15

221 9 5
                                    

"CO SE TU KURVA STALO?" Doslova zařval marek na celý dum když nas viděl v jediný posteli úplně nahý. "Neječ" řekl petr a promnul si oči. "Nemam ječet? Ty tady spíš s moji sestrou! Oblecte se mi a čekám vas v kuchyni" řekl a naštvaně práskl s dvěma. "Ano mami" řekl petr a oba dva jsme dostali záchvat smíchu.

Oblékli jsme se a šli ruku v ruce do kuchyně. "Tak jak mi to vysvětlíte?" Sputil marek, já se jem podívala na Petra a on jen kývl. Oba jsme mysleli na to samé. Koukla jsem na marka a znovu na Petra. S petrem jsme se přiblížili a políbili se. "To nemyslíte vážně" začal se smát calin. Marek si zajel rukama do vlasu a sel k Petrovi,vzal ho za triko a jednu mu natáhl. "Au,dopici" ohnal se petr ale než stihl cokoliv udělat přišel tam calin s willim a odtáhli je od sebe. Petra jsem obejmula a on mi do ucha zašeptal " zakázané ovoce, chutná nejlépe" nad tim jsem se pousmála.


O týden později**
Tak abych vás uvedla do děje. S petrem se mezi nami nic nestalo akorát teď dost chlastá a litá asi i v drogách. Nevím jestli spolu jsme. Ale spíš ne. Opravdu ho miluju ale nemyslím že to má stejně. Tahá si sem jednou za čas nejakou kurvu. Brácha je na mě pořád nasranej ale ne tak moc jako na Petra. Willy se odstěhoval s jeho přítelkyni Sárou a calin tu pořád bydlí ale nevadí mi to mam ho ráda.

Je sobota večer, petr doma není a brácha jel za rodičema do Liberce, calin je u nějaký jeho nádhery. Takže jsem tu sama. Teďka sedim v obyvaku a koukam na deti Nagana na Netflixu. Je to jeden z mích oblíbených filmů:).
Po chvíli se rozrazi dveře a v nich je pravděpodobně sjetej petr a ma sebou nějaký kurvy. Přijde ke mě a do obličeje mi řekne. "Sedis tu jak naprostá krava, nikdo by s tebou ani prcat nechtěl" da mi facku a odejde. Oči se mi začnou plnit slzami. Odejdu do pokoje a bez přemýšlení si nacházím věci do batohu. Oblečení, peníze,doklady atd. Jdu na bus a jedu do Bratislavy. Nevím na jak dlouho ale tohle už nevzdám. Trvá to už dlouho a tadyto byla poslední kapka.

Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat