13

239 8 3
                                    

Kluci pronajmuli apartmán hned u moře. Jsme tu už dva dny. Je to tu hezky ale Willy,marek a cain někam jeli takže jsem tu sama s Petrem.

Je skoro večer a na dveře mi zaťuka "můžu?" Ozve se "jo" odpověděla jsem a hned na to přišel do pokoje. "Nepůjdeme dneska někam na véču?" Řekl mílím hlasem"joo" jsem ráda že budeme spolu trávit čas. "Dobře tak za 2 hodiny ať si nachystána" usmál se a odešel.

Mám ještě hodinu tak se jdu pomalu chystat. Vezmu si na sebe úple černé šaty na ramínkach. Vlasy si dam do mích oblíbených copů a dam si řasenku,linky a lesk.

Sešla jsem dolů a u dveří už stál. Slušelo mu to, měl džínové kraťasy tmavě modré barvy a balenciaga tričko. "Jdeme?" Zeptal se a já přikývla. Šli jsme vruku vruce do oblíbené restaurace. Šli jsme ke stolu,odsunul mi židli a následně mě i přisunul,nad tim jsem se začervenala.

Následně jsme si objednali. Dala jsem si moje oblíbené Carbonara a Péťa totéž. V restauraci jsme posedeli a povídali si. "Je tu promenáda nechceš se jít projít?" Řekl do ticha. "Joo" řekla jsem nadšeně. Trochu jsem protestovala když platil ale přemluvil mě. Vyšli jsme z restaurace a propletli si prsty. Bylo to krásný. Šli jsme po promenádě a zahlédli molo. Bylo krásně osvětlené. Vydali jsme se tam. Divila jsem se že tam nikdo není. No nic a došli  jsme tam.

Potřebuju návrhy 😭😭

Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat