Je pátek ráno,abych to upřesnila, je začátek letních prázdnin a já se stěhuju k mému bratrovi do Brna. Jedu tam jelikož tam budu chodit na střední a nehodlám být na intru.
Začne mi vyzvánět telefon a na displeji se rozsvítí jméno volajícího. Je to Marek. Můj brácha to ujasnění.
"No?" Řeknu s nezájem protože se zrovna dvakrát na tu cestu z Liberce do brna netěším
"Čus,sem před barákem" než stihnu něco říct zipne to a já jsi du pro batoh kde mam základní věci na cestu. Mam 2 kufry a cestovní tašku.Věci jsme úspěšně nandali do auta a jedem směr BRNO. "Tak těšíš se?" Řekne do ticha Marek. "Jo celkem jo" usměju se na něj "tak to je dobře, zapomněl jsem říct že tam bydlí ještě se mnou 3 další kluci" dorekne a poškrábe se na zátylku. Přemýšlím co odpovědět"supr." To je vše co jsem řekla a dal se venuju sluchátkům a nakonec usnu jelikož jsem celou noc balila.
Po necelých 4 hodinách jízdy jsme dojeli. Z cesty si nic nepamatuju bo jsem to celé prospala ale tak co už
Zastavili jsme před rodinným domkem s menší zahradou. "Je to tu hezky" řekla jsem s úsměvem "jo to je" odpověděl brácha když mi podával kufr. Zbytek věci mi vzal on. Vešli jsme do předsíně kde bylo docela dost bot na to že tu bydlí jen 4 lidi.
ČTEŠ
Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27
FanficMiriam sculova se přestěhuje se za svým bráchou do brna a víc neřeknu😘