohnu se v zádech a dlaní přejedu po jeho rozkroku kde se tvoří již značná boule. Stáhnu mu trenky a předjíždím po jeho mužství rukou. Vzdychá takže soudím že se mu to líbí. Začne mi dávat polibky všude možně až se dostane na vnitřní stranu stehen. Cítím jak lemuje látku mích kalhotek. Něžně je stáhne a políbí moje citlivé místo. Pak se odtáhne a vytáhne z kapsy kondom. Chytí pytlík do zubů a roztrhne jej. Nasadí si ho "můžu?" Ujistí se a já kyvnu na souhlas. Vnikne do mě. Vzdychnu snad na celý dům. Ze začátku do bolelo ale teď je to pouze rozkoš a touha. Pomalu si určuje svoje tempo. Oba vzdycháme a já mu prsty vjela do vlasů, občas za ně zataham. Po chvíli se udělal, mě stačí poslední příraz ale odtáhne se? Zakňučím a on se jen usměje. Da hlavu Mezi moje nohy a začne mě líbat. Zakloním se. Cítím jeho jazyk. Po chvilce se taky udělám a svalí se vedle mě. Položím se mu na hruď a on mě obejme. A spolu usneme.
Líbilo?😝
ČTEŠ
Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27
FanfictionMiriam sculova se přestěhuje se za svým bráchou do brna a víc neřeknu😘