19

206 8 3
                                    

Po nějakých dvou hodinach jsme přijeli. Vim ze mě bude čekat dlouuhy rozhovor s bratrem, ale Co už.

Už nas vyzvali aby jsme vystoupili. Stoupáme si a jdeme k východu. U dveří mě Péťa zástasvy a stoupne si o schod níž a poda mi ruku. Zaculim se na něj a jak mile vystoupíme tak mu dam pusu na rty.

Dojdeme k baráku protože to není až tak daleko. Šli jsme ruku v ruce. Stojíme před brankou. Zazvoníme bo nemáme ani jeden klíče. "Teď jenom doufat že je někdo doma zejo." Řekl Péťa "to jo." A hned jak jsem to dořekla se ve dveřích objevil calin. "KDE STE BYLI!" Vykřikne ale radostně a běží mě obejmout, petra taky obejme.

Hned jak jsem vkročila za prach dveří se mi naskytl neuvěřitelný smrad. Bylo to tu cítit trávou,chlastem a možná ještě něčím. Ignoruju to ale něco mi tu nesedí. Není tu brácha a Willy. "Kde sou kluci?" Zeptám se bo mě to fakt zajímá "marek je u jeho nový holky a willy to samý, ale u bráchy si tím nejsem 100% jist"řekl a mezitím koukal do lednice. Vytáhl z ní hroznové víno, které jsem bez váhání popadla. "Díky" řekla jsem a odcupitala si to do pokoje.

Slyšela jsem ťukání na dveře "můžeš" vztoupil tam Petr. Usmála jsem se na něj "copa?" Zeptala jsem se ho i když jsem to už asi tušila. "Jak jim to řeknem?" Koukl na mě. "Nevím, normálně jim to řeknem a uvidíme." Kývl hlavou na souhlas. "Pustíme film?" Zeptal se Když jsme se mazlili. "Tak jo" usmala se a došla pro ovladač od televize. "Co pustíme?" Zeptala jsem se"nevim treba.. my děti ze stanice zoo?" Řekl a já kývla na souhlas. Po hodine sledování jsme uslyšeli že někdo přišel do domu. "Jdu se tam kouknout" řekla jsem mu ale nevypadalo že by mě vnímal jelikož byl až moc zazranej do filmu.

Obětoval Jsem Vše Kvůli Málu// stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat