4

266 10 0
                                    

Jdu si sednout na balkón, cestou si vezmu svoje sluchátka a sednu si na gauč který je na balkoně. Je to veliký balkón takže se projdu mezitím co mi v uších zní můj playlist s Billie Eillish,tv girl,sofian medjmedj, steve sniff a niktendo a ještě nějaký další.

Opřela jsem se o hranu a koukala jsem na noční brno. Vyklouzla mi slza když se mi ve sluchátkách spustil moonlight. Ta písnička mi připomíná jednoho kluka jménem petr se kterým jsem se setkala online. Byli jsme nejlepší kamarádi a mohla jsem mu říct vše,jednoho dne se na mě jen tak bezdůvodně vysral.. jsou to už 4 roky ale stejně ještě nejsem over him.. je to blbost ale co už..

Stále koukám na noční brno když v tom se mi přepne nějaká písnička kterou neznám. Nechám jí hrát ale ten hlas je mi povědomý. Kouknu na display a vidím:Dopis na rozloučenou.  
Kouknu od koho je STEIN27?  nikdy jsem o něm neslyšela ale nevěnovala jsem tomu žádnou pozornost. Po chvíli jsem cítila poklepání na rameno. Lekla jsem se ale stal tam petr. "Neruším?" Zeptal se já jen záporně kývla a zůstala jsem koukat na výhled který odsud je.

Teďka mi to došlo. To je on ! Ten hlas. Nebo mi to tak aspoň přijde. "Jo neznáš tuhle písničku?" Podám mu sluchátka a nasadí si je. Pustím tam již jmenovanou písničku. Začne se smát a já nechápavě koukám. "Hele bude to znít šíleně-" přerušili ho kapky které začali padat, rychle jsme utíkali ke mě do pokoje.  "No abych to dopověděl, každý v tomhle domě dělá hudbu a schodou náhod, tohle je moje písnička" zasměje se a já ještě zpracovavam co právě řekl. "Takže i brácha?" To mě zajímá bo mi nic neřekl "jo" vyletnu z pokoje a běžím do obýváku kde ještě všichni sedí "tak už ste si vrzli?" Řekne se smíchem calin a kojo se k němu přidá mezitím já a brácha je probodneme pohledem "hahaha, jo a jakto že jsi mi neřekl že děláš hudbu?" Nadzvednu jedno obočí a propaluju ho pohledem"uhh co?? Kdo řekl že dělám hudbu?" Podrbe se na zátylku a kluci se začnou ještě víc tlemit "deleej" ruce si založim na prsa a čekám na svoji odpověď "ano dělám hudbu, co víc chceš? Jo a kdo ti to řekl?" Zeptá se a já mu v klidu odpovim"eh petr, řekl mi že všichni tady děláte hudbu" kluci se zarazili a mezitím přišel petr "sem zpět vážení"

Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat